Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Starfielda tworzy przeszło dwa razy więcej ludzi niż Fallouta 76

10.10.2022 21:00
sinbad78
1
sinbad78
181
calm like a bomb

Two times the Detail?

10.10.2022 21:04
😂
2
odpowiedz
bolek2018
74
Generał
Wideo

^^ No ! 16 times the detail !

https://youtu.be/sZc1I6uJ70w

10.10.2022 21:10
3
2
odpowiedz
4 odpowiedzi
tynwar
83
Senator

Oby tylko dowieżli grę w dobrym stanie i w miarę przyzwoitej jakości(w sensie mam na myśli gameplay, fabułę itd.) ;p.

post wyedytowany przez tynwar 2022-10-10 21:11:10
11.10.2022 02:14
3.1
2
Tasdeadman
47
Generał

gameplay, fabułę
He he he, nowy na świecie? Nie grałeś w gry Bethesdy?

11.10.2022 10:26
3.2
tynwar
83
Senator

Tasdeadman Nie ma co się użalać nad sobą, miliony graczy lubi skyrima itd. Inną sprawą jest to, że nie potrafisz czytać z zrozumieniem jak choćby "w miarę przyzwoitej jakości".

11.10.2022 10:37
JeicamPL
3.3
1
JeicamPL
79
This Unit have a Soul

Gameplay w każdej części TES jest jak najbardziej na wysokim poziomie patrząc pod kontem jakim gatunkiem są te gry i w jakich czasach wychodziły ;)
Choć to pewnie kwestia gustu, ale w żadnym RPG akcji z otwartym świecie nie bawiłem się gameplayem czy światem przedstawionym tak dobrze jak w Morrowind, Oblivion czy Skyrim.

12.10.2022 10:59
3.4
tynwar
83
Senator

JeicamPL
Dokładnie, grafika może nie powalała, ale była ok. Fabuła jakoś ujdzie, nie jest zła. Gameplay zdecydowanie dobry. Świat bardzo dobry. Klimat zazwyczaj w porządku. Resztę mankamentów można sobie przecież zmodować i będzie naprawdę gituwa. Ork w morrowindzie? Bierz moda na jego orkową moc, która stanie się w ogóle użyteczna. A nawet nie trzeba modów, bo czasami niektóre rzeczy chcemy poprawić np. kodami. Np. początkowe staty wpływające na poruszanie się(dla większości ras te staty są śmiesznie niskie, postać zachowuje się jak niepełnosprawna osoba xD) możemy łatwo zmienić. Zwiększamy na początku o ileś, a potem rozwijamy(oczywiście należy przed awansem poziomu obniżać o tyle ile się dodało i po awansie znowu dodać) i obniżamy o tyle ile dodaliśmy jak już postać osiągnie akceptowalną szybkość :D. Albo choćby mody na zwiększenie zasięgu widzenia(nieważne, że słaby wygląd, ważniejsze, że widać góry, które trzeba ominąć, bo mgła jest cholernie blisko i często nie widać, że idziemy w kierunku gór przez których nie przejdziemy co irytuje...). A czasami jest błąd, który łatwo jest naprawić np. ruch animacji bezczynności nieruchomych postaci. Po czasie one poruszą się daleko, wtedy trzeba użyć resetactors lub po prostu ra i wszystko będzie na miejscu(w komórce). A w oblivionie chcesz sensowniej wyglądającego orka, który nie wyglądałby jak świnia? Mod :D.

post wyedytowany przez tynwar 2022-10-12 11:01:25
10.10.2022 21:40
berial6
4
odpowiedz
berial6
156
Ashen One

Czyli jakieś 0,25 osoby na planetę?

10.10.2022 21:47
Butryk89
5
odpowiedz
5 odpowiedzi
Butryk89
153
Senator

Jak będzie 2x lepsza to i tak nie wróży to niczego dobrego.

10.10.2022 22:38
5.1
TobiAlex
195
Legend

Rozumiem, że grałeś dziś w F76? Jasne...

11.10.2022 02:20
5.2
2
Tasdeadman
47
Generał

TobiAlex jesteś przykładem dzisiejszych czasów.
"Grałeś dziś" no ta bo premiera była w zeszłym tygodniu a nie w 2018 roku i w ogóle nie potrzebowali 2 czy nawet 3 lat łatania (i kontrowersji) żeby ten tytuł zaczął jakkolwiek wyglądać po ludzku.
Jeszcze brakuje, byś dorzucił "a mnie się podobało", to byłby argument ostateczny.
Z przerażeniem człowiek patrzy jak ludzie się przyzwyczajają do bycia robionym w nie powiem co bo nie chce bana.

11.10.2022 06:44
😂
5.3
mumia20
39
Chorąży

To idąc twoim tokiem rozumowania Tasdeadman premiera NMS była w 2016 i była dowieziona, w wiadomo jakim stanie. Jak długo łatali? I jak obecnie gra wygląda i się prezentuje? To znaczy, że obecnie w 2022 roku nie można powiedzieć o NMS, że jest grą dobrą przez pryzmat premiery? F76 nie wiem, jak wyglądał na premierę, ale dodają do niego content i można przy nim odpocząć. Fajna gierka do zwiedzania świata, może nie ma wybitnej fabuły (czasem wystarczy świat i odkrywanie go. Szok co nie, bo to nie kolejne call of duty z fabułą rodem z hollywood), ale gra się przyjemnie i plus za to, że jest od razu po polsku, bo jest to łatwiejszy odbiór świata.

11.10.2022 13:46
5.4
inceltears
55
Konsul

To były złe gry na premierę (żeby nie powiedzieć że tragiczne) a dziś są niewiele lepsze, nawet najnędzniejszy cod będzie siłą rzeczy fajniejszy bo chociaż masz tę kampanię na kilka godzin to się tam może trafić kilka fajnych momentów. Natomiast te dwie gry to pozycje dla masochistów, bo takich niby sandboxów jest na rynku pełno i w zależności co kto odczekuje od takiej gry to znajdzie lepszą alternatywę. Poza tym jaki cel ma to usilne porównanie do coda? Cod to wiadomo - głupia strzelanka, ale gatunek dość obumarły i nie ma wiele lepszych gier w tym gatunku. Natomiast sandboxów - czy to sieciowych - czy singlowych, czy bardziej nastawionych na budowę, na kampanię czy na pvp - czy bardziej rpg-owych czy tylko z progresem ekwipunku - jest na steamie nieskończoność.

11.10.2022 21:41
Marokso
5.5
Marokso
76
Konsul

mumia20 obecnie MNS dalej jest pustą i nudną grą pełną grindu i ze słabą optymalizacją

post wyedytowany przez Marokso 2022-10-11 21:41:23
10.10.2022 22:05
MilornDiester
6
2
odpowiedz
MilornDiester
34
Generał

Biorąc pod uwagę, że nad Skyrimem pracowało 100 osób to jest to znaczący postęp... Do tej pory Bethesda dawała radę znacznie mniejszymi siłami dzięki trzymaniu się starego silnika. Był on im dobrze znany, bardzo plastyczny i nie trzeba było poświęcać specjalnie dużo zasobów na jego rozwój. Koszt tego był taki, że gra wyglądała i działała średnio, ale grywalność, klimat, uniwersum to nadrabiały.

Teraz jednak chyba uznali, że czas zrobić jednak ten krok naprzód i trochę zmodernizować używaną technologię. Starfield jest do tego dobrym pretekstem - gra i tak w dużej mierze musi powstać od podstaw, nie ma za sobą silnej marki i związanej z nią taryfy ulgowej a poza tym jest to pierwsza gra robiona dla Microsoftu - a to oznacza z jednej strony więcej czasu (większa stabilność finansowa firmy) oraz po prostu pieniędzy, z drugiej strony jednak MS pewnie ma spore wymagania co do tej produkcji ponieważ to ona ma być jednym z głównych exów.

Tak więc, mam nadzieję, Bethesda zrobiła sobie krótką "przerwę" od wydawania gier aby korzystając z obecnego wsparcia, zmodernizować i przeorganizować swoje studio i swoje narzędzia. Po Starfieldzie prace nad takim TESVI mogą iść sprawniej bo będą już mieli gotowe zaplecze.

10.10.2022 22:37
WolfDale
😁
7
odpowiedz
WolfDale
76
Sztuczny Wytwór Forumowy

Via Tenor

No to znaczy że będzie dwa razy więcej błędów? Jestem na tak!

10.10.2022 22:47
Wielki Gracz od 2000 roku
8
odpowiedz
1 odpowiedź
Wielki Gracz od 2000 roku
175
El Kwako

Już kij tam, że pewnie znając życie i ich silnik to gra dalej będzie drewnem. Ale niech w końcu się okaże, że wzięli do pisania historii kogoś lepszego niż bandę pięciolatków. Po co mam grać w RPGa tak sztucznego jak Skyrim i Fallout 4? Niech naprawdę to będzie dopracowane bo fajnych gier sci-fi w takich klimatach jak na lekarstwo, a resztę o ile będzie trzymać jakiś poziom da się zdzierżyć.

11.10.2022 00:00
Hagetaka
8.1
Hagetaka
7
Generał

Tak jakby REDengine był lepszy. NPCe też wyglądają jak drewno...

11.10.2022 00:49
NightBosman
😂
9
odpowiedz
1 odpowiedź
NightBosman
81
Konsul

Dwa razy więcej, czyli łącznie czterech?

11.10.2022 01:07
9.1
Kazimierz :]
5
Legionista

jeden, trzech patrzy :)

11.10.2022 07:26
😂
10
odpowiedz
burza1982
36
Konsul

Szkoda tylko, że na tym samym silniku.
Zmarnowany potencjał gry.

11.10.2022 07:35
Edziek
11
odpowiedz
2 odpowiedzi
Edziek
40
Generał

Czemu Bethesda nie zmieni silnika tak jak to robią teraz Redzi?

11.10.2022 08:10
vorimenn
11.1
vorimenn
70
Generał

Może na potrzeby The Elder Scrolls VI tak zrobią.

11.10.2022 10:33
11.2
3
rumpel99
33
Pretorianin

bo w bethesdzie sa ludzie ktorzy ogarniaja ten silnik a z cd projektu wiekszosc odeszlo wiec zmiana silnika im wychodzi na dobre

11.10.2022 07:38
Angry Zeus
12
1
odpowiedz
Angry Zeus
33
Generał

Nieważne ile osób robi, ważne żeby można było modować grę, już widzę te fantazyjne kostiumy kosmiczne dla płci żeńskiej i doczekać się nie mogę -)

post wyedytowany przez Angry Zeus 2022-10-11 07:39:25
11.10.2022 09:08
13
odpowiedz
Jaya
57
Generał

Trochę źle, że się porównuje do F76. W F76 dalej można stracić bazę bezpowrotnie i nie odzyskasz nawet zasobów. Poza tym zapowiada się grind z F76 czyli trochę odejście od immersji jak w GTA5 i zabawa w zdobywanie tej samej strzelby zadającej 100x więcej obrażeń. Oby nie powielali złych schematów jak FarCry6 powielał z New Dawna - właściwie to tam pogorszyli jeszcze wszystkie złe zasady.

11.10.2022 10:59
14
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1359977
9
Senator

Wszystkie projekty Bethesdy gier multiplayer TESO I F76 to był stracony czas i zasoby, które mogly pójść w następcę Skyrima czy Fallouta 5, a Starfield już byśmy mieli gotowy na premierę Xboxa series.

Naprawdę gry multiplayer niszczą, dewastuja i zatruły branżę gier video na czym ucierpiały gry jako sztuka, jako wartość.
Gry singlowe to sztuka, jak dobre dzielo literackie, dobry film czy wytworna muzyja , gry multiplayer to jak romans z kiosku, film pornograficzny i dubstep, czyli muzyka że szlifierek budowlanych.

11.10.2022 11:35
keeper_4chan
14.1
keeper_4chan
104
Generał

TESO robił Zenimax, a F76 składali stażyści (by się nauczyli).

11.10.2022 11:33
keeper_4chan
15
odpowiedz
keeper_4chan
104
Generał

Tylko że Fallout 76 składali stażyści.
A jedynie lego elementy zostały przygotowane przez starsze zespoły.

Wiadomość Starfielda tworzy przeszło dwa razy więcej ludzi niż Fallouta 76