Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Produkcja Lego Star Wars Skywalker to 5 lat crunchu

21.01.2022 16:31
1
zanonimizowany1303676
13
Pretorianin

Niech pracują, tyle kasy koszą z gier więc niech pracują.

21.01.2022 16:33
Crazy_Bambino
😃
2
odpowiedz
Crazy_Bambino
32
Chorąży

Czyli pewnie jest dopracowana. Preorder złożyłem po obejrzeniu gameplaya, zapowiada się pyszna zabawa.

21.01.2022 16:53
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1361555
2
Konsul

To długo jak na kotleta i patrząc na to jak szybko trzaskali inne gry Lego nawet różne 2 uniwersa w ciągu jednego roku, najwidoczniej odkąd musieli zatrudnić jakieś baby które nic nie umiały to szybkość produkcji spadła bo trzeba było wszystko po nich poprawiać lub tworzyć na nowo dlatego doświadczeni pracownicy brali nadgodziny i czują się niesprawiedliwi względem tych którzy zarabiają tyle samo, a robią dużo mniej.

Jak rozwiązać ten problem? Zatrudnij jeszcze więcej tych którzy nic nie potrafią ale mają dziwne poglądy które poprawią kulturę pracy i wprowadzają różnorodność wtedy różnorodna burza mózgów będzie produkować bardziej ambitne i różnorodne gry.

post wyedytowany przez zanonimizowany1361555 2022-01-21 16:54:22
21.01.2022 17:08
3.1
SylwesterZ
63
Konsul

Sam jesteś baba, która "nic nie umie". Nawet pisać po polsku.

22.01.2022 00:05
3.2
zanonimizowany1353630
20
Konsul

Bardzo mądrze napisane, zgadzam się z tym w stu procentach.

21.01.2022 17:42
Tyr/Tiwaz
📄
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
Tyr/Tiwaz
67
Jednoręki

Ależ ten wykres jest tragiczny. Jednoczenie pokazuje dysproporcje w zatrudnieniu mężczyzn i kobiet, i jednocześnie próbuje pokazać różnice w płacach pomiędzy płciami. Pierwszą rzecz robi bardzo słabo bo nie da się wyczytać udziału zatrudnionych kobiet czy mężczyzn bezpośrednio, tylko trzeba szacować średnią z podanych wartości (po dokładniejszym przeliczeniu wychodzi 11% kobiet i 89% mężczyzn). Natomiast drugie to już masakra. Zakładając brak różnic w płacach pomiędzy płciami przy nierównym zatrudnieniu 11% kobiet i 89% mężczyzn, każdy ze słupków pokazywałby 11% kobiet i 89% mężczyzn co jest nieintuicyjne.

22.01.2022 02:05
vorimenn
4.1
1
vorimenn
68
Generał

Ok, a co to za różnica? Ważniejsze powinny być chyba kompetencje, niż to czy ktoś jest facetem czy kobietą, czy biały czy czarny (chociaż i tak robi się z tym żałosne szopki) czy ktoś jest po prawej stronie (chociaż za to to bardziej wyrzucają, jak było z Avalanche Software) czy po lewej, czy wciska na siłę i pierdzieli o inkluzywności i grach ze wszystkim dla wszystkich, które stają się potem bez wyrazu.

22.01.2022 12:25
Tyr/Tiwaz
4.2
Tyr/Tiwaz
67
Jednoręki

Zauważ że mój komentarz dotyczy sposobu przedstawienia udostępnionych nam danych, a nie wartościowania czy taka a nie inna różnica płac jest dobra, bądź wnioskowania skąd ta różnica płac pochodzi, czy z różnic płci, różnic kompetencji, różnic przepracowanych godzin itd.

21.01.2022 17:46
ADReM
😢
5
1
odpowiedz
ADReM
16
Legionista

Generalnie takie rzeczy trzeba potępiać bo jest to bardzo zła praktyka, cieszę się że są informację że na przestrzeni ostatnich miesięcy sytuacja się poprawia i mam nadzieje że będzie tylko lepiej, sam lubię gry z serii LEGO, są co prawda łatwe, nie mają jakiś rozbudowanych mechanik ale potrafią wciągać i liczę na to że LEGO Gwiezdne Wojny Saga Skywalkerów okaże się świetną grą a może nawet najlepszą grą LEGO jaka powstała, że cała ta praca nie pójdzie na marne, ale przede wszystkim liczę na to że teraz w studiu będzie tylko lepiej, bo mimo wszystko lubię TT Games i chciałbym by to studio podniosło się z tego kryzysu a z tego co czytam to się ostatnio poprawia i to mnie cieszy, trzymam kciuki za studio, za pracowników, za to by kultura pracy faktycznie się poprawiała, by pracownicy byli równo traktowani nie zależnie od płci i by TT Games dalej się rozwijało bez takich kryzysów :)

21.01.2022 18:34
MilornDiester
6
odpowiedz
2 odpowiedzi
MilornDiester
32
Generał

"Gra na 85" brzmi jak synonim przeciętności w branży, w której taką ocenę dostaje każda przyzwoita gra większego wydawcy.

Co do statystyk przedstawiających przedział zarobków wśród kobiet to samo zestawienie płci z wysokością pensji niewiele mówi. Żeby statystyka mogła cokolwiek udowodnić należałoby dodać informację o wykształceniu, stażu, doświadczeniu zawodowym, liczbie przepracowywanych godzin tygodniowo etc. etc.

21.01.2022 18:53
6.1
1
_dareczek
5
Junior
Image

Nasz Cyberpunk niedawno zdobył 86 a cały czas był poniżej
Przy dużych grach jest rozrzut ,a najwięcej punktów mają niszowe ponieważ kupują i oceniają je pasjonaci (można to sprawdzić po ilości sprzedanych), ale a forum podawali że w przypadku gier Lego najlepszą ocenę miała gra na poziomie 83.
Tu lista najlepiej sprzedających się gdzie króluje COD a na zrzucie ilość w meta
https://www.gry-online.pl/newsroom/call-of-duty-kroluje-vanguard-i-cold-war-najlepiej-sprzedajacymi/ze2123f

post wyedytowany przez _dareczek 2022-01-21 18:58:13
22.01.2022 01:48
seraf5
6.2
seraf5
77
Pretorianin

z tym że LEGO to od dawna gry zaszufladkowane w kategorii "dla dzieci" i omijane przez większość graczy. ostatnia "głośna" gra LEGO to chyba Władca Pierścieni z 2012. dużych gier LEGO na wiodące platformy jest 26 (licząc poboczne Worlds i Przygodę 2), a wraz z częściami wydanymi na platformy mobilne wychodzi gier około 50, bo każda gra na DS/3DS/PSP/Vitę to oddzielny byt z innymi poziomami i na innym silniku, tworzony przed drugi oddział studia TT Fusion, czyli każda ich duża gra była robiona de facto w dwóch wersjach. jakie inne studio wydało na przestrzeni 14 lat (od 2005 do 2019) 25 dużych gier i niezliczoną ilość wersji mobilnych? każda gra LEGO stała na podobnym poziomie, z tymi samymi mechanikami i bardzo rzadkimi zmianami w formule. tu nie było miejsca na ulepszanie czegokolwiek, żeby przebić ten "magiczny" próg 85 metascore. niejednokrotnie wydawali po 2, 3 gry na duże platformy rocznie, to że one trzymały równy poziom już jest niesamowite! niektóre części były tak słabo reklamowane, że nawet nie mają recenzji na GOLu - jak fantastyczne Ninjago Movie, które wprowadziło najwięcej zmian w formule od 2005, po czym nastąpił bezpieczny powrót do tego co znamy w kolejnych dwóch grach. gdyby gier było mniej i wychodziły rzadziej, z bardziej zauważalnymi zmianami, dawno mieliby już tą upragnioną grę na 85 punktów. większość ludzi kojarzy może 3 części - Star Wars Complete Saga, Harry Potter i Władca Pierścieni - bo to największe marki. nie znają Ninjago, Przygody czy Force Awakens / części, przy których naprawdę czuć miłość twórców do marki i chęci wprowadzania zmian.

Czekam na Skywalker Saga jak na nic innego w tym roku. Mam nadzieję, że po tej grze TT dostanie przerwę od LEGO i WB pozwoli im zrobić coś innego. kto pamięta, że niegdyś to oni stworzyli genialną grę na podstawie Toy Story 2 i świetnego, acz niedokończonego Crasha Twinsanity?

22.01.2022 13:31
8
1
odpowiedz
zanonimizowany602264
153
Legend

Niech pracują, tyle kasy koszą z gier więc niech pracują.

Nie wiem, brakuje mi serio słów, aby skomentować tak idiotyczny post.

22.01.2022 14:15
9
odpowiedz
_dareczek
5
Junior

Wszyscy wiemy że powstaje tyle słabych gier więc zatrudnienie programistów/projektantów którzy nie mają tego czegoś nie spowoduje stworzenie hitu.

Jedno jest pewne że na razie (do czasu aż AI nie będzie bardziej dojrzała) tworzenie dobrych gier zajmuje bardzo dużo czasu a potem aż się boje pomyśleć ja ML będzie tworzyć następna cześć każdej gry z miesiąca na miesiąc to braknie nam czasu na granie lub tez będą chcieli aby ludzie siedzieli w domu i grali.

o TT studio
...Ponad 15 obecnych i byłych pracowników powiedziało, że jest rozczarowanych wizją przyszłości kierownictwa i decyzją, by skupić się wyłącznie na projektach Lego. Kierownictwo dokonało przeglądu nowego zespołu koncepcyjnego w TT Games, grupie, która pierwotnie została powołana, aby zabezpieczyć studio na przyszłość, gdyby kiedykolwiek utraciło licencję Lego, ale teraz została przestawiona na skupienie się wyłącznie na Lego. Dotyczyło to pracowników, ponieważ wielu stało się coraz bardziej świadomych zainteresowania Lego współpracą z innymi studiami

https://www.polygon.com/features/22891555/lego-star-wars-the-skywalker-saga-has-led-to-extensive-crunch-at-tt-games

22.01.2022 17:09
FireJach
10
1
odpowiedz
FireJach
90
Generał

Trzeba sie zastanowic, dlaczego tak jest. Poszukać jakis badan dotyczacych zainteresowania danym zawodem wg plci. Moze nie ma zbyt wielu chetnych czy dobrze wykwalifikowanych kobiet i dlatego jest ich znacznie mniej. Nie mam zamiaru tworzyc nieprzyjemnych teorii i wam tez odradzam.

Wiadomość Produkcja Lego Star Wars Skywalker to 5 lat crunchu