Infernal [PC] - (ENG)
Wieczorkiem sprawdzę,zapowiada się przepysznie :)
Demko! Na to czekałem. Ale akurat dziś mi się limit w Neo wyczerpał. Cóż, poczekam do jutra.
Napiszcie coś jak sciągniecie. Oby to była dobra rozpierduszka tpp.
Po co piszecie ze zabieracie sie za sciaganie? Kogo to interesuje, niech ktos napisze wrazenia z gry :) Pozdrawiam....
zagrałem w demko tylko chwile ale moge powiedziec ze grafika jest ładna na miom wysłużonym sprzecie (P4 2.4ghz 512 ram i gf7300gt) w 800/600 na high aax4 dało sie pograć, efekty też b.dobre szczególnie teleportacja muzyka nie zle dobrana szybka i ostra w czasie akcji gierka ok ide dalej meczyc demo i tylko pozostaje czekac na full
Etap w klasztorze to mial byc chyba taki tutorial raczej[patrzac po poziomie trudnosci]
jest tak latwy, ze dosc mocno usypia czujnosc- prawie zapomnialem o quicksave'owaniu...
dopiero w tej fabryc gdy wpadlem w krzyzowy ogien z karabinow i spalil mnie jakis gosc z miotaczem ognia okazalo sie ze trzeba zmienic taktyke gry...
Wtedy tez[gdy sie palilem] dopiero gra zaczela przycinac... a tak to smiga na very high w 800x600 z FSAA, na sempronie 2500, 512RAMu i GF7600gs
Demo zawiera tylko klasztor?
Czy jest też pogoń po autostradzie oraz strzelanina w restauracji?
Jest także fabryka.
Ja tu nie bede Wam smaka robić, ale ino sciagajacie predko i grajcie, bo naprawde nie wiecie co tracicie!
Zacieram raczki na fulla.
Gra powala już przy samym włączeniu,grafika,pyłki kurzu,śnieg no i shadery ;) Poprostu bomba ,dawno się tak dobrze nie bawiłem przy świetnej grze ;) Polecam ;)
up. jak przejsc na samym początku przez te niebieskie lasery? dziś jakoś nie mam głowy :P
Mons- musisz sie teleportowac[przytrzymac Q i w wybranym miejscu lpm] przy komputerze i szybko go uzyc...[a, sry, nie te lasery]
za to mam teraz problem w fabryce, przesunalem ten kubel z roztopionym metalem i nie wiem co dalej ;F
aha, dziękuje. teraz mam problem z bossem. strzelam w te światła, a potem w niego i gówno, nic mu nie robi.
Marek z Lechem ---> W demo nie grałem (nie wiem, które levele z gry są w nim dostępne), ale z tego co się domyślam przeskoczyłeś przez miejsce gdzie przed chwilą stał ten "kubeł" i przeszkadzam CI w tym przeskoczeniu. Teraz strzelaj w łańcuchu u przejście dalej Ci się otworzy :)
Dzieki Psycho ;]
cos kombinowalem wczesniej ze strzelaniem w lancuchy ale widac niedostatecznie...
i juz po demie
w sumie fajnie, najciekawiej sie robi jak opanuje sie teleportacje- bardzo to przydatne w walce i dajespora przewage nad przeciwnikiem, szkoda ze umiejetnosc manipulacji przedmiotami nie przydaje sie zbytnio w walce[albo tylko w nielicznych sytuacjach da sie cos tym zdzialac]
wrazenia pozytywne...
Gierka jest wypaśna trochę mogli by jeszcze dopracować ale jest dobra :)
Marek z Lechem ---> Spoko, jakby co: http://www.infernal-game.prv.pl/index_pl.php :D
Muszę tam troszeczkę dopisać :D
Demko na moim zlomie (athlon 3200+, 1gb ram i r9800pro) chodzi bardzo fajnie w 1024x768 (detale na very high).
Co do samej gry to tnie sie w to dosc przyjemnie ale chyba niczym nas nie zaskocza. Denerwuje mnie troche "sztywnosc" poruszania sie bohatera, nie ma tej plynnosci hero ze Splinter Cella. Glosy tez nie sa najlepiej dobrane, mam nadzieje ze tylko w angielskiej wersji gry ;-) Sama jakosc nagran tez moglaby byc lepsza (posluchajcie jak gada na poczatku straznik - kiedy mowi jest poglos i za chwile go ucinaja) - a szkoda bo reszta dzwiekow/muzyka jest ok.
Jak by gra chodziła na moim komputerze? Konfiguracja w wizytówce. Proszę o szybką odpowiedź
właśnie przeszedłem te demko do końca. bardzo dobra gra, ale więcej jak 40 zł bym za nią nie dał.
jeśli o to ci chodzi to - nie, nie jestem piratem. kupuje wszystko oryginalne...
jakos mam mieszane uczucia - znowu mamy taki "niedorobiony" hit
dlaczego?
przez drobne bledy i potkciecia:
- to sie nie da wziac jakis skrzynki z amunicja, a innym razm sie "da"
- to ciezko sie "odlepic" od sciany
- system chowania jakby go nie bylo (a szkoda, bo z systemem a la RS: Vegas gra by wymiatala)
- niby jest sporo "fizyki", nawet sterownik Ageia (wiec myslalem, ze bedzie zaawansowany model fizyczny) jest insalowany a wrogowie zawsze gina w ten sam (dosyc sztuczny) sposob
- mimika i synchro dialogow jako takie nie istnieje
fakt postac porusza sie jakby byla z zdrewna jednak najbardziej przeszkadza mi wlasnie to dziwne chowanie sie :/
co do reszty - b. dobrze
rozgrywka jest przyjemna, wymagania dosyc male (na sredniej klasy komputerze gram w 1920x1200) + ladne menu ;)
ogolnie wyglada na to (bo watpie zeby poprawili te bledy do wersji final - musieli by za duzo przerobic) ze mogla byc super giera - a tak jest tylko dobra.
zgodze sie, ze gra jest nie warta wicej niz 40-50 zl, Painkiller byl (imho oczywiscie) duzo lepiej dopracowany a kosztowal w polsce mniej.
nadzieja na hit (prawdziwy) w "Two Worlds"
Powtarzam moje pytanie:
JAK TA GRA BEDZIE CHODZIC NA MOIM KOMPIE!? DA SIE GRAC!? konfig w wizytówce
Zrezygnuj. Mi na trochę lepszym sprzęcie ostro przycina przy marnej grafice. Zdecydowanie wielki minus za optymalizację.
czyli nie pojdzie mi na moim
1 giga ddr ram
AMD ATHLON XP 2500+ 1.84 GH
GeForce FX 5200 128 mb / 128 bit
??
Mam problem..sterownik Ageia niechce mi sie zainstalowac..wyslakuje ze albo windows dziala na trybie awaryjnym alebo jest zle zainstalowany :| PAranoja
Na moim C2GH(@2.6), 768MB RAM i GF6600 wszystko chodziło płynnie
Zgodzę się z przedmówcami, że system "przyklejania się do ściany" nie działa tak jak powinien. Za to efekty robią duże wrażenie, szczególnie miotacz ognia i wszelkiego rodzaju zagięcia obrazu.
Jeśli gra będzie stosunkowo niedroga (do 40zł) to sie skuszę:P Trochę braków w samej mechanice rozgrywki powoduje, że gra nie może konkurować z poważnymi zagranicznymi produkcjami - a szkoda.
Śmieszne jest to, że można dojść do końca 2 levelu z drugiej strony ;) nie ma to jak przeciwnicy pojawiający się za plecami hehe - gratuluję testerom :] spapraliście :P o ratowaniu wielkiej miny morskiej nie wspomnę - wypasiony pomysł... tia... ;)
Ogólnie to gra raczej wielgachnym hitem nie będzie- ale na pewno odniesie większy sukces niż C(h)ooJares techlandu.
Czy mógłbym prosić o pomoc?
Chodzi o etap "klasztoru". Właśnie wydostałem się z jego podziemi. Jestem przy ciężarówce na małym "dziedzińcu". Dalej są drzwi, ale zdalnie zamknięte. Co tu trzeba zrobić, bo nic mi nie przychodzi do głowy...
Jeh'ral:
spoiler start
Przechodzisz przez furtkę naprzeciwko i kierujesz się do budynku. Tam musisz znaleźć tylne wyjście i schody do piwnicy. Na dole jest monitor otwierający drzwi.
spoiler stop
O lol :) To po drugiej stronie jest furtka?? Przyznam, że nie zauważyłem, choć wydawało mi się, że sprawdziłem każdy milimetr krat po obu stronach.
Dzięki za podpowiedź.
Mi na :
768MB ram
ATI Radeon 9550
Athlon 2000XP
Chula giera na Very High 1024 rozdzialka!
Jak pokonać tego gościa on na animacji zapala 3 światła a ja widze tylko dwa zniszczyłem je ale moja energia jest na poziomie 0 co mam zrobić?
baro2zx:
spoiler start
Zacznij od zniszczenia lamp i jak aura zmieni się na piekielną, poczekaj do naładowania many, żeby wypalić wzmocnionym pociskiem z pistoletu (trzeba mieć 20 punktów).
spoiler stop
Zaciąłem sie na samym poczatku... tam gdzie sa te niebieskie linie i jak przez nie przejdze wlacza sie alarm... domyslam sie ze trza sie przeteleportowac... ale jak ? Dusze "Q" i nic sie nie dzieje :(
Popiol-----> biegnij i wciśnij 2 x Strzałke do przodu i on przleci przez te linie jako niewidzialny...
Jak Pokonać Tego Bossa? ze światłami są tylko Dwa?
dobra z tamtymi laserami se poradzilem, ale teraz mam nastepny problem z laserami, tam gdzie sie trzeba teleportowac.. ktos moglby dokladnie opisac ten proces teleportacji, bo juz mnie szlak trafia, mecze to i mecze, ale przejsc nie moge ;/ dzieki z gory.
No i pograłem i można parę słów napisać.
IN MINUS
- nie różni się od wersji z E3'05 (chociaż w klasztorze nie było i tak za bardzo co zmieniać)
- fatalne przyklejanie do ścian niestety (w GoW był klawisz i sprawdzał się prawie idealnie - gdyby nie odpowiadał jednocześnie za bieganie i wynikające z tego problemy czy chcę aktualnie biec obok czy się przyklejać)
- niestety w tym roku bije już low-poly po oczyskach :(
- mała ilość detalu na teksturach (zwłaszcza postacie mnichów)
- (czepiam się) czemóż turlanie powoduje, że bohater staje się niewidzialny dla laserów? :)
- gdzieniegdzie przesadzone post-prod. efekty
- trochę zbyt "agresywna" muzyka (SCORPIK ale i tak daje radę :))
- brak normali w kilku miejscach, gdzie by się bardzo przydały (lub za słabo widoczne)
IN PLUS
- przedewszystkim gra się bardzo przyjemnie
- grafika mimo widocznego w wielu miejscach braku polygonów oraz niższych tekstur daje radę
- ciekawy design factory
- rigid bodies
- detal w postaci drobinek kurzu w wolumetryku, śnieg, nienachalny spec. bloom
- większość animacji bardzo fajna
- ciekawy, nowy model gł. bohatera
- szybkość działania
Z dema solidne 6+/10! Chętnie pogram w pełną wersję gry jak się ukaże.
EDIT : POPIL - musisz się szybko teleportowac na koniec korytarza i obrócić przez prawe ramię tam jest komputer wtedy szybko wciskasz "E" i bohater ściąga zabezpieczenie. Wtedy tel. przestaje działac i cofasz się na początek pomieszczenia lecz alarm jest juz wyłączony i możesz przejść.
Miejmy nadzieje ze pełna wersja ukaze sie za 20zl;p
UVI znajdz 10 różnic pomiędzy super nowoczesnym, naszpikowanym chipami komputerem w Infernal, a miną morską typu M 1908-39 ;) wiem, czepiam się, ale czegoś trzeba :) jak ktoś chce tam wejść, to niech pokombinuje skakania na bramę przy lokomotywie.
Gierka swietna cos jak Painkiller rozpierducha na maxa :D muzyka jest hardcorowa :P przeszlem cale demo i chyba zagram w pelna :D na confingu Athlon 2500 XP Barton, 768 mb ram, GeForce 7600 GT 256 MB(128 bit) gierka w rodziałce 1024x768 wszystko na max plus antialiasing na 2xQ i antistropic na 4x, przezroczyste wygladzanie krawedzi itd. na karcie i wszystko bez scinki. Ktos sie pytal jak przejsc to z tymi laserami (to pierwsze) to 2x "W" aby przez nie przezkoczyc a to drugie z jednym laserem to "Q + lewy myszki" jak Black da moc teleportacji :D.
Fajna gierca, ładna grafika, efekty graficzne, muzyka pasuje, łatwa, sterowanie srednie, ogolnie 9/10, -1 za sterowanie. Czekam za pełniaka! Wreście porządna gra. Podoba mi sie strzelanie z dzwigów.
Co do pierwszego bossa to obok niego, po jego lewej jest trzecia lampa trudno zobaczyc zniszyczyc, czekac az sie chwile naładuje mana i strzelic jego mocą zła :)