Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Gameplay z Banishers dowodzi, że fani Wiedźmina powinni mieć to RPG na oku [Aktualizacja]

26.08.2023 10:06
revan90_
1
revan90_
22
Chorąży

Na pewno sprawdzę tę grę. Na plus do mnie przemawia pół otwarty świat (mam już serdecznie dość wielkich sandboxów), klimat (przypomina Greedfall w którego się zagrywałem) no i walka wygląda przyjemnie. O fabułę jestem spokojny bo Dontnod ogarnia ten temat jak mało kto.
Vampyra przechodziłem dwa razy tak mi się podobał.
Szkoda, że tytuł jakiś taki mało chwytliwy i data premiery niefortunna bo pewnie gra przejdzie bez echa.

26.08.2023 11:51
Ojboli
2
odpowiedz
4 odpowiedzi
Ojboli
141
Konsul

Nie fani a twórcy Wiedźmina powinni się przyjrzeć i poprawić system walki....

26.08.2023 12:27
Shadoukira
2.1
2
Shadoukira
94
Chill Slayer

Czy ja wiem? Jak dla mnie system walki w tej grze dosyć mocno przypomina to co mamy w najnowszych asasynach, a według mnie ta walka też jest dosyć średnia.

Ogólnie zgodzę się, że wiele mechanik w Wiedźminie powinno zostać poprawionych, ale akurat system walki to jest coś co mnie od siebie jakoś mocno nie odrzucało. Właściwie największą różnicą między Banishers a Wiedźminem w kwesti walki jest to, że w wieśku nasza postać praktycznie nie miała żadnych skilli w walce (chyba tylko młynek), a tak to po prostu mieliśmy jeszcze znaki i mikstury do dyspozycji.

26.08.2023 12:35
Asasyn363
2.2
Asasyn363
160
Senator

Nie uczyć. Tylko Redzi nie powinni zmieniać systemu z W1, a jedynie go ulepszyć. 3 różne style walki, które trzeba było zmieniać w trakcie potyczki to był kierunek, w którym mogliby iść. Niestety w W2 i W3 zmienili to pod leniwego odbiorcę, który jedyne co może to klikać jeden przycisk od ataku i drugi od turlania się.

post wyedytowany przez Asasyn363 2023-08-26 12:36:10
26.08.2023 13:49
2.3
2
zanonimizowany1388679
4
Chorąży

Może był pod bardziej casualowego gracza i jego poziom skomplikowania dało się ogarnąć przy tej pierwszej walce z ghoulami, ale nigdy jakoś bardzo nie narzekałem, bo dało się w niego wczuć - zwłaszcza, jak już nauczyło się robić uniki odskokiem, to i efektownie to wyglądało i było bardziej optymalne od tego turlania się + jak grało się na początku na najwyższym poziomie trudności, to trzeba było nawet bawić się z anulowaniem animacji, żeby jakaś baba wodna nie zniszczyła Cię na hita... no ale czym dalej tym łatwiej. Szkoda też, że nie pokusili się na większą konieczność używania danych mikstur/znaków pod poszczególne potwory.

26.08.2023 21:07
2.4
MewsoNs
61
Generał

Też uważam aspekt rozwoju postaci w Wieśku za średni. Natomiast walka nie była aż taka nudna i jednolita. Osobiście miałem buffy do kilku typów run, z racji różnej podatności potworów na nie. Na pewno must have było ulepszanie Quena na wyższych poziomach trudności ( osobiście po jakiś 30 h gry wszedłem na ostatni poziom i do końca drugiego dodatku grałem na nim, ale bez skalowania świata ), bo nieraz ratował tyłek. Przydatne było też Igni i Aksji. Osobiście polegałem na lekkim pancerzu ( szkołą kota ) i młynku pod crit, choć czasem denerwował mnie czas animacji podczas którego w sumie byłem bezbronny.. choć jak dobrze " weszło" we wroga to mieliło mu hp pięknie. A sama walka: turlanie się, tarcza quen, podpalanie, wytrącanie z równowagi i siekanie mieczem myślę, że pod względem jako takiej "głebi" walki było całkiem w porządku. Natomiast co do rozwoju postaci ja jestem fanem starszych rozwiązań, gdzie co poziom dostaję staty do rozdania i sam decyduję o kierunku rozwoju, siłowego, finezyjnego, czy też czystej magii.

post wyedytowany przez MewsoNs 2023-08-26 21:09:55
27.08.2023 05:12
3
odpowiedz
tybet2
147
Generał

Wygląda całkiem źle

27.08.2023 14:48
BlurekPL
4
odpowiedz
BlurekPL
130
Generał

Wygląda całkiem fajnie, chętnie obczaję ale tej jesieni jest tyle gier, że nie wiem kiedy sprawdze ten tytuł...

28.08.2023 16:29
Veselar
5
odpowiedz
Veselar
16
Konsul

Don't Nod wygląda na studio, które po "Life is Strange" chwyta się wszystkiego, byle ponownie wyszedł hit.

30.08.2023 19:41
6
odpowiedz
BajoJajo
14
Pretorianin

Walka wygląda zbyt efekciarsko i kolorowo.

31.08.2023 08:22
Szlugi12
7
odpowiedz
Szlugi12
107
BABYMETAL

A mi się podoba, pomimo że Vampyr nie miał na początku dobrego odbioru, to w sumie z 3 razy go przeszedłem, wciągnął mnie bardzo, więc to tez wygląda ciekawie.

31.08.2023 09:10
😜
8
odpowiedz
UglierOrlock
16
Legionista

Słabo to wygląda, pewnie minimalne wymagania to 4070ti dla 1080p :P

Wiadomość Gameplay z Banishers dowodzi, że fani Wiedźmina powinni mieć to RPG na oku [Aktualizacja]