Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Współczesne gry toną w mikrotransakcjach. Twórca RuneScape zdradza, jak jego nowe MMORPG rozwiąże problem grindu

18.03.2024 15:33
1
1
Procne
68
Generał

Nie jest to pierwszy tytuł, który próbował uporać się z grindem w ten sposób
Och to mechanika jeszcze z lat 90. Traviany, Ogame i tym podobne gry przeglądarkowe na tym bazowały, że produkcja toczy się cały czas, a gracz zagląda od czasu do czasu i na coś wydaje wyprodukowane surowce. Potem gry Incremental / idle stworzyły z tej mechaniki osobny gatunek. Polecam spróbować "Legends of Idleon" by zobaczyć jak to wygląda w praktyce

post wyedytowany przez Procne 2024-03-18 15:33:46
18.03.2024 16:50
Wronski
2
odpowiedz
Wronski
18
Generał

Taki system maja gry typu Tap na telefon, ulepszono ten system tak ze mozna doplacic do przyspieszenia tego "grindu". Gdzie w tej grze rozwiazano ten problem?

18.03.2024 18:25
3
odpowiedz
grabeck666
76
Senator

Z botami się nie wygra.

Boty graczy nigdy nie będą chodziły 24/7 (bo czasem będą grać normalnie) więc czy tak czy tak będą do tyłu za prawdziwymi botami.

A kolejny i największy problem z syfem jak ten to to, że skoro każdy ma dostęp do botów, to progress będzie nie pod gracza, który gra te 2h dziennie tylko pod gracza, który gra 2h dziennie i ma odpalonego bota w tle przez resztę czasu.

Idealny przykład jak dobrze to (nie)będzie działać mieliśmy niedawno w Throne & Liberty.

No ale może mnie jakoś zaskoczą. Poczekamy na więcej info to się zobaczy.

Wiadomość Współczesne gry toną w mikrotransakcjach. Twórca RuneScape zdradza, jak jego nowe MMORPG rozwiąże problem grindu