Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Porcja „świeżych” screenshotów z LotR The Battle for Middle-Earth 2

13.08.2005 13:28
😃
1
Kamikazze
0
Pretorianin

To jest ŚLICZNE, jeszcze ładniejsze niż 1. Napewno kupię oryginalną wersje gry. Bo jest warta tych 139 zł ;). Pozdrawiam

13.08.2005 13:44
2
odpowiedz
zanonimizowany217297
74
Generał

Wydaje mi sie, ze nie ma praktycznie zadnych zmian - nadal wykorzystuje SAGE.
Screeny wydaja sie takie ladne poniweaz sa robie w 1600x1200 max AA i AF potem pomniejszane.

13.08.2005 14:39
3
odpowiedz
Ptosio
182
Legionista

Mam nadzieję, że po wyjściu BFME 2 cena 1 spadnie do 40 zł, jak to miało miejsce w wypadku Trotka :)

13.08.2005 14:41
4
odpowiedz
zanonimizowany63355
99
Legend

d**pa tam z grafika skoro gra znudzi sie po 2tygodniach jak to bylo z jedynka :-/
Liczylem na cos w stylu Medievala (rozmach by wystarczyl) a tu kolejny szajsowny rtesik

13.08.2005 17:15
😜
5
odpowiedz
Kamikazze
0
Pretorianin

Mówcie sobie co chcecie ale mi się grafika bardzo podoba. To że gra jest na starym enginie nie ma praktycznie żadnego znaczenia bo z tego co widze zrobili nowy render, poza tym postacie, woda, budynki są bardzo ładne więc w czym problem ?

Nikogo nie interesuje że Prince of Percia: sands of Time, Warrior Witchin i gra XIII- też ubisoftu, były robione na silniku Unreala 1 z 1998r, albo Oblivion na gamebryo engine z Morrowinda. :P

Mi sie do tej pory podoba grafika w BfM-E a w sequelu jest dużo ładniejsza i cieszę się bardzo ze postanowili zrobić kontynuację.

Pozdrawaim malkontentów.

13.08.2005 20:21
john_himself
6
odpowiedz
john_himself
166
krush, kill n' destroy

Nikogo nie interesuje że Prince of Percia: sands of Time, Warrior Witchin i gra XIII- też ubisoftu, były robione na silniku Unreala 1 z 1998r,

co ty pierd**isz? XIII chyba faktycznie zasuwalo engine Unerala ale nie 1-ke z 98 roku tylko Warfare. A jezeli czepiasz sie niektorych sekwencji kodu ktore sa wspolne dla XIII i U1 tu tak jakby powiedziec ze Quake 4 zasuwa na silniku Q1 ;p Nu kurcze nie caly engine sie starzeje, niektore partie mozna przepisac, no bo po co je robic od nowa.

13.08.2005 20:23
kil69
7
odpowiedz
kil69
181
Senator

Mam nadzieje , że będzię więcej rodzajów jednostek niż w 1

13.08.2005 20:36
Obscure
😊
8
odpowiedz
Obscure
132
ExcalibuR

No gra jest warta te 139zł. tylko jak ci wyskoczą z wymaganiami to mi wogule nie wejdzie.

13.08.2005 22:01
😊
9
odpowiedz
zanonimizowany275384
4
Junior

KURDE !!!!!!!!!!!!!!!!niemoge sie doczekac kiedy to wyjdzie przepienkne screnshoty !!!!!!!!!KUPJE JĄ NA 1000000% orginała oczywiście a pozatym BFME 1 też ma swój urok ja gram juz 6 mieciecy i mi sie nieznudziło pograj ci se przez neta to was wciągnie !!!!!!!!!!jak mnie!!!!!!!a 2 to wciongnie ze szkoda gadać a niech wyjdzie 1stycznia 2006 r. błagam niedoczekam sie !!!!!!!!ale wyjdzie w 3 pierwsze miesiace nastepnego roku
:(

13.08.2005 23:28
john_himself
10
odpowiedz
john_himself
166
krush, kill n' destroy

a moze by cie tak slowniczek ortograficzny wciagnol ;]

14.08.2005 00:43
😍
11
odpowiedz
Kamikazze
0
Pretorianin

Nikogo nie interesuje że Prince of Percia: sands of Time, Warrior Witchin i gra XIII- też ubisoftu, były robione na silniku Unreala 1 z 1998r,

co ty pierd**isz? XIII chyba faktycznie zasuwalo engine Unerala ale nie 1-ke z 98 roku tylko Warfare. A jezeli czepiasz sie niektorych sekwencji kodu ktore sa wspolne dla XIII i U1 tu tak jakby powiedziec ze Quake 4 zasuwa na silniku Q1 ;p Nu kurcze nie caly engine sie starzeje, niektore partie mozna przepisac, no bo po co je robic od nowa.

Ja sie nie czepiam tylko próbuję udowodnic takim ciemnym masom jak ty i co poniektórzy forumowicze, że engine np. (Unreal 1 dajmy na t)o nie ma znaczenia bo jeśli się zrobi nowy render to engine będzie nie do poznania. Tak samo było w przypadku wyżej wymienionych gier. I prawdopodobnie tak samo będzie z BfM-E 2 bo wygląda dużo ładniej niż 1. A mój post był odpowiedzią na poprzednie narzekanie że gra ma być na starym enginie Command & Conquer.

Nie chce cie urazić ale:

1. naucz sie czytac ze zrozumieniem a zanim skomentujesz posta przeczytaj go przynajmniej 2 razy i nie piernicz głupot publicznie

2. Jeżeli się nie znasz/ nie jestes pewny to się poprostu nie wypowiadaj

3. PoP: sands of Time i Warrior Witchin były równiez robione na silniku Unreal 1.

4. Zanim zabierzesz się za pouczanie innych najpierw zastanów się nad sobą :P

Co poniektóre zdania/ wyrazy podkreśliłem/ pogrubiłem zeby Ci było łatwiej porzeczytać i zrozumieć ten post :P

14.08.2005 00:49
12
odpowiedz
zanonimizowany48740
0
Senator

Wiesz, tak rozumując możesz uznać, że HL 2 jest na silniku Q2. HL1 bazował na Q2, a engine HL2 zawiera linijki kodu z silnika HL1.

14.08.2005 01:19
13
odpowiedz
Shoker1
93
Slowhand

I koniec końców wszystko sprowadza się do Tetrisa...bo wszystkie gry naparwde sa napędzane na przerobionym lekko silniku Tetrisa :D

14.08.2005 02:03
14
odpowiedz
zanonimizowany48740
0
Senator

Wcale nie! Arkanoid był na innym!

14.08.2005 02:08
Aceofbase
😍
15
odpowiedz
Aceofbase
93
El Mariachi

dobra, jeszcze raz przeczytam w tym watku "Warrior Witchin" to mnie, jak jasna anielke kocham, grom z nieba trzasnie....

witcher'y to wy u Sapkowskiego mozecie miec a nie w POP'ie :P

14.08.2005 18:20
16
odpowiedz
zanonimizowany217297
74
Generał

Ta 'nowy render'
Ciekawe wiec dlaczego buduja silnik Unreal 3 zamiast robic 'nowy render' na u1, przeciez grafika bedzie aktualna po tej operacji!

SAGE to silnik ktory laguje, zzera kosmiczne ilosci zasobow jak na jego wyglad i mozliwosci, nie jest w stanie wyswietlic tylu elementow co chociazby silnik AoW..
Porownaj sobie to i AoE3. Texturki zmieniac moga do woli a silnik nadal pozostanie tak samo stary, niewydajny i nadajcy sie do wymiany.

14.08.2005 18:30
😊
17
odpowiedz
zanonimizowany73830
25
Senator

Niezłe, naprawdę niezłe. Chociaż dla mnie to nie takie bum jak Oblivion :-)

14.08.2005 18:35
18
odpowiedz
zanonimizowany256447
8
Generał

Niezłe screeny. Gra zapowiada się ciekawie :)

14.08.2005 18:54
😉
19
odpowiedz
Kamikazze
0
Pretorianin

Dobrze tylko po co wymieniac wciąż dobry silnik na nowy ? Może jest to pójście na łatwizne ale też nie ma większej potrzeby żeby robić nowy.

Wszyscy się tak zachwycają grafiką w Oblivionie a jest on ponoć robiony na gamebryo engine, silniczku znanym juz z Morrowinda który najmłodszą produkcją nie jest.

Tak samo jest z Bitwą o Sródziemie 2. Tutaj pozostał stary silniczek- niepozbawiony wad ale po zrobieniu nowego renderu wygląda jak nowy. Nieprawdaz ?

20.08.2005 20:10
squallu
20
odpowiedz
squallu
62
saikano

mnie to nie obchodzi czy to jest stary czy nowy silniki wazne zeby bylo z rozmachem i grywalnie. mam nadzieje ze ie bedzie trzeba czekac zbyt dlugo

27.08.2005 17:42
21
odpowiedz
zanonimizowany217297
74
Generał

OK przyznaje sie ze gadalem nie do konca to co powinienem i jaki jest stan rzeczywisty ;) Ogladalem wlasnie przed chwila na IGN filmy w wysokiej rozdzielczosci dotyczace walki na wodzie, budowy oraz multiplayera. Fakt jest faktem ze SAGE to silnik tragiczny ale gra wygalda bardzo dobrze;) Co wiecej jestem pozytywnie zaskoczony zmianami zaimplementowanym do nowego tytulu. W kazdym razie gra wyglada calkiem niezle.

Wiadomość Porcja „świeżych” screenshotów z LotR The Battle for Middle-Earth 2