Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość GOL na GC 2006 Bioshock

26.08.2006 19:04
Diobeuek
1
Diobeuek
198
Quid est veritas?

Może być miło :] Jak wspominam System Shocka 2 to mnie ciarki przechodzą.

Ciekawe tylko jakie będą wymagania sprzętowe. :)

27.08.2006 00:26
2
odpowiedz
Viger
11
Legionista

Troche o fabule choc wybaczcie bez nazwisk (nie pamietam :P)

Jakis nadziany koles postanawia zbudowac nowe spoleczenstwo zlozne z najznamienitszych jednostek ludzkich. Wybor miejsca pada na dno oceanu. Powstaje podwodna utopia z mieszkancami zlozonymi z najtezszych umyslow, najlepszych sportowcow itp. Miedzynimi znjadzi sie koles bedacy tez najlepszym w swoim fachu tzm 'con artist' czyli naciagacz.
W pewnym momencie naukowcy odkryja nowa substancje ktora nazwa 'adam' Tu nie jestem pewnien ale przy pomocy tes substancji bedzie mozna miedzy inymi mutowac swoje cialo i robic jakies inne cuda. Wkrotce 'adam' staje sie waluta podwodnego swiata a kontrole nad jego zasobami/produkcja/wydobyciem zdobywa w/w 'con artist'. Jego potega nie spodoba sie wladcy tego swiata temu nadzianemu gosciowi. Wybucha konflikt, miedzy ludzmi poslugujacymi sie technika oraz ludzmi zmutowanymi adamem. Gracz wkracza do swita w ktorym wojna juz wygasa, obie strony sa wykrwawione a swiat tonie. Jak znajdziesz sie w podwodnym miescie?
JEstes rozbitkiem katastrwy lotniczej. Dryfujac po oceani zobaczysz szyb windy wystajacy ponad powierzchnie wody. Zjerzdzasz i znajdusiesz sie w pulapce.

Owa mala dziewczynka i jest protector to zrodlo 'adama' w grze. Tylko specj;lanie zmodyfikowane genetycznie dzieci beda mogly 'wydobywac/produkowac' 'adama'. Od nastawienia gracza do tej frakcji beda zalezaly jego szanse na zdobycie 'gotowki' W grze spotkamy 'zywych' NPC i bedziemy mogli wchodzic z nimi w interakcje (heh musze juz isc spac:P ).

Ogolnie mama ndadzieje ze giera bedzie zajefana ... choc trochre sie boje o fakt ze bedzie tracic kosola :/

27.08.2006 12:34
3
odpowiedz
zanonimizowany26519
118
Generał

Wlasnei tez boej sie tego ,ze bedzie zbyt knosolowa (patrz deus ex2 :P). Choc mam nadzieje ,ze na PC zrobia specjalna wersje :P .

27.08.2006 14:43
promilus1
👍
4
odpowiedz
promilus1
95
Człowiek z Księżyca

Ta gra to będzie takie skrzyzowanie Call of Cthulhu, Doom 3, Half Life 2.....Czyli zapowaida się soczyście.

27.08.2006 23:27
OldDorsaj
5
odpowiedz
OldDorsaj
150
Blady Łowca

Jeśli będzie klimat z System Shock 2 czy Deus Ex będzie super-czekam z niecierpliwością po tym jak STALKERA pozbawiono prawie całej otoczki RPG

28.08.2006 01:11
Triber
6
odpowiedz
Triber
64
Konsul

Nie ma obawy, czytalem wywiad ostatnio, w ktorym chlopaki mowia, iz doskonale zdaja sobie sprawe, ze mysz w PCtach istnieje, wiec bez paniki.

28.08.2006 01:34
7
odpowiedz
zanonimizowany319469
0
Centurion

lasnei tez boej sie tego ,ze bedzie zbyt knosolowa (patrz deus ex2 :P) moglbys to rozwinac bo nie mam pojeci oco ci chodzi :>

28.08.2006 17:56
Triber
8
odpowiedz
Triber
64
Konsul

Prosze bardzo i przestancie biadolic, gra bedzie robiona jako gra na PC:
GS: What are the main challenges of putting together an interface for a game like this for console controllers?

KL: Frankly, I think that, whether you look at something like Half-Life or Halo, or even Oblivion, there are ways to do good interfaces that have 70 percent of their functionality work across both [PCs and consoles]. However, you do see certain games making mistakes, like not supporting the use of a mouse. Our interface will support the mouse fully and be a mouse-driven game, because who wants to play a PC game that doesn't do that?

We have a layer of abstraction that separates the interfaces from the games, so that they don't need to be as closely tied together as the game content (which is much tougher to separate). The interface just sort of flies over the gameworld, so it doesn't really change the balance or anything. We're making sure the changes we're making are appropriate for the right platform.

The toughest area to do that in is in aiming and shooting, because, obviously, pinpoint aiming with a mouse is easier than pinpoint aiming with a controller. So, there are some balance issues there that we're working on, but in terms of actually messing with [computer] screens, and messing with [hacking] machines, and making growth choices for your character, we're pretty much customizing that per platform.

30.08.2006 21:55
9
odpowiedz
zanonimizowany311425
26
Generał

Świetnie się zapowiada. Heh panowie ale nie zapomnijmy ze kompy trzeba bedzie porządnie dopakowac. Wszak to Unreal 3.0....

Wiadomość GOL na GC 2006 Bioshock