Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Zobacz jak Timothy Olyphant prezentuje się w roli Agenta 47!

17.05.2007 15:10
ZbyszeQ
👍
1
ZbyszeQ
49
D80 User

ooo.... nie wygląda tak źle
jakoś byłem sceptycznie do niego nastawiony, ale teraz jak na niego lookam....

17.05.2007 15:11
fan realu madryt i raula
2
odpowiedz
fan realu madryt i raula
63
Manolito

wcale nie wygląda tak źle. nawet jest podobny do 47

17.05.2007 15:11
😊
3
odpowiedz
zanonimizowany439598
1
Legend

Juz rano widzialem na http://www.hitmanforum.com/
Tyl nie jest zly, przod moze sie jeszcze wyklepie : P

17.05.2007 15:12
😊
4
odpowiedz
MaZZeo
2
Senator

No ja tez myslalem ze bedzie gorzej.

Chociaz moim zdaniem lepiej by było, gdyby aktor grajacy rolę hitmana miał powyżej 40 lat.

17.05.2007 15:13
😁
5
odpowiedz
Khelben
100
PointGuard

MaZZeo --> Sean Connery z łysą czachą i kodem paskowym na potylicy? Hardcore:]

17.05.2007 15:15
6
odpowiedz
MaZZeo
2
Senator

Khelben --> więcej niż 40 lat, to nie znaczy że 70...

17.05.2007 15:34
Stranger.
7
odpowiedz
Stranger.
163
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Za młody trochę, poza tym nawet OK ;)

17.05.2007 15:36
Tzymische
8
odpowiedz
Tzymische
69
Generał

troche zbyt pacholecy wyraz pyska ten koles ma...
on by mogl grac w Przygodach Mlodego 47...

17.05.2007 15:39
claudespeed18
😃
9
odpowiedz
claudespeed18
165
Liberty City Finest

a nie mowilem ze bedzie gut, mogloby byc lepiej ale od czego sa efekty komputerowe, photoshopy i inne sprawy :D

17.05.2007 15:41
BossManPL
10
odpowiedz
BossManPL
71
Generał

może mu zeszpecą lico troche bo faktycznie za młodo wygląda i zbyt... przyjaźnie :/
kod kreskowy wygląda OK. ciekawe co by pokazało jakby go przepuścili w biedronce przez czytnik :)

17.05.2007 15:43
11
odpowiedz
mak_wikus
28
Centurion

"nieznane uczucie rosnące w nim po kontakcie z jedną ze skrzywdzonych kobiet..."

rzygac sie chce... wyjda typowe dla Luca Bessona popluczyny po Leonie Zawodowcu i Danny The Dog.

17.05.2007 15:47
12
odpowiedz
zanonimizowany460430
0
Senator

zbyt młody, wygląda jak maturzysta

17.05.2007 15:50
13
odpowiedz
zanonimizowany380842
107
Legend

w sumie nie jest źle , aktor dobry i dobrze gra psycholów i takich morderców .. ale jednak wolałbym w tej roli innego aktora np Jasona Stathama

17.05.2007 17:10
14
odpowiedz
zanonimizowany449243
2
Legionista

BossManPL - dokładnie, szczególnie na tej fotce wygląda jakby sie przyjaźnie, głópawo uśmiechał, czyli w sumie odwrotnie jak ten znany z gry:/
Ale może nie bedzie tak źle jak popracuje nad mimiką:D

17.05.2007 17:22
15
odpowiedz
zanonimizowany454129
4
Centurion

trochę za sympatyczna buźka. lepszy był by "RIDDIK":)

17.05.2007 17:29
wacek666
16
odpowiedz
wacek666
32
666

mam nadzieje za jeszcze nad nim popracuja bo narazie ma zbyt mila twarz i wogule nie tego czegos co ma prawdziwy hitman.

17.05.2007 18:50
Covs
17
odpowiedz
Covs
47
Generał

Doobrze wyglada ;)

17.05.2007 18:51
😉
18
odpowiedz
zanonimizowany459300
1
Junior

Żebrowski jako wiedźmin też fajno wyglądał...

17.05.2007 20:02
Garbol
19
odpowiedz
Garbol
94
Generał

hmmm nie jest tak źle po prostu na zdjęciu mógł tak głupio wyjść bo jak wiemy 47 nigdy się nie uśmiecha :)

17.05.2007 20:09
20
odpowiedz
zanonimizowany47667
0
Generał

Co za kretyn robi zdjęcie uśmiechniętemu hitmanowi?

17.05.2007 20:12
ReMo18
😐
21
odpowiedz
ReMo18
40
Achiou !

Trochę za bardzo ma uśmiechniętą gębę, ale jest ok. Tylko niech nie skopcą kolejnego filmu ( po Doomie Bartkowiaka zacząłem się wstydzić o "polską kinematografię" )

17.05.2007 20:15
Przemo_888
22
odpowiedz
Przemo_888
92
Legend

Nie jest tak źle, ale lepiej by się prezentował w jakiejś mroczniejszej scenie, a nie w uśmieszku.

17.05.2007 20:18
bekas86
😊
23
odpowiedz
bekas86
110
Blaugranczyk

Nie mialem pojęcia, ze powstaje film z jedną z moich ulubionych, komputerowych postaci ;)

Jak dla mnie to ten aktor jest troche za młody...

17.05.2007 20:19
Pshemeck
24
odpowiedz
Pshemeck
55
Semper Invicta

Zbyt lagodne rysy twarzy....Reszta ujdzie.

17.05.2007 20:23
Kam-El
😊
25
odpowiedz
Kam-El
76
Generation X

pysk ma troche taki pulchniutki ... mogli by sie lepiej postarać ...

17.05.2007 20:43
26
odpowiedz
Taikun44
14
Legend

Za młody trochę, poza tym nawet OK ;)

Nie wiedziałem że wolisz starszych ;) ale fakt, faktem że trochę taka z niego "klucha" ale pewnie tam komputerowo mu pyska przerobią to nie będzie źle ;)

17.05.2007 21:38
27
odpowiedz
Drau
82
Legend

Zdecydowanie mi sie nie podoba.

17.05.2007 21:49
EG2006_43107114
28
odpowiedz
EG2006_43107114
46
Senator

Właśnie, gęba zła. Powinien mieć trochę bardziej ścięte policzki. A jak w filmie się tak będzie uśmiechał to chyba wyjdę z siebie.

17.05.2007 21:58
fan realu madryt i raula
29
odpowiedz
fan realu madryt i raula
63
Manolito

macie racje. troche za pulchny i nie wzbydza szacynku jak 47. no ale komputerowo może popraią, ale wątpie. za mały bydżecik pewnie mają

17.05.2007 22:59
futureman
😁
30
odpowiedz
futureman
39
Generał

jakis taki dziecinny
i to ma byc platny zabojca :D

18.05.2007 00:11
31
odpowiedz
zanonimizowany412133
39
Pretorianin

A ja stanowczo jestem zawiedziony! Moje najgorsze obawy spełniły sie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18.05.2007 00:48
PatriciusG.
32
odpowiedz
PatriciusG.
64
BASS

Jakoś nie budzi u mnie takiego szacunku jak 47...

2+ za wybranie aktora.
jednak TRANSPORTER do tego filmu byłby lepszy...

18.05.2007 00:57
Garbol
33
odpowiedz
Garbol
94
Generał

spoko loko luz i spontan ;). Nie takie cuda Hollywood robiło :D

18.05.2007 01:29
Marek z Lechem
34
odpowiedz
Marek z Lechem
165
Okoolarnik

lipnie ogolony, powinien sobie czache wydepilowac ;ddd

18.05.2007 01:45
👎
35
odpowiedz
zanonimizowany159220
15
Pretorianin

Słaby z niego 47, ta twarz bardziej wygląda jakby należała do jakiegoś lalusia, a nie twardego killera.

18.05.2007 01:48
Dunkan Mlodszy
36
odpowiedz
Dunkan Mlodszy
54
Franek Kimono

Jedyne podobienstwo z z komputerowym pierwowzorem polega chyba na ogolonej glowie.

18.05.2007 06:22
Gonsiur
37
odpowiedz
Gonsiur
138
HUEHUEHUE

Nie jest zle, ale moglo byc lepiej :). Jak dla mnie aktor zdecydowanie za mlody do tej roli.

18.05.2007 07:18
😁
38
odpowiedz
Fett
195
Avatar

uhuhu mam identyczny krawat w szafie :> Ciekawe za ile zejdzie na ebay :P

18.05.2007 15:24
39
odpowiedz
mak_wikus
28
Centurion

tak czytam te wasze wypowiedzi i rece mi opadaja... na co wy liczyliscie? ze znajda kogos kto wyglada identycznie jak 47 z gry!? i co mieliby komputerowo poprawic? jego twarz?! chryste...

a facet sie usmiecha do zdjecia. to nie jest kadr z filmu! niech sobie nawet zeby szczerzy! odpowiednie oswietlenie i zobaczycie, ze szczeka wam opadnie. dopoki chociaz teaser sie nie pojawi to nie ma co sie zalamywac.

18.05.2007 15:30
Aen
40
odpowiedz
Aen
195
Anesthetize

Ludzie, poczekajcie na film! Ja jak się dowiedziałem że Gimliego w LOTR gra John Rhys-Davies, też byłem "lekko" zdziwiony. A wyszło dobrze!

18.05.2007 15:49
Goozys[DEA]
41
odpowiedz
Goozys[DEA]
137
Legend

mak_wikus --> A widziałeś aktora, który podkłada głos do 47 w grach? Ha! Ja się w ogóle dziwię, że z nim nikt nie rozmawiał o podjęciu roli. W jednym z magazynów komputerowych jest nawet z nim wywiad. Postać 47 była wzorowana na tym kolesiu. Gdyby w filmie 47 odezwał się głosem aktora z gry, to było by po prostu bosko.

18.05.2007 15:59
42
odpowiedz
zanonimizowany380842
107
Legend

pamiętajcie ze Daniel Craig w roli Bonda tez nie pasowal a dopiero jak ludzie obejrzeli to zmienili zdanie..

18.05.2007 15:59
U.V. Impaler
43
odpowiedz
U.V. Impaler
193
Hurt me plenty

GRYOnline.plRedaktor naczelny

Goozys ---> To David Bateson.

18.05.2007 17:16
Goozys[DEA]
44
odpowiedz
Goozys[DEA]
137
Legend

U.V.I. --> Dokładnie, to ten Pan. Wypisz wymaluj Agent 47.

Swoją drogą ten cały Olyphant jest za młody. W grze ewidentnie widać, że 47 jest zdecydowanie starszym gościem.

18.05.2007 18:06
45
odpowiedz
zanonimizowany171932
23
Centurion

Hitman i uczucia, ludzie apokalipsa, to że się zakochał to bym jakoś jeszcze ścierpiał, ale wyrzuty sumienia? To popłuczyny a nie modyfikowany genetycznie idealny zabójca! ot co :/

18.05.2007 18:09
kurzew
46
odpowiedz
kurzew
75
The Road Warrior

Taki lewy ten Hitman na zdjeciach!

18.05.2007 18:11
Judith
😃
47
odpowiedz
Judith
83
Dr Judym

Kocham teksty takich gości jak Coreyy. Widać że pan grał we wszystkie części Hitmana i nadążał za fabułą :)

18.05.2007 18:11
😊
48
odpowiedz
Taikun44
14
Legend

No ten z foty UVIego zdecydowanie lepszy :)

26.06.2007 12:34
😉
49
odpowiedz
zanonimizowany469706
8
Legionista

Beznadzieja. Gdzie te zimne oczy i ten charakterystyczny "wydatny" łuk brwiowy!...

Wiadomość Zobacz jak Timothy Olyphant prezentuje się w roli Agenta 47!