Policja w Cyberpunk 2077 - jej stan nadal załamuje graczy
W GTA 5 i RDR2 policja/stróże prawa też potrafi załamać. W GTA V policja mogłaby spuścić bombę atomową na miasto żeby nas dorwać (podczas pościgów jeżdżą samochodami po cywilach, strzelają do cywilów, powodują karambole z wybuchami itd), a w obu przypadkach główny bohater ma gps w tyłku. Policja respi się w naszej okolicy w nieskończoność.
Jest gra w której policja działa dobrze? jeszcze jako tako było w Mafii 1 ale w pozostałych grach sobie nie przypominam.
Największy plus policji w CP2077, którego nie ma w innych grach, jest to, że na dany obszar przypisana jest jakaś konkretna ilość jednostek na dany przedział czasowy. Dlatego strzelają się z nimi w jednym miejscu, po pewnym czasie po prostu zabraknie policjantów. Będzie jakiś czas oddechu.
W GTA policja spamuje sie w nieskończoność w około nas. Wystarczy kamerę odwrócić, by za plecami pojawiła sie cała armia.
Jak dla mnie to oni by mogli całkowicie usunąć system policji, przecież to nic nie dodaje do gry oprócz tego że przeszkadza
Jak dla mnie to oni by mogli całkowicie usunąć system policji, przecież to nic nie dodaje do gry oprócz tego że przeszkadza
W GTA 5 i RDR2 policja/stróże prawa też potrafi załamać. W GTA V policja mogłaby spuścić bombę atomową na miasto żeby nas dorwać (podczas pościgów jeżdżą samochodami po cywilach, strzelają do cywilów, powodują karambole z wybuchami itd), a w obu przypadkach główny bohater ma gps w tyłku. Policja respi się w naszej okolicy w nieskończoność.
Jest gra w której policja działa dobrze? jeszcze jako tako było w Mafii 1 ale w pozostałych grach sobie nie przypominam.
W GTA policja też ma sklerozę... Jak ktoś chce znaleźć problem, to go znajdzie. A jak jeszcze wykreuje się za pieniądze modę na narzekanie na daną rzecz, to już tragedia.
Ale poza tym że w Mafi policja wystawiała mandaty za irytujące w dłuższej perspektywie rzeczy to AI nie było w niczym lepsze niż w GTA i też miała zerową pamięć
Policja z pamięcią była za to w RDR2 i trzeba było zadbać o maskowanie, zmianę wizerunku i używanie innej broni żeby nie rozpoznali później na ulicy
Włamywanie się do pojazdów policji dla mnie to całkiem fajna funkcjonalność. Samochody te prowadzą się całkiem nieźle a słuchanie informacji z radia policyjnego jest b. ciekawe.
Czasem też wdaję się w bójkę z policjantami. Gdy zagrożenie dojdzie do 4 gwiazdek, uaktywniają się w mieście wieżyczki. Możne je zhakować tak, żeby broniły nas przed policją.
Największy plus policji w CP2077, którego nie ma w innych grach, jest to, że na dany obszar przypisana jest jakaś konkretna ilość jednostek na dany przedział czasowy. Dlatego strzelają się z nimi w jednym miejscu, po pewnym czasie po prostu zabraknie policjantów. Będzie jakiś czas oddechu.
W GTA policja spamuje sie w nieskończoność w około nas. Wystarczy kamerę odwrócić, by za plecami pojawiła sie cała armia.
Jest dokładnie na odwrót, w gta jak ich ubijesz to muszą przyjechać w cp77 pojawiają się 2 metry za twoimi plecami.
Drugi plus, to to, że po wykonaniu jakiejś misji gdzie doszło do dużej masakry, na drugi dzień jest tam pełno policji z koronerem, badającym sprawę.
No właśnie jestem niemal na 100% pewien (bo omawiano to przy okazji blamażu, jakim okazał się Cyberbug), że w GTA IV, V, ale też chyba we wcześniejszych częściach, może nawet począwszy od III, jest to symulowane w ten sposób, że policja znajduje się w określonym miejscu na mapie i musi do nas fizycznie dojechać.
To, co policja wyczynia w trakcie pościgu i że mamy GPS w tyłku (podobnie jak w każdej inne grze) - to inna historia (częściowo podyktowana tym, że policja ma być jak najbardziej upierdliwą przeszkodą dla gracza, takie założenia gameplay'u... ale one mają jakieś granice - patrz właśnie symulowanie dojazdu na miejsce, a nie spawn 2 metry za plecami, jeśli spawn, to w większej odległości, z dojazdem, jak chociażby w Watch Dogs)
W GTA V nie grałem, ale w GTA IV policja spawnuje się zaraz przy tobie, o żadnym dojeżdżaniu do ciebie na bank nie ma mowy.
Dojeżdżają czy nie dojeżdżają mniejsza o to, w gta walcząc z policją możesz to robić do usranej śmierci a oni i tak będą napływać, w cyberpunku walcząc z policją po jakimś czasie oni po prostu odpuszczają
A nie mogą sobie ci gracze odpalić jakiegoś symulatora policjanta skoro od premiery cyberpunka są tak załamani i nadal czekają nie wiadomo na co? xD
Powinni częściej obezwładniać i zabierać hajs za przestępstwa a nie zabijać.
Co należy zrobić jak nie ma żadnych newsów? Wziąć grę, po której modnie było jechać na jej premierę, i pojechać po niej raz jeszcze.
cyberbug? a kogo to obchodzi zaraz beda 2 lata od premiery, wiedźmin w tym czasie już miał 2 duże dodatki
Serio, ktoś nadal narzeka na system, którego w tej grze równie dobrze mogło by nie być?
Szkoda że nie narzekają na system skradanie z GTA5, który nie istnieje, niedziałające tłumiki, czy źle działające karabiny snajperskie, itp.
A no tak, żaden influencer im o tym nie powiedział...
Dalej wmawiam sobie, że będzie dobrze i będzie warto zagrać, żeby mieć chociaż zbliżony feeling do gier które mają lepiej dopracowane podobne systemy (na premiere)
Ale wiesz, że cyberpunkt to nie GTA i ten system to drobiazg na tle kluczowych dla gry elementów? A te poza durnotami w rozwoju postaci są zrealizowane genialnie (fabuła, klimat, otwartość misji, nawet system strzelania to poziom niezłej choć nie wybitnej strzelanki a nie tego co mamy w innych grach RPG czy GTA gdzie jest naprawdę słaby).
Czepianie sie systemu policji w CP2077 to jakby czepiać się liniowości misji w GTA... a nie czekaj, liniowość misji w GTA ma znaczenie dla gameplayu. To jakby czepiać się braku craftingu w GTA, albo braku drzewka rozwoju, albo braku opcji dialogowych, albo .....
I nie zrobią tego jak należy bo silnik gry nie jest do tego przystosowany. Gdyby był to dawno modderzy by ogarnęli takie podstawy.
Dorównywanie GTA może nie mieć sensu bo to tytuł SF.
Ogólnie uciekanie przed policją w mieście SF jest totalnie bez sensu. Z taką ilością monitoringu jaki powinien być standardem nie powinno być ucieczki w stylu GTA.
Ogólnie dużo SF trzeba upraszczać pod obecne czasy, ale można byłoby się tu wykazać jakąś kreatywnością SF i uprościć sobie życie z AI i raczej postawić na jakiś hi-tech kamuflarz, maskowanie wizerunku. Jak dla mnie natychmiastowa śmierć z jakimś działem typu tower defense/laserem byłaby całkiem uzasadniona w czasach SF.
W GTA policja spamuje sie w nieskończoność w około nas. - Poważnie? Grałem w GTA5 ze 100 godzin i nie miałem żadnego problemu z policją.