Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość GOL na E3 2006 Medieval II Total War

11.05.2006 11:51
1
Musich
111
Konsul

Z innych wartych odnotowania nowości powiedzieć należy o możliwości wydania księżniczki z własnego rodu, za wrogiego nam generała, co automatycznie zaowocuje jego przejściem na naszą stronę (może to bardzo często oszczędzić nam sporo kłopotów militarnych), lub też wykorzystanie zabójców do usunięcia zbyt groźnych oponentów.

To są nowości? Pan redaktory chyba niezbyt dobrze siedzi w Total Warach.

Boję się, że mój sprzęt tego nie udźwignie... A może? Na najniższych detalach?

11.05.2006 11:53
Piotr44
👍
2
odpowiedz
Piotr44
180
Generał

Gra będzie świetna już to wiem, gra dla której warto kupić dobrego PC zamiast Xboxa360, czy PS3:-) Czy na jakiejkolwiek konsoli będzie choć jedna taka wspaniała gra, w którą można grać nie tylko miesiącami, ale i latami?

11.05.2006 12:10
DarkStar
😃
3
odpowiedz
DarkStar
160
magister inzynier

Musich --->
mnie rozwala to: " Przy okazji autorzy zaprezentowali jedną ciekawą nowinkę w stosunku do poprzednich odsłon serii – możliwość brania jeńców. Ma ona spore znaczenie, gdyż decyzja jaką podejmiemy w odniesieniu do ich przyszłości (śmierć, puszczenie wolno, sprzedanie przeciwnikowi) ma bezpośredni wpływ na rozwój generała jaki prowadził bitwę i wziął ich do niewoli. Przykładowo zabijając za każdym razem wszystkich jeńców stworzymy generała, którego imię wywoływać będzie istny postrach wśród wrogów."

11.05.2006 12:16
Piotr44
4
odpowiedz
Piotr44
180
Generał

To akurat żadna nowinka, podobnie było w pierwszym Medieval'u :-)

11.05.2006 12:26
5
odpowiedz
zanonimizowany726
95
Legend

Było w pierwszym Medievalu ale nie było w RTW. Te "zmiany" dotyczą właśnie tego. CHociaż wydawanie własnej księżniczki za wrogiego generała może być pociągające:D Ciekawym tylko czy da się taką siksę wydać za własnego generała. W każdym razie szakuje się nowy raj dla moderów:D W tym dla mnie:D

Zakończyłem pracę nad modem do BI jeśli znajdzie się chętny do testów dajcie znać.

11.05.2006 12:35
DarkStar
😊
6
odpowiedz
DarkStar
160
magister inzynier

Medieval 2 powinien byc porownywany do Medieval 1, a nie do RTW:)

11.05.2006 12:38
Piotr44
7
odpowiedz
Piotr44
180
Generał

Dokładnie tak jak napisał DarkStar, Medieval2 jest kolejną częścią Medievala, a nie Rome TW.

11.05.2006 14:27
Conath
8
odpowiedz
Conath
176
Senator

troszke wieje wtornoscia, ale z drugiej strony co jeszcze mozna by dodac?

11.05.2006 16:31
Łosiu
👍
9
odpowiedz
Łosiu
240
German quality

GRYOnline.plNewsroom

Piotr44, DarkStar - macie rację aczkolwiek w całym pokazie autorzy nie wspomnieli słowem o cz.1, a odnosili sie wyłacznie do tego co było w Rome i nowościach względem tego. Praktycznie rzecz biorąc gra wyglada niemal jak lustrzane odbicie Rome tylko ze ładniejsze graficznie i w innych realiach. Osobiście mi to odpowiada...

11.05.2006 16:49
Piotr44
10
odpowiedz
Piotr44
180
Generał

Poniekąd masz rację, ale Medieval był właściwie lustrzanym odbiciem Shoguna, a ciężko Medievala nazwać drugą częścią Shoguna. Generalnie cała dyskusja, czego Medieval2 jest kolejną częścią jest stricte akademicka i nie istotna. Ważne że Medieval2 zapowiada się świetnie i jestem pewien że Panowie z CA tej gry nie sknocą, a z podrasowanego enginu RomeTW zrobią dobry użytek:-)

11.05.2006 17:31
11
odpowiedz
Demilisz
165
Generał

Od rewolucji będzie kolejna część. Taką politykę ma CA: robimy jdną część rewolucyjną, potem następna jest podraswowana w stosunku do poprzedniej, następnie znowu rewolucyjna i tak w kólko. Medieval 2 jest ewolucyjny.

11.05.2006 18:08
vit123
12
odpowiedz
vit123
129
no pain no game

Piotr44 ---> zupełnie się mylisz jakie lustrzane odbicie shoguna ? medieval był dużo bardziej rozbudowany niż shogun ( który był wspaniały w swoim czasie ) :
w stosunku do shoguna w medievalu pojawiło sie :
- machiny oblężnicze ( i sama rozbudowa zamku a nie tylko powiększanie jego rozmiarów)
- większe zróżnicowanie nacji( byłu klany ) i unikatowe jednostki - wcześniej unikatów nie było dostępne były tylko bonusy dla klanów ( dla poszczególnych jednostek)
- wprowadzenie większej wagi dla religii wyznawanej przez poddanych ( przedtem można było tylko przejść w pewnym momencie na jedyną "dobrą wiare" :P a w med - krucjaty dżichad , Papierz
- powiększenie teatru działań
- wprowadzenie jednostek morskich

a pozatym nie można mówić że coś nie jest rewolucją bo powiela niektóre elementy jakie się już pojawiły bo tak patrząc to każda gra już jest powieleniem czegoś co już było

11.05.2006 21:34
13
odpowiedz
bulimen
66
Pretorianin

"a pozatym nie można mówić że coś nie jest rewolucją bo powiela niektóre elementy jakie się już pojawiły bo tak patrząc to każda gra już jest powieleniem czegoś co już było "

większośc gier to ewolucja

ale zdarzają sie tez rewolucyjne gry - tworzące nowe pod gatunki:

pierwsze SIMS
BLACK & White
The MOVIES
QUAKE (chodzi głównie o multi)
seria TOTAL WAR też taka była zwłaszcza shogun - dwie wrstwy gry wjednym
pierwsza CIVilization
SIMCITY
TOMB RAIDER

one również zawierały pewne elementy z poprzednich tytułów ale przede wszystkim stwiały na nowe elementy i choc niektóre z nich sukces odnnosza dopiero w drigiej i trzeciej odsłonie to sa to nowe trendy - problem w tym ze dla wydawcy łatwiej wydać NFS VIII część która i tak na pniu się sprzeda w 500 000 egzemplarzy, niz postawić na coś nowego czego gracze jeszcze nie mieli i nie wiadomo jak się to przyjmie., stąd najczesciej gry zawierające rewolucję przebijają się dopiero w kolejnych odsłonach.

pozdrawiam

12.05.2006 23:24
14
odpowiedz
zanonimizowany238217
10
Chorąży

Wszystko pięknie, ale wciąż niepokoi mnie sprawa dyplomacji. W poprzednich częściach była po prostu żałosna. Nudzi się już podbijanie wszystkiego mieczem, nieprzewidywalność sojuszy, brak wasali, wieczne wojny itp. Chciałbym, że by można było wziąć jakieś maleńkie państewko z góry skazane na niemożność podbicia całej Europy i po prostu go rozwijać i podbijać co się da, lecz w zgodzie z obranymi lub narzuconymi sojusznikami tak jak to miało miejsce w Europa Universalism II, produkcie pod względem dyplomacji najlepszym w gatunku gier strategicznych. Mi satysfakcje sprawia rozwijanie państwa i cała otoczka polityczna z tym związana, jednak że by ta gra była naprawdę dobra potrzebuje ona równie dobrych bitew. Czekam, aż ktoś wpadnie na pomysł i zrobi grę łącząc najlepsze cechy dyplomatyczne EU i wojskowe z TW.

13.05.2006 00:26
15
odpowiedz
zanonimizowany1254
79
Generał

Piotr44 --> Specjalnie dla ciebie powinno powstać nowe pojęcie - "konsolofob" :)

Skoro tak nie lubisz konsol to po cholere piszesz o nich w co drugim poście? To już nie jest nawet zabawne to jest poprostu żałosne :(

13.05.2006 12:00
16
odpowiedz
Karis
7
Junior

W R:TW zepsuto mapę strategiczną, 3d nie nadaję się do strategii, całośc była malo przejrzysta w M:TW tego nie było, ale skoro wykorzystają silnik to kto wie, mapy robione w 3d jakos mi nie leżą, ale cóż R:TW jest już dośc stary na pewno w Medievalu poprawią sporo rzeczy dotyczących grafiki;)

13.05.2006 12:45
17
odpowiedz
zanonimizowany328464
0
Konsul

Też mam nadzieję, że udoskonalą i rozbudują warstwę dyplomacji w nowym Medivalu, bo póki co to właśnie ona jest największym mankamentem cudownej serii Total War. Jak do tej pory bowiem dyplomacja praktycznie nie istniała - w końcu po co się było męczyć i zawierać z kimś drogocenny sojusz, skoro już w następnej turze "sojusznik" mógł ci robić najazd na twe państwo?

Mimo wszystko jednak jako fan serii czekam na Medieval II: Total War z wielką niecerpliwością.

15.05.2006 00:05
18
odpowiedz
zanonimizowany142358
33
Konsul

Własnie, gdzie dyplomacja ktorej nie ma, gdzie morskie bitwy ?

26.05.2006 13:10
Salim
19
odpowiedz
Salim
52
Crom

Ta pan redaktor w Medievala jedynke chyba nie grał choc twierdzi inaczej te jego nowości to tylko powielenia w większości.
A że powtarzają stare dobre rozwiązania to nie jest złe.
Jedynym poważnym mankamentem jedynki były oszustwa komputera na wyższych stopniach trudności gdzie nagle na zapyziałej prowincji wybuchało powstanie i powstała potężna armia super jednostek o których ja władca 2/3 europy nie mogłem jeszcze marzyć.
Masoni spod Rostowa chyba?
W sumie psuło to grywalność i zniechęcało mnie do budowy imperium wbrew wrogim nieprzewidywalnym siłom nadprzyrodzonym.

Wiadomość GOL na E3 2006 Medieval II Total War