Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość „Nie sprostaliśmy oczekiwaniom graczy”. Twórcy postapokaliptycznego RPG Broken Roads przepraszają i szykują spore zmiany

15.04.2024 11:08
Toril
1
8
Toril
42
Pretorianin

Myślę, że gra stanie się dużo lepsza bo ilość planowanych zmian jest naprawdę imponująca.
Ciekawe tylko czy warto było spieprzyć sobie reputację i zawieść oczekiwania żeby tylko wydać tytuł te dwa miesiące wcześniej. Niektórzy, jak ja, poczekają sobie cierpliwie i wystawią potem uczciwą ocenę ale pewnie większość do tego czasu zapomni o tej grze. To nie jest Cyberpunk czy Baldurs Gate III, to dużo bardziej niszowy produkt. Mało kto będzie tu śledził wszystkie zmiany i poprawki, nie będzie ciągłych rozmów i dyskusji. Gra okazała się słaba? Cóż, bywa. Zapominamy o niej i żyjemy dalej.
Ludzie mają jednak prawo oczekiwać, że na premierę dostaną gotowy produkt, może z pewną ilością błędów ale gotowy.

post wyedytowany przez Toril 2024-04-15 11:25:42
15.04.2024 11:20
2
5
odpowiedz
skorp_
48
Pretorianin

Premierę tego przesuwano chyba ze 2 razy, a i tak wydano bubel, żeby teraz go naprawiać. Ot współczesny rynek gier w pigułce.

15.04.2024 11:32
Draugnimir
👍
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
Draugnimir
131
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Jestem zaskoczony, że twórcy są w stanie wprowadzić aż tak radykalne zmiany w ciągu miesiąca od premiery. Mogą mocno zaważyć na odbiorze gry - zwłaszcza te związane z pogłębieniem relacji z towarzyszami oraz "reaktywnością" i "logiką" misji w wybranych miastach (zależnie od tego, co dokładnie deweloper przez to rozumie), a także większą liczbą testów umiejętności i wyborów na kompasie moralnym. Z drugiej strony - z większej liczby walk i trudniejszych ucieczek na pewno bym się nie ucieszył... ;)

post wyedytowany przez Draugnimir 2024-04-15 11:35:42
15.04.2024 14:32
Herr Pietrus
3.1
Herr Pietrus
225
Ficyt

No mam nadzieję, że się ogarną, bo nie lubię poat-apo, ale stylistycznie wygląda to fajnie, poza tym każdy dobry turowy RPG jest mile widziany.

BTW na Steam to ludzie raczej na walki narzekają, na wybory czy schematyzm misji również, ale jakby mniej, głównie na walki i ogólną powtarzalność.

15.04.2024 21:14
Draugnimir
3.2
Draugnimir
131
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

na Steam to ludzie raczej na walki narzekają
Ano, dlatego nie jestem pewien, czy zwiększenie natężenia walk bez istotnych zmian w ich mechanice (poprawienia niedociągnięć i zwiększenia różnorodności) wyjdzie twórcom na dobre :)

15.04.2024 11:38
4
1
odpowiedz
utopiasobotwora
11
Chorąży

Wydali bo chcieli popłynąć na fali serialu Fallout i chyba sprzedaż mają całkiem ok . Gdyby nie serial gra wyszłaby pewnie pól roku później , tak jest niedopracowana ale ma taki fajny "literacki" klimat .

15.04.2024 12:12
5
1
odpowiedz
derealdrgonzo
4
Legionista

no nic gierka będzie pod obserwacją, na razie wypadła z listy "do kupienia" na pozycję "możliwe że kupię jak załatają" ;) setting mi się podoba, grafika jest ładna ale ewidentnie duzo pracy przed twórcami jeszcze jesli chodzi o mechaniki i dopracowanie questów/fabuły. poczekam, nie skreślam

15.04.2024 13:49
Wronski
😂
6
odpowiedz
Wronski
18
Generał

Wniosek jest prosty, nie jarac sie przehajpowanymi grami...

15.04.2024 13:55
kęsik
😒
7
odpowiedz
kęsik
149
Legend

A wystarczyło poczekać, dopracować i dopiero wydać. Ale nie, lepiej wydać a potem pisać przeprosiny i, że "nie sprostaliśmy oczekiwaniom graczy".

15.04.2024 13:58
👎
8
1
odpowiedz
pawel 222
61
Szary Jedi

Na bank wiedzieli juz przed premierą że będzie lipa .

15.04.2024 14:00
👎
9
2
odpowiedz
sabaru
14
Generał

Twórcy Broken Roads zdają sobie sprawę z problemów na premierę i zapowiedzieli istotne poprawki.
Ile razy ja jeszcze przeczytam taki tekst.

15.04.2024 15:34
10
3
odpowiedz
mierzwo
1
Junior

To jest gra na 7 do 10 godzin. Rozumiecie, crpg, wybory, walki turowe, ściany tekstu - na 7 godzin. Długość rozgrywki, jak w strzelance. I robili to przez 5 lat. Coś poszło bardzo nie tak.

16.04.2024 11:21
11
1
odpowiedz
royan
8
Legionista

Co za patałachy testują wersje bety gier tak że nie potrafią określić co jest dobrze zrobione w tytule a co nadaje się do poprawki. Nie wiem czy akurat ten tytuł miał tego rodzaju zamknięte testy ale widać to na każdym kroku gdy gry pełne błędów zostają wypuszczone do dystrybucji czy sprzedaży i trafiają na rynek

post wyedytowany przez royan 2024-04-16 11:22:33
29.04.2024 18:04
12
odpowiedz
user51009091ef
2
Junior

Zawsze bawią mnie te narzekania na brak polskiej wersji:) jedna z niewielu przyjemności które mam jeszcze a życiu

29.04.2024 18:19
13
odpowiedz
sabaru
14
Generał

I cyk, tym sposobem będą mieli podwójną premierę. Takie wypuszczanie niedorobionych gier tylko napędza im sprzedaż. Dziś ludzie trochę ponarzekają ale w końcu ją naprawią i za kilka miesięcy znowu będzie premiera i znowu sprzedaż im podskoczy. A tak jakby wydali poprawną grę to po tygodniu od premiery już by nikt nie pamiętał.

Wiadomość „Nie sprostaliśmy oczekiwaniom graczy”. Twórcy postapokaliptycznego RPG Broken Roads przepraszają i szykują spore zmiany