Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Zapowiedź Gears of War [360]

29.05.2006 14:44
1
zanonimizowany319361
0
Chorąży

Oczywiście nabęde ten tutuł i oczywiście na PC bo konsoli kupować zamiaru nie mam :) Jedynie martwi mnie fakt że to nie będzie gra FPP :( Jakieś TPP z pseudo widokiem FPP przy celowaniu z broni...a szkoda bo temat w sam raz na FPS'a :) Ale może pojawi się opcja wyboru perspektywy widoku gracza...oby :)

29.05.2006 14:49
😁
2
odpowiedz
zanonimizowany125048
0
Senator

tak napewno wyjdzie na PC

29.05.2006 15:16
3
odpowiedz
zanonimizowany135328
46
Generał

No jest w planach na pc.

29.05.2006 15:40
4
odpowiedz
zanonimizowany311425
26
Generał

Na PC? A kto to niby powiedział? Tylko na X360 ma byc.

29.05.2006 19:35
5
odpowiedz
zanonimizowany290312
0
Chorąży

Hmm dziwne że w gry-online jest wersja na PC. Jak na ign.com i gamespot.com nic nie ma o wersji na PC

PS. Ten koleś którym się gra wygląda jak Pudzian :P

29.05.2006 19:51
😁
6
odpowiedz
zanonimizowany24268
0
Generał

riddickM5---> wcześniej czy później, raczej później, pojawi się na PC. Kwestia jest tylko taka, jaki komputer pociągnie ją w max detalach? <hahaha>

29.05.2006 22:14
7
odpowiedz
AnnataR
158

Przeciez Gears of War jest exclusivem na X360.

29.05.2006 22:15
8
odpowiedz
zanonimizowany125048
0
Senator

nie pojawi się na PC

29.05.2006 22:21
9
odpowiedz
zanonimizowany311425
26
Generał

chocby sie pojawił to szmat czasu minie do tego czasu. wtedy PC zdolny uciagnąc ta gre nie bedzie niczym nadzwyczajnym...
Czytałem w nowym PSX-Extreme relacje Butchera z E3 który miał przyjemnosc grac w owy tytuł i dosłownie wgniotło go w fotel. Jest to najlepsza gra tegorocznych E3. mowil ze wszystkie i filmiki i screeny nie sa zadnymi renderami. ta gra naprawde tak wyglada. ponadto rozgrywka jest niesamowicie miodna. Mowia ze to gra dla ktorej warto bedzie kupic X360 i ze swiat naprawde oszaleje.

29.05.2006 22:29
10
odpowiedz
zanonimizowany1631
73
Generał

Gra moze byc takim drugim Xbox'owym Halo wiec pewnie konwersja powstanie ale jakies 2 lata po premierze na 360tke.

29.05.2006 22:50
11
odpowiedz
zanonimizowany311425
26
Generał

Niewiem na czym polegał fenomen Halo.... ale wiem jedno ze ta gra bedzie naprawde fenomenem.
I dlatego zastanawiam sie z upgradem kompa... czy nie lepiej kupic X360 i wspolnie z rodzicami jakies LCD 32" na raty.....

30.05.2006 00:11
12
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

a ja nie wiem o co takie Halo - mnie ta gra na kolana nie powaliła jak na razie, chociaż to się może zmieni jak wezmę do ręki pada i zagram.

No i szczerze powiedziawszy, nie wiem jak Epic guys nie mogą dobić do 30 klatek/sek o 2 latach developingu - cóś cieniutko.

30.05.2006 13:24
13
odpowiedz
zanonimizowany311425
26
Generał

Albz>> co innego byś mówił gdyby gra była tworzona na PS3. Zgodzi sie ze mna mnóstwo forumowiczów co do tego. Nie martw sie- animacja bedzie płynna na pewno. Dla M$ ta gra zbyt wiele znaczy zeby były w niej takie babole jak chrupiąca animacja.

30.05.2006 13:35
14
odpowiedz
limak122
12
Chorąży

Głupie dzieci, gra wyjdzie na Pc i będzie się niewiele różniła od wersji na x360 nie graficznie tylko rozgrywką widok będzie z fpp i mniej będzie drużynowej gry, albo mniej odczówalna będzie.

Gre pociągnie 6800ultra w sli przynajmniej tak było 2 lata temu gdy ją prezentowali na takim kompie. Teraz wystarczy pewnie radek x1900xt(x) lub geforce 7900Gt(X) i pewnie na 1800xt i 7800gtx będzie płynnie chodził.

05.06.2006 01:00
15
odpowiedz
zanonimizowany10451
71
Generał

No proszę mamy nowego jasnowidza na forum.

21.07.2006 00:16
👍
16
odpowiedz
zanonimizowany328096
8
Centurion

Hmmm fajnie sie zapowiada, będę czekal na tą gre.

25.07.2006 12:54
17
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

Właśnie wygrzebałem nast. informacje o GoW:
Well from what i have recently gathered GeOW will not be utilising FSAA but instead other effects such as blurring to create smoothnes of edges. It will also be limited to 30FPS.

AA is no longer a requirement for 360 games. It was dropped because developers had technical difficulties implementing it while keeping framerates high.

Technically AA is 'free' on the 360 (4xAA incurs a 5% performance hit) when using the bandwidth provided by the built in eDRAM. However the 10 MB provided by the RAM is only enough to store a 720p framebuffer, without AA. As soon as you add AA, it becomes to small. To solve this, Microsoft built in a tiling feature which would split up the geometry, allowing multiple 'tiles' to be swapped on and off the eDRAM.

However this required engine support, and so some launch titles couldn't be easily modified to support it. In the case of UE3, one of the shadowing techniques is incompatible with tiling, so you won't see any AA in Gears of War.

Nie wiem ile w tym prawdy jako że to z forum internetowego, ale wygląda na to że GoW nie będzie miało AA i będzie działać w 30fps

Zapowiedź Gears of War [360]