Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość FSR 3.0 od AMD debiutuje w pierwszych grach Forspoken i Immortals of Aveum

29.09.2023 19:01
1
2
Verax1
30
Legionista

Swietnie, gry w ktore gra cale 5 osob.

29.09.2023 19:08
2
odpowiedz
Twoja stara 1993
46
Generał

Szkoda że do tych gier ale i tak jestem ciekaw jak to wypada bo spodziewałem się dopiero w następnym roku.
W sumie mam ograć Cyberpunka 2077 więc jakby dodali do tej gry to było by spoko.

post wyedytowany przez Twoja stara 1993 2023-09-29 19:09:11
29.09.2023 19:17
Uruk-Hai666
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Uruk-Hai666
46
Generał

Gry zajebiste nie ma co, generyczne do bólu kupy.

29.09.2023 20:06
Leo Tar
3.1
1
Leo Tar
61
Wyjątek Krytyczny

A co to ma do rzeczy?
Czy po prostu pierniczysz dla sztuki?

29.09.2023 20:02
Rumcykcyk
4
1
odpowiedz
Rumcykcyk
115
Głębinowiec

Liczę na CP2077 bo DLSS 2.0 działa jak kupa na 30xx.

29.09.2023 21:02
Serek55
5
odpowiedz
1 odpowiedź
Serek55
90
Sercio
Image

Nie wiem czyj to był genialny pomysł, by wrzucić tak innowacyjną technologię do gier o których praktycznie każdy już zapomniał, mieli idealną okazję by ukazać ją sporej liczbie graczy np. w Starfield, liczę że to się szybko zmieni bo podobno działa bardzo dobrze.

30.09.2023 12:22
Herr Pietrus
5.1
Herr Pietrus
225
Ficyt

To jedne z największych optymalizacyjnych crapów, więc wybór akurat był słuszny

30.09.2023 11:59
Miodowy
6
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
Miodowy
91
Nigdy nie był młody

Serek55
Ludzie... toż to są na razie próby i testy. Dajcie im się rozkręcić.
1) Przecież to oczywiste, że lepiej pokazać to najpierw na mniej popularnych i względnie starczych grach. Jakby to było dajmy na to w nowym Starfieldzie i gra się sypała ze względu na optymalizację i to że ktoś ma za słaby komputer, to jak dojrzy działanie tej technologii?
2) Do tanga trzeba dwojga - nie tylko AMD decyduje gdzie to będzie użyte, ale też dany deweloper musi to zaimplementować w swojej grze.

post wyedytowany przez Miodowy 2023-09-30 12:01:24
30.09.2023 12:23
6.1
Znubionek
43
Konsul

Miodowy
dziwne. to czemu dlss 3 bylo pokazywane w cyberpunku czy flight simulator? takie oczywiste ze nie powinno sie tego robic a jednak nvidia tak zrobila? wytlumacz to

i czemu fsr 3 mialoby sie sypac ze wzgledu "optymalizację i to że ktoś ma za słaby komputer"? to oni nie wiedza co wydaja? jakos dlss 3 nie mial czegos takiego.

30.09.2023 12:38
Miodowy
6.2
Miodowy
91
Nigdy nie był młody

Znubionek
"takie oczywiste ze nie powinno sie tego robic a jednak nvidia tak zrobila? "
Nie napisałem, że nie powinno się tego robić, tylko że tak jest lepiej tzn. Łatwiej, mniej komplikacji i bezpieczniej.
Inna firma, inna polityka i być może nie inny poziom relacji z partnerami biznesowymi tzn. z twórcami gier - oni też muszą w to wkładać pracę i to czy chcą nie jest takie oczywiste, bo nie mają pewności czy się im ta praca zwróci.
czemu fsr 3 mialoby sie sypac ze wzgledu "optymalizację i to że ktoś ma za słaby komputer"?
Nie napisałem, że maiło by się przez to sypać, tylko jeśli by się sypało (samo w sobie) , to jakiekolwiek pokazywanie efektów tej technologii nie miało by sensu. Co to wtedy za promocja?

post wyedytowany przez Miodowy 2023-09-30 12:46:33
30.09.2023 17:44
Mqaansla
7
odpowiedz
Mqaansla
35
Generał

YEY!!! przeskalowywanie z niskich rozdzielczosci!

W koncu nawet optymalizacja pozwalajaca na odpalenie klatkujacej, technicznie i estetycznie brzydkiej grafiki na czyms co nie tak dawno klasyfikowalo by sie na superkomputer (wydajnosciowo i coraz bardziej elektrycznie) to rozpieszczenie klientow, zwlaszcza przy gorach pieniedzy ktore od nich wyciagaja...

post wyedytowany przez Mqaansla 2023-09-30 17:44:33
03.10.2023 08:36
keeper_4chan
8
odpowiedz
keeper_4chan
104
Generał

Poczekajmy na różne wyniki testów.
Jak wypada FSR na shaderach vs DLSS na tensorach. (w wielkim uproszczeniu)

Wiadomość FSR 3.0 od AMD debiutuje w pierwszych grach Forspoken i Immortals of Aveum