Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Opinia CS2 nie udźwignął ciężaru bycia następcą CSGO, ale o przyszłość się nie boję

03.10.2023 16:13
1
gamechanger
17
Centurion

Ta gra mechanicznie i graficznie zatrzymała się w 2012 roku. Już lepiej pograć w najnowsze odsłony Call of Duty.

03.10.2023 16:43
2
9
odpowiedz
2 odpowiedzi
premium351412
22
Chorąży

gamechanger ten cod w którym mozna grac agentami z bajek? Który wyglada jak jakis fortnite teraz? Nie dzieki. Wole gre która zatrzymała sie 2012 ale przynajmniej wyglada normalnie a nie jak wylew tęczowego mózgu.

03.10.2023 19:14
2.1
Nomadd
28
Pretorianin

No, jeśli skiny są najważniejsze, a nie mechanika...

03.10.2023 20:07
GreedyDodger
2.2
4
GreedyDodger
49
Konsul

O ile grasz dla skinów. Ja mam gołe wyposażenie od kilku lat i wszystko co mi dropnie idzie natychmiast na handel

03.10.2023 16:57
3
6
odpowiedz
BajoJajo
14
Pretorianin

Nowe call of duty to kupsko.

03.10.2023 17:54
4
odpowiedz
gogogo7654
4
Junior

To pewnie było trudne, całkowicie odciąć się od csgo ale była to dobra decyzja, oczywiście minie jeszcze kilka miesięcy zanim wszystko poprawią, na razie czuje się dziwnie bo jest to w tym momencie jest to całkowicie inna gra od csgo, trzeba się jej nauczyć, z drugiej strony nie dziwię się ludiom, dekada przyzwyczajeń robi swoje.

03.10.2023 19:58
Bezi2598
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
Bezi2598
140
Legend

Wcześniej nie wspominałem o nowym tick-racie (nazywanym teraz sub-tickiem) – który według zapewnień Valve jest znacznie lepszy niż dotychczasowy – bo chciałem temu poświęcić osobny akapit, a nawet dwa. Teraz wszystkie akcje zapisywane są w czasie rzeczywistym na serwerach Valve, a następnie porównywane z danymi graczy i dopiero wtedy wykonywane. W teorii pozwala to na precyzyjne obliczanie tego, kiedy i w jakie miejsce został oddany strzał lub wykonany ruch. W praktyce wygląda to jednak tak, że będziecie ciągle sfrustrowani np. tym, że Wasza postać nagminnie ginie sekundę po tym, jak schowała się za rogiem.

W jaki sposób się to ma do nowegu systemu z tick ratem? Przecież to jest podręcznikowy przykład sytuacji która zdarza się przy packet loss, to znaczy przy niestabilnym internecie. I to jest sytuacja która występuje w każdej grze online.

post wyedytowany przez Bezi2598 2023-10-03 19:58:15
03.10.2023 20:35
Froozyy
5.1
Froozyy
20
Chorąży

GRYOnline.plTeam

Wideo

Wcześniej serwer rejestrował wszystko w bardzo małych odstępach czasowych (tickach), teraz wszystko jest rejestrowane płynnie, ale w praktyce przez to jest większy faktyczny delay między tym, co się stało, a tym co się wyświetla na ekranie

https://www.youtube.com/watch?v=GqhhFl5zgA0

post wyedytowany przez Froozyy 2023-10-03 20:36:11
05.10.2023 15:46
5.2
1
TraxPL
39
Pretorianin

Bezi2598
Tyle że to się dzieje gdy nie masz żadnych lossów. Po prostu interpolacja się desynchronizuje i przeciwkinik cię widzi i strzela zanim u ciebie się pojawi a gra uznaje to za zabójstwo. Ponieważ część rzeczy jak strzał jest rejestrowane przez znacznik czasowy wewnątrz ticku a część zależy od wyłącznie ticków.

Froozyy

Nie ticki są dalej, po prostu tick ma dodatkową informacje o kolejności część wydarzeń na serwerze w trakcie jego trwania. Ale jako że cześć logiki dalej jest powiązana z tickratem część że znacznikami wewnątrz ticku, interpolacja się rozjeżdża wyjątkowo mocno i gracze widzą zupełnie inny obraz. Filmik który wysłałeś to po prostu fałszywy marketing niedopracowanej technologii dzięki której valve chciał oszczędzać na wydajności serwera a zamiast tego popsuło grę jeszcze bardziej.

post wyedytowany przez TraxPL 2023-10-05 15:47:39
03.10.2023 20:05
GreedyDodger
6
2
odpowiedz
GreedyDodger
49
Konsul

Największe wady jakie do tej pory znalazłem.

1. Część interfejsu jest nieintuicyjna, zwłaszcza kupowanie sprzętu.
2. Hitboxy raz są, raz ich nie ma
3. Pamiętacie błąd z klasycznego MW2, kiedy myślicie, że was nie widać i jesteście za ścianą? Tak w CS2 też się zdarzają fragi "przez ścianę"

03.10.2023 21:41
7
odpowiedz
1 odpowiedź
premium351412
22
Chorąży

Froozyy
Nie wszystko jest rejestrowane natychmiast (subtick) a tylko oddany strzał i ruch naszej postaci. Wszystkie animacje postaci, nadal sa rejestrowane w 64tickrate i dlatego mamy te opóźnienia.

05.10.2023 15:50
7.1
TraxPL
39
Pretorianin

Po części dane o znacznikach(subtick) są wewnątrz ticku więc serwer i tak aktualizuje wszystko 64 na sekundę, tylko część wydarzeń jest powiązana że znacznikiem czasowym , część uzależniona tylko od ticku co sprawia że wszystko się rozjeżdża a algorytm interpolacji się gubi i graczę widzą diamertralnie inne obrazy i całość działa znacznie gorzej niż w cs go.

04.10.2023 09:31
Bieniu05
8
odpowiedz
Bieniu05
145
The100

to samo bylo z cs go na poczatku zadna nowosc

05.10.2023 07:30
9
odpowiedz
smyq5znakow
1
Junior

Csgo dalej da się włączyć w opcja cs2 sekcja beta. Serwery też działają.

Opinia CS2 nie udźwignął ciężaru bycia następcą CSGO, ale o przyszłość się nie boję