Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Ruszyła oficjalna strona Need for Speed Underground 2

18.05.2004 12:39
1
ardme
4
Junior

jak juz podajacie link do oficjalnej strony to moglibyście podać do polskiej strony:
http://www.eagames.com/official/nfs/underground2/pl/home.jsp

18.05.2004 16:36
👍
2
odpowiedz
zanonimizowany15068
98
Legend

Mam nadzieję, że specjalnie dla mnie do gry dołączą tą piekna pania z pierwszego arta w newsie...

18.05.2004 16:52
😃
3
odpowiedz
zanonimizowany167884
3
Pretorianin

Ja też poproszę tą panią jako dodatek do gry ! A zauważyliście że na polskiej stronce pani ta występuje z innym autkiem niż na amerykańskiej ?

18.05.2004 16:54
eJay
4
odpowiedz
eJay
210
Quaritch

gameplay.pl


Juz nie moge sie doczekac:) Cos czuje ze Underground 2 to bedzie to co tygrysy lubia najbardziej:) No i wiecej ladnych panien by sie przydalo:)

18.05.2004 17:19
boro
5
odpowiedz
boro
116
Senator

WOW... moja ulubiona Mazda RX-8 !!! juz kocham ta gre !!! to auto jest tak zaj...te, ze poprostu odbiera mi mowe za kazdym razem jak je widze.... wlasnie jestem na etapie przekonywania mojej kobiety (w sumie nie tak trudno to zrobic - jej tez sie RX-8 podoba), ze nastepne auto to bedzie wlasnie ta Mazda :)
niestety ze wzgledu na ta wlasnie kobiete, RX-8 bedzie z automatyczna skrzynia biegow (ona nie radzi sobie z manualem :( ), a co za tym idzie - slabsza wersja silnika... no, ale to i tak super....

edit:
chyba trzeba bedzie PS2 kupic... :)

pozdrawiam
boro

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-05-18 17:21:32]

18.05.2004 19:50
James_007
6
odpowiedz
James_007
178
Septimus

strona jak strona, ale ja ta pania prosze :P

18.05.2004 19:57
7
odpowiedz
zanonimizowany153473
5
Pretorianin

nawet fajna

18.05.2004 21:01
peners
8
odpowiedz
peners
94
SuperNova

jeśli będa dołaczac do tej gry takie laski jak na obrazku to kupuje ją bez namysłu

19.05.2004 01:32
😃
9
odpowiedz
zanonimizowany167884
3
Pretorianin

O kurcze ! Wynaleźliśmy właśnie genialny sposób na piratów ! Jak do każdej legalnej gry będzie jako bonus , ładna laseczka... Piractwo spadnie do zera !!!

Wiadomość Ruszyła oficjalna strona Need for Speed Underground 2