Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość CS2 oceniony pod względem wydajności; wynik testu na 40 procesorach graficznych

01.10.2023 20:14
MrPawlo112
1
1
MrPawlo112
46
Pretorianin

No ciekawe czy na GTX1060, I5 6400 i 8GB da się wyciągnąć powyżej 100fps w 4:3. Od 2015 strasznie zaniedbali optymalizację kosztem jakiś pierdół porkoju rękawiczek i balansu map.

02.10.2023 00:31
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Amonguz
10
Pretorianin

MrPawlo112 - No rzeczywiscie, balans mapy w siecowym FPS'ie to taka pierdoła, że ho ho. Powinni to olac całkiem i graficzke poprawić, co nie?

02.10.2023 13:47
MrPawlo112
2.1
MrPawlo112
46
Pretorianin

Stary, wystarczy że wpiszesz dowolna mapa i rok 2014, po co zmieniać szatę graficzną kosztem fps? Ja nie mam nic balansowi jeśli nie powoduje to że klatki spadają w tej samej grze xD

02.10.2023 01:40
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
Arikizu
2
Junior

MrPawlo112 i7 4790k + 1060 3gb = 110+ fps na średniakach i na 1080p 16:9, a na 4060 bez problemu 300+ na najwyższych

post wyedytowany przez Arikizu 2023-10-02 01:41:50
02.10.2023 13:47
MrPawlo112
3.1
MrPawlo112
46
Pretorianin

Aha no i co to wnosi do mojego komentarza?

02.10.2023 21:19
3.2
Procne
67
Generał

MrPawlo112
"No ciekawe czy na GTX1060, I5 6400 i 8GB da się wyciągnąć powyżej 100fps w 4:3"
Arikizu przedstawił Ci wyniki dla podobnej konfiguracji, co powinno dać jakiś obraz jak by to wyglądało w Twojej konfiguracji. Dosłownie odpowiedział na Twoje pytanie. Tyle wnosi do Twojego komentarza

02.10.2023 03:20
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
theMaciu
28
Chorąży

Przynajmniej ludziom się uświadomiło że nowy silnik da więcej klatek przy jednoczesnym skoku grafiki to farmazon zmyślony przez jakiegoś losowego człowieka. Taaaa, sporo ludzi łykalo że paroletni silnik będzie znacznie lepiej działał niz silnik którego podwaliny sięgają 2004 roku
Oczywiście wzrost wydajności będzie, ale to za jakiś czas na lepszych maszynach, bo w końcu silnik jest w stanie wykorzystać pełnię sprzętu, a zaczac można od tego ze jest on w końcu 64bitowy(!)

02.10.2023 08:24
4.1
MewsoNs
61
Generał

Tylko dalej jest bieda z tickiem. Ten ich cały subtick działa nędznie. Minimalnie lepiej od starego 64 tick, ale znacznie gorzej od 128, ktore bylo na FC. Cs 2 dopiero wyszedł, ale zarówno ja i wiele osób miało przypadki śmierci mimo ewidentnie schowanej już postaci za ścianą, tak jakby gra rejestrowała właśnie trafienia ze sporym opóźnieniem. I nie, nie było to kille przez ścianę. Nie wiem, czy oni to jeszcze poprawia ale wiem, że jakby dali 128 to na dzień dzisiejszy byłoby znacznie lepiej. Być może to architektura silnika source 2 wymusiła taki model, ale to chyba byłaby tylko wymówka. Gram na 240 hz i czuje, ze nie wchodzi tak jak powinno.. Mało tego, wydaje mi się, że lepiej szoty wchodziły na starym 60hz monitorze, ale na serwerach fc przy 128 ticku niż teraz 240 i w tym CS 2.

Właśnie o takie coś jak na filmiku mi chodzi i to po prostu jest dziwne... Ma się nieodparte wrażenie jakby się grało na 100+pingu, że dostajesz info o hicie zdecydowanie z opóźnieniem.

https://www.reddit.com/r/csgo/comments/16egi3t/is_cs2_worse_than_64_tick_i_have_6_ping_btw/

post wyedytowany przez MewsoNs 2023-10-02 08:38:29
03.10.2023 19:05
4.2
theMaciu
28
Chorąży

Dla mnie ten sub tickrate od samego początku trochę śmierci, brzmi jak coś co będzie się odczuwalnie rozsynchronizywać, a nawet jak coś co dałoby się szybko złamać, takie mam odczucia. A co do filmu to też parę razy tego doświadczyłem, myślałem ze jakimś cudem w piksel głowy mnie trafiali

02.10.2023 12:46
AUTO6
5
odpowiedz
1 odpowiedź
AUTO6
84
Generał

Średni FPS w CS2 mam wysoki, ale co jakiś czas pojawiają się mikroprzycięcie, muszą to poprawić bo to gorsze niż mniej klatek ale stabilnych.

02.10.2023 15:41
5.1
ErenJ
10
Legionista

nie wiem jak na cs2, ale na csgo był problem z synchronizacją i nie było totalnie sensu grać z włączoną synchronizacją, bo po prostu gra mimo 60 zachowywała się jakby miała czasem 30, czasem 45, więc bez synchro dopiero powyżej 100 było lepiej takie faktyczne 60 fps. Nie wiem dlaczego, ale tak po prostu u mnie działa. Jakby gdyby ta gra miała inną definicję płynności, inną wydajność działania, inaczej renderuje klatki, cholera wie, bo nawet na 60hz monitorze mimo ponad 100 fpsów nie miałem tearing screenu jak np. w painkillerze gdzie musiałem zlimitować fps poprzez sterownik karty (bo w tej grze tearing screen był bardzo widoczny i nieprzyjemny, bo wyglądało jakbym widział kilka klatek naraz podzielonych i wyświetlanych w tym samym momencie na wspólny ekran, a widok paru różnych klatek przeszkadzał mi, a poprzez sterownik, bo gra nie ma v-sync, ale ma bugi związane z wysokim fps). Dość dziwne działanie gry, no ale trudno. Mikroprzycięcia również zdarzały się przy włączonym synchro. Spróbuj grę bez synchro i z synchro, porównaj sobie te doświadczenia, może to jest to.

post wyedytowany przez ErenJ 2023-10-02 15:52:04
04.10.2023 03:12
AVonTease
6
odpowiedz
AVonTease
6
Junior

W cs2 nie ważna jest grafika tylko rozgrywka.
Większość pro graczy, streamerów i tak gra na najniższych ustawieniach graficznych oprócz rozdzielczości, bo tu jest różnie. Tu chodzi o płynność rozgrywki.
Sam mam RTX 2060 w lapku i gram na najniższych możliwych ustawieniach na rozdziałce 1400x900 i tak gram od początku csgo do teraz.
Mogę grać w full detalach, ale tutaj chodzi o jak najpłynniejszą rozgrywkę i jak największą liczbę klatek na sekundę.
Mnóstwo ludzi tak gra i to jest standard od początku csgo.
Jest strona z confingami poszczególnych graczy i możecie sami się przekonać, że grafika w cs2 nie ma znaczenia choć jak dostałem dostęp do bety i odpaliłem grę na full w 1080p to wyglada, to prześlicznie szczególnie inferno.

Wiadomość CS2 oceniony pod względem wydajności; wynik testu na 40 procesorach graficznych