Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Futurebeat Gry na Xboksie będą działać lepiej dzięki technologii FSR 2.0 od AMD

24.03.2022 12:34
1
zanonimizowany1359977
9
Senator

To nie jest tak, ze to dziala na kazdym wspolczesnym GPU i tylko od developerów zalezy czy to wykorzystają czy nie?
Niezmiennie twierdzę, ze przy ruchu płynność (60fps) jest wazniejsza od rozdzielczości.
Do 4K natywnego bez 20+ TF nie ma co nawet podchodzic, chyba, ze z jakąś graficzną pierdołą.

24.03.2022 12:45
Maxley
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Maxley
96
Naiwny Sceptyk

Rozdzielczość rozdzielczością... ale jeśli ta technologia nie będzie wykorzystywana do zwiększania liczby klatek to będę rozczarowany.

24.03.2022 13:19
2.1
sticky_dude
68
Generał

Maxley
Na pewno nie we wszystkich grach, takie gry z otwartym światem chociażby zarzynają też procesor :(

24.03.2022 12:50
3
odpowiedz
zanonimizowany1370352
6
Pretorianin

A ja twierdzę że synchronizacja GPU z monitorem jest wazniejsze niż ilość FPSów. To drugie imho jest super i polepsza odbiór - ale brak synchronizacji i tak wszystko psuje. A z synchronizacją nawet gra 30fps wygląda znośnie - przekonałem sie o tym jak zmieniłem monitor i gra na 30 fpsów z lockiem zrobiła się .. płynna. I wiadomo >FPS tym lepiej ;) Ale jak bym miał na nowo sprzęt składać to bym zainwestował w monitor z synciem do GPU - a potem wydał na kartę- no i sam monitor dobrze jak ma >100Hz.
A i tak szczerze mówiąc zalockowałem sobie na 90FPSów bo ciszej jest i chłodniej ^^

post wyedytowany przez zanonimizowany1370352 2022-03-24 12:54:11
24.03.2022 13:21
4
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
sticky_dude
68
Generał

Fantastyczna wiadomość! Podejrzewam że doświadczymy tego jeszcze zanim Japończycy odkryją VRR xD

post wyedytowany przez sticky_dude 2022-03-24 13:31:29
24.03.2022 14:04
XoniC
4.1
XoniC
67
Generał

Jak zwykle nie zawodzisz. Dzień bez dowalenia Sony, to dzień stracony. FSR 2.0, to technologia AMD, a nie MS jakby co. XD

24.03.2022 14:15
4.2
3
sticky_dude
68
Generał

XoniC
Akurat Sony samo sobie dowala, a dla mnie takie wiadomości to tylko utwierdzenie w przekonaniu, że uniknąłem zrobienia z siebie frajera dekoderkiem do ich exów xD

24.03.2022 14:44
5
odpowiedz
Rufjan
50
Konsul

Akurat FSR jest dostępny na wszystkich konsolach (za wyjątkiem Switcha) a odpowiednie patche np do Unreala 4.26+ są dostepne na stronach amd. FSR 2 pewnie tez bedzie, bo to kwestia chipsetu AMD a nie akurat Xboxa.

24.03.2022 20:07
6
odpowiedz
1 odpowiedź
LecOLiCe
28
Pretorianin

Jak to jest, bo ogólnie aż tego tak nie śledzę w przypadku konsol. Xbox Series X jest na ten moment mocniejszy od PS5, tak?

25.03.2022 14:06
Pitplayer
6.1
1
Pitplayer
81
Generał

Patrząc na specyfikację XSX jest mocniejszy od Ps5 ale w praktyce czyli w grach różnice się niewielkie, zdarza się nawet tak że Ps5 wypada lepiej.
Xbox one X był, a w zasadzie jest wyraźnie wydajniejszy od Ps4 PRO. W przypadku obecnych konsol (XSX i Ps5) aż tak wyraźnej przewagi Xboxa nie ma i piszę to jako posiadacz XSX.

Futurebeat Gry na Xboksie będą działać lepiej dzięki technologii FSR 2.0 od AMD