Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Szef marki Xbox o nadchodzących „świetnych grach” i ekscytacji State of Decay 3

14.03.2022 18:20
vorimenn
👍
1
vorimenn
69
Generał

O State of Decay 3 nie słyszeliśmy nic od 2020 roku. Od tamtej pory Undead Labs mocno poszerzyło swój zespół zatrudniając doświadczonych deweloperów.

Jednocześnie studio otworzyło nowy oddział w Orlando na Florydzie oraz prawdopodobnie drugi nowy oddział w Champaign, Illinois.

Obecnie Orlando i Champaign ma po kilka osób, ale bardzo doświadczonych. Między innymi: Mitri Van (Principal Technical Artist, 22 lata w Volition), Nathan Turner (Principal Technical Artist, 14 lat w Volition), Simon Sherr (Animation Director / Director of Animation Technology, Technical Animation Consultant przy The Matrix Awakens, 17 lat w EA), Kevin Noone (Principal Technical Art, blisko 18 lat w EA).

Opis Kevina z LinkedIn jest dość ciekawy.

After almost 20 years at EA, after we converged the company on a single large game engine, driving things like virtual production, working on development teams, centralized art teams, animation teams, research teams, etc, it was time for a change.

I've joined Microsoft and the teams all leveraging, pushing on, and helping develop Unreal Engine 5. It worked globally across EA to join all the studios on a single engine (incredibly well in fact!), and this pattern is starting to happen at an industry level now with companies like Sony and Microsoft being to converge on Unreal while film production companies also begin to take adoption of it, as consumer hardware becomes very powerful, and the film/game convergence many of us theorized 25 years ago begins to come to fruition.

I'm joining a collection of incredibly talented people beginning to coagulate around Microsoft Xbox Game Studios and Epic, as we start to build a new Orlando location to join the party! Game on.

Przy opisie u Simona również znajdziemy coś wartego uwagi.

Developing a new Microsoft studio under Undead Labs in Orlando FL, Directing Animation and Animation Technology in UE5 for Microsoft XGS Undead Labs’ “State of Decay 3” and fostering cross-studio animation technology collaboration and animation technology initiatives across XGS.

Sporo właśnie zatrudnili osób od animacji, inżynierii czy writingu. Samo State of Decay 2 cały czas jest wspierane, więc jednocześnie pewnie testują różne rozwiązania, które budują i będą chcieli nam udostępnić w trójce. Oby też wyciągnęli wnioski z tego jaką mieli premierę w 2018 roku.

14.03.2022 18:51
😂
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Piotrek.K
203
... broken ...

Kolejny rok zapowiedzi w wykonaniu Xboxa xDDDDDDDD

Ze tez im sie jeszcze nie znudzilo xD

15.03.2022 01:15
vorimenn
2.1
vorimenn
69
Generał

Tymczasem 2021:
Halo Infinite
Forza Horizon 5
Age of Empires IV
Psychonauts 2
Microsoft Flight Simulator dla Xbox Series X|S

2020 też był dość dobry:
Gears 5: Hivebusters
Gears Tactics
Age of Empires III: Definitive Edition
Tell Me Why
Battletoads
Microsoft Flight Simulator dla PC
Minecraft Dungeons
Ori and the Will of the Wisps

14.03.2022 19:08
Last_Redemption
3
odpowiedz
7 odpowiedzi
Last_Redemption
41
Senator

Czyli poza Starfieldem, który powinien byc multiplatformowy, to Xbox nie będzie miał nic ciekawego w tym roku
#standard

Gdzie Hellblade 2 itd? Gry zapowiedziane dawno temu, a do dzisiaj prawie nic z nich nie pokazano

14.03.2022 22:02
3.1
barnej7
164
Senator

Poza Starfieldem
*Redfall od Arkane
*Ark 2
*Warhammer Darkride
*Scorn
*byc może Stalker 2

15.03.2022 01:05
vorimenn
😉
3.2
vorimenn
69
Generał

Last_Redemption Według kogo Starfield powinien być multiplatformowy? Ta gra przed przejęciem ZeniMax przez Microsoft nie miała zapowiedzianych żadnych platform, więc nie było żadnych deklaracji ze strony Bethesdy co do tego gdzie się pojawi.

15.03.2022 01:20
vorimenn
3.3
vorimenn
69
Generał

barnej7 ARK II, Warhammer 40,000: Darktide czy S.T.A.L.K.E.R. 2 to czasówki.

Natomiast od Microsoftu w tym można oczekiwać:
• interactive drama As Dusk Falls (XGS – Publishing / INTERIOR/NIGHT)
Grounded 1.0 (Obsidian)
• remaster GoldenEye 007 (Rare)
Forza Motorsport (Turn 10 Studios)
Age of Empires IV na konsole (World's Edge / Relic Entertainment)
"DEATHLOOP” dla Xbox Series X|S i PC Game Pass (Arkane Lyon)
Redfall (Arkane Austin)
Starfield (Bethesda Game Studios)

post wyedytowany przez vorimenn 2022-03-15 01:20:18
15.03.2022 09:22
MilornDiester
3.4
MilornDiester
33
Generał

barnej7
Na Stalkera 2 to bym raczej nie liczył w tym roku...

15.03.2022 13:10
Kaniehto
3.5
Kaniehto
60
Generał

dlaczego starfield powinien być multiplatformowy?

15.03.2022 19:13
Last_Redemption
😜
3.6
Last_Redemption
41
Senator

Bo starfield nawet był zapowiedziany na PlayStation

Scorn to pewnie będzie jakieś padło, nie wiele mniejsze od crossfire
Redfall, pojęcia nie mam. Z jednej strony arkane oni zawsze robią świetne gry, ale z drugiej to jakieś sieciowe coś

Stalker na bank nie wyjdzie w tym roku, skoro była obsuwa na grudzień przed wojna..

16.03.2022 00:50
vorimenn
3.7
vorimenn
69
Generał

Last_Redemption Nie szerz bzdur, bo Starfield nie był zapowiedziany na żadną platformę. Polecam cofnąć się do 2018 roku i przejrzeć materiały od Bethesdy. Nie znajdziesz tam żadnej wzmianki o tym gdzie ta gra miałaby się pojawić. To samo z The Elder Scroll VI, który jak wiadomo będzie również na wyłączność dla Microsoftu. A także "DEATHLOOP” oraz Ghostwire: Tokyo zapowiedziane rok później nie zostały przedstawione z platformami, które ostatecznie okazały się grami z czasową konsolową wyłącznością dla PS5.

14.03.2022 19:22
5
odpowiedz
dwapierogi
39
Pretorianin

Myślę, że jak MS się rozbuja z grami i studiami to będzie naprawdę git. Póki co ich gry przegrywają z grami Nintendo i sony.
Dajmy im trochę czasu. W końcu wszyscy kochamy dobre gry :)

14.03.2022 19:23
6
1
odpowiedz
Koniu221
7
Centurion

Obstawiam, że 2024-2025 będzie mocny w wykonaniu Microsoftu, ale wcześniej raczej nie ma co liczyć na więcej, a na jakieś 1-2 duże premiery rocznie z ich tempem.

14.03.2022 20:14
K I R O S H I
7
odpowiedz
K I R O S H I
31
Pretorianin

oby State of Decay 3 było przetłumaczone i miało normalny co-op w 2 fajnie się grało z ekipą ale to zarządzanie budynkiem i ograniczona odległość poprzez Hosta była naprawdę słaba i psuła zabawę

14.03.2022 21:17
8
odpowiedz
1 odpowiedź
PCMREpic
33
Konsul

Via Tenor

Minus tego jest taki, że jak już Microsoft zacznie wydawać jakieś gry, to będę tak stary, że nie będę miał tyle czasu na gry co obecnie :) Chyba, że będą wydawać 1 rocznie, to może sie gdzieś wciśnie i zagra.

15.03.2022 01:15
vorimenn
😉
8.1
vorimenn
69
Generał

No tak. Bo przecież przykładowo w zeszłym roku nie wydali żadnej gry.

14.03.2022 22:13
Mr. JaQb
😐
9
odpowiedz
1 odpowiedź
Mr. JaQb
104
Legend

W tym momencie czekam tylko na Forzę Motorsport od MS, a jest o niej wyjątkowo cicho.

15.03.2022 01:15
vorimenn
9.1
vorimenn
69
Generał

Jeżeli nowa FM pojawi się jesienią tego roku to pierwsze konkrety zobaczymy w lecie. Dotychczas to podczas niektórych wydań Forza Monthly dzielono się pewnymi informacjami. Można to znaleźć m.in. na GT Planet.

14.03.2022 22:15
10
odpowiedz
noobmer
42
Generał

A co mnie Game Pass, i tak kupie na "własność" tak jak zrobiłem to z FH4, 5 i AoE4. Czekam na FM a co do SoD3, jak bedzie polski to sie ogra

15.03.2022 07:19
11
odpowiedz
2 odpowiedzi
EuzebiuszSZ
5
Pretorianin

XD kapitalny rok 2022 według propagandy ms xd to samo 2021 gdzie tak na prawdę tylko fh5 i halo 6 były nowymi grami, a psychonauts 2 multiplatforma która sobie Zieloni za exa przypisują xd xd xd xd

15.03.2022 19:15
zielele
11.1
zielele
146
Legend

masz jakiś udar mózgu?

16.03.2022 00:55
vorimenn
😉
11.2
vorimenn
69
Generał

psychonauts 2 multiplatforma która sobie Zieloni za exa przypisują xd xd xd xd
EuzebiuszSZ To pokaż tych rzekomych zielonych, którzy tak robią. Po prostu Microsoft ma pełne prawa wydawnicze, Xbox Game Studios jest wydawcą Psychonauts 2 i to pod tym względem im się to przypisuje. A nie że to jakiś exclusive.

Wiadomość Szef marki Xbox o nadchodzących „świetnych grach” i ekscytacji State of Decay 3