Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Wielka aktualizacja Starfielda nie wzbudziła nowego szału na grę. Na Steamie RPG Bethesdy zaliczyło tylko drobne drgnięcie

20.05.2024 15:27
1
4
Noname13
15
Legionista

Ta gra jest skopana u podstaw. Niby kosmos a nie da się swobodnie przelecieć z planety na planetę i do tego milion ekranów ładowania. Z g***a bata nie ukręcisz jak to mówią.

20.05.2024 16:01
2
odpowiedz
MewsoNs
63
Generał

Bethesda mimo początkowych (dla wielu rozczarowujących) planów zauważa wady w rozgrywce i słucha uwag fanów
A ja zapytam, który to już raz ? Który raz wydają grę niby AAA z pełnej cenę będącą tak naprawdę półproduktem lub wczesnym dostępem, a następnie łaskawie ją latają i patchuja "za darmo". I ta modna gadka, że sluchaja fanów. Ogólnie ta opinia moja tyczy się wielu innych firm i ich gier, nie tylko Bethesdy. Natomiast wkurzają mnie ludzie, którzy jadą gry z EA, że pobugowane, że niedorobione, że mało zawartości ( tymczasem te gry takie właśnie mogą być w tym stanie i kosztują zauważalnej mniej), ale jednocześnie chwalą szmirę pokroju bugfielda za 250+zł. Przykre.

post wyedytowany przez MewsoNs 2024-05-20 16:03:36
20.05.2024 16:13
-=Esiu=-
😒
3
5
odpowiedz
5 odpowiedzi
-=Esiu=-
200
Everybody lies

Na serio chciałbym poznać osobę i posłuchać jak uzasadnia i tłumaczy, że gra z pierdyliardem ekranów wczytywania, które wybijają przyjemność z rozgrywki i w 2023 roku są po prostu pośmiewiskiem, jest tym czego chcieli gracze.

Nic dziwnego, że do premiery unikali czystego gameplay'a jak ognia.

Starfield to totalnie zmarnowany potencjał i największe rozczarowanie ostatniej dekady

20.05.2024 16:17
Krwiopijca
3.1
Krwiopijca
33
GamerGate Troop

Nie wywołuj xandona z lasu.

20.05.2024 16:18
Kwisatz_Haderach
3.2
Kwisatz_Haderach
15
Blade of Miquella

Via Tenor

xandon ci wyjasni flow, ktorego nie czujesz za grosz. ;)

post wyedytowany przez Kwisatz_Haderach 2024-05-20 16:18:34
20.05.2024 16:20
-=Esiu=-
😜
3.3
-=Esiu=-
200
Everybody lies
Image

Akurat jego zdanie mi lata. Posty ukryte to nawet nie ma co się produkować, bo tych jego nic nie wartych wypocin szkoda czytać i tracić czas.

WIELKIE RPG mówi samo za siebie :) ->

20.05.2024 16:34
Kwisatz_Haderach
3.4
Kwisatz_Haderach
15
Blade of Miquella

Wczoraj zeszkalowal Fallout New Vegas, ktore jest bardzo czesto na listach top 10 najlepszych cRPG wszechczasow. Takze tego...

Ja czytam jego posty, bo pokazuja ciekawe zjawisko zderzenia przeswiadczonego o wlasnej zajebistosci "normalsa" z prawdziwymi grami RPG. Jak dotad wszystkie go pokonaly. ;)

post wyedytowany przez Kwisatz_Haderach 2024-05-20 16:35:27
20.05.2024 20:54
Persecuted
3.5
2
Persecuted
146
Adeptus Mechanicus

Moim zdaniem Starfield nie miał pierwotnie tak wyglądać, tylko po prostu developerzy nie byli w stanie "dowieźć" swojej oryginalnej wizji, głównie przez ograniczenia technologiczne. Trochę przerobili, trochę wycieli, a finalnie gra stała się zlepkiem kompromisów i pozostałości po tym, czym miała być kiedyś.

Według mnie, na wcześniejszym etapie rozwoju Starfielda, centralnym elementem rozgrywki miał być płynny lot kosmiczny (bez ręcznego wchodzenia w atmosferę, ale jednak) i powiązana z nim eksploracja kosmosu, natomiast generowane mapki naziemne miały pełnić jedynie funkcję generowanych losowo "lochów". Ostatecznie im nie wyszło i na stosunkowo późnym etapie developmentu musieli się poddać. Wtedy też zrozumieli, że bez swobodnego lotu kosmicznego, dosłownie 2/3 systemów w grze nie ma żadnego sensu (np. paliwo), więc zaczęło się szybkie przebudowywanie wszystkiego tak, żeby uratować jak najwięcej pozostałości z poprzedniej koncepcji i sklecić z tego jakkolwiek grywalną grę. No i mamy co mamy.

post wyedytowany przez Persecuted 2024-05-20 20:54:28
Wiadomość Wielka aktualizacja Starfielda nie wzbudziła nowego szału na grę. Na Steamie RPG Bethesdy zaliczyło tylko drobne drgnięcie