Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Genshin Impact patch 2.1 w tydzień przyniósł twórcom ponad 150 mln dolarów

12.09.2021 14:08
1
Nyczus
18
Legionista

Świetna gra, nie pamiętam przy której grze bym się tak świetnie bawił, często nowy content, eventy itd... wciąga niesamowicie.

12.09.2021 14:35
RafaSs
2
odpowiedz
RafaSs
98
Centurion

roznica jest drastyczna bo niestety Yoimiya nie zostala dobrze odebrana przez spolecznosc. ja Yoimiye uwielbiam i dlugo bedzie w moim teamie.

od 1 wrzesnia przychody skoczyly glownie przez nowa postac Raiden Shogun. to kolejny, trzeci juz, archon i niesamowicie nahypowana postac. ogolnie mi sie rowniez podoba, ale nie mam szczescia do artefaktow dla niej :/

od polowy miesiaca znow bedzie pewnie spadek bo kolejna postac Sangonomiya Kokomi nie jest specjalnie wyczekiwana przez graczy (nie wiem czemu, ja czekam). mozliwe, ze ludzie wola przeczekac jeden baner i zaoszczedzic primogemy na Yae Miko w 2.2

post wyedytowany przez RafaSs 2021-09-12 14:37:32
12.09.2021 15:38
3
odpowiedz
zanonimizowany1359995
4
Konsul

Nie wiem jak to napisać ether i lumina to też są archoni tylko ich moce dopiero wejdą wraz 7 miastem to może być za parę lat.

12.09.2021 16:57
4
odpowiedz
servi
64
Centurion

Cóż pozazdrościć sukcesu, sam gram i jest naprawdę dobra gierka, historia jest piękna i jest całkowicie darmowa z VOICE ACTING tyle że angielski/japoński na naprawdę wysokim poziomie, WALKA jest przemyślana przeciwnicy zróżnicowani z różnymi umiejkami, OGROMNY ŚWIAT do zwiedzania. Aktualizacje praktycznie co tydzień są eventy a duże aktualizacje wchodzą co miesiąc a takie potężne jak 2.1 patch to co pół roku i jest to POTĘŻNA masa nowej ZAWARTOŚCI do gry. I wszystko F2P bez reklam. Ehh powiem tyle warto spróbować.

12.09.2021 19:02
5
odpowiedz
darkhulk
37
Centurion

Ja odpuściłem granie, za nudna, walki w większości solo, crafting słaby w sensie łatwo wszystko dostępne i zbieranie po pewnym czasie nudzi. Zadania poboczne raczej umiarkowane.
Wykonanie gry jest super ale to za mało moim zdaniem, takie 'biegnij do przodu i nie wnikaj co po drodze' do kolejnej krainy i kolejnej i tak dalej.

12.09.2021 20:06
6
odpowiedz
krykry
42
Generał

Świetna gra w która trzeba grać w pewien specyficzny sposób.
Zwiedzasz i cieszysz się grafiką i story, potem grindujesz w międzyczasie i czekasz na kolejny patch czy postać. Potem cieszysz się nowym story i nową postacią. I tak w kółko.

To nie jest gra do ciągłego ogrywania.

12.09.2021 22:31
CJzSanAndreas
7
odpowiedz
CJzSanAndreas
37
Pretorianin

Gierka źle zoptymalizowana.

13.09.2021 11:18
8
odpowiedz
zanonimizowany1359977
9
Senator

Ta gra w porównaniu z Fenyx Immortal to jest jakis tani szajs klepany po godzinach pozbawiony fizyki i interakcji z otoczeniem.
Odnosi sukces tylko dlatego, ze jest za free i wiekszosc ludzi w to grajacych nie sa graczami, nie znaja sie i wystarczy im granie w byle co.

Odpaliłem ta gre i ta bieda mnie porazila. To, ze takie byle co odbosi sukcesy to dowód na to, ze w branży gier gracze wytrawni cieniacy sobie jakość juz nie maja zbyt wiele do powiedzenia.
Ta gra to czysta amatorka w porównaniu z dzielem Ubisfotu.

14.09.2021 07:49
😐
9
odpowiedz
Aratar
34
Chorąży

Ja naprawdę jestem naiwny, że napiszecie kiedyś tekst o tej grze, który będzie zgodny z prawdą.
"Mimo usilnych starań twórców, do sieci wyciekły pierwsze informacje na temat patcha 2.2. Mają w nim zostać dodane m.in. [..], kolejna pięciogwiazdkowa postać Yae Miko..."
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/genshin-impact-patch-21-w-tydzien-przyniosl-tworcom-ponad-150-mln/z2206f4
Informacje, które są zwykłą plotką, Yae nie ma w plikach gry co potwierdzają dataminerzy i wszyscy odpowiadający za przecieki, wy podajecie za pewnik.

"Według plotek aktualizacja ma zadebiutować 12 października."
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/genshin-impact-patch-21-w-tydzien-przyniosl-tworcom-ponad-150-mln/z2206f4
Natomiast to co jest pewne wy podajecie, że to jest plotka. Interesujące.

post wyedytowany przez Aratar 2021-09-14 07:50:36
Wiadomość Genshin Impact patch 2.1 w tydzień przyniósł twórcom ponad 150 mln dolarów