Black Myth: Wukong przenosi się na UE5; rozgrywka nadal zachwyca
Publikacja artykułu 21.08.2021 godzina 10:09
Komentarz Domuru 21.08.2021 godzina 11:05
Czas reakcji: 56min
Bardzo dlugi czas reakcji, ale podczas testów nie braliśmy pod uwagę innych artykułów na które Domuru musiał odpisać, a także jego wybujałej wyobraźni która wydłuża czas pisania komentarza który musi być odpowiednio ubarwiony i dostosowany do narracji Dorumurumu
Boże jak to dobrze wygląda zarówno graficznie jak i artystycznie.
Pierwsze dwa filmiki zrobiły na na mnie ogromne wrażenie, zarówno trailer jak i 13 minutowy z walką z bosem. Pomyślałem wtedy super to wygląda lecz szkoda że znowu produkt końcowy okaże się sporym downgradem. Teraz po przejściu na Unreal Engine 5 to po prostu bajka.
Ależ to dobrze wygląda. A podobno "eksperci" golowi pisali, że tylko demka technologiczne będą tak wyglądać. A w tym samym czasie mieli ogrom materiałów od niezależnych twórców, którzy tworzyli niesamowite rzeczy na tym silniku. Cieszy fakt, że coraz więcej gier jest tworzonych na tym silniku. Już studia, które miały wcześniej swoje silniki przerzucają się w całości na UE5 a ta wersja jest dopiero w early accessie. Studia takie jak 11 bit studios, flying wild hog. Narzędzie pozwoli mniejszym i średnim studiom tworzyć gry AAA i to przy mniejszym nakładzie pracy. Wystarczy spojrzeć na to jak ta gra się prezentuje. Nikt przed tym tytułem nie wiedział o istnieniu takiego studia. Epicka grafika, epicka walka, epicki klimat, epicka ilość detali no i nawet epickie logo w materiale ->
Niespełna godzina, myślałem że przygotujesz przy okazji coś nowego, a tutaj tylko kompilacja starych utworów.
Może zaczekajmy do premiery z zachwytami? Wiesz, downgrade to typowe działanie podczas produkcji. Później będzie czas na trollowanie i zarobek za lizanie czegoś z tyłu Epicowi. :)
Oj widzę, że was boli. No nic, trudno. Polecić mogę wam jedynie materiały na youtube, co artyści mogą zrobić niesamowitego w tym silniku i to w bardzo krótkim czasie. Dzięki takim narzędziom, będzie powstawać coraz więcej gier, które będą wyglądały coraz lepiej i to w krótszym czasie. Dlatego epic opracowywał narzędzia filmowe z disneyem i dlatego teraz pracuje nad narzędziami z sony (w końcu zebrali od nich ostatnio 200mln$). I zamiast się cieszyć, że są tak fenomenalne narzędzia, to pod koniec roku znowu pojawią się wiecznie niezadowoleni i będą mówić jaki to był zły rok.
Musicie polecić koniecznie jakąś maść
Dzięki takim narzędziom, będzie powstawać coraz więcej gier, które będą wyglądały coraz lepiej i to w krótszym czasie.
A to sprawi, że gry będą lepsze czy coś?
Jeżeli twórcy będą mogli przerzucić środki na prace z grą, w której wiele rzeczy dzieje się z automatu. To odpowiedni twórcy, nie będą blokowani samym narzędziem. Twórcy od ea musieli wojować z silnikiem a dopiero potem z grą. Praca z silnikiem będzie po prostu efektywniejsza. Jeżeli twórcy zrobili rewelacyjną grę przy biedniejszych narzędziach, to zrobią rewelacyjną grę przy lepszych narzędziach ale szybciej. Kolejny raz, polecam zobaczyć sobie materiały od niezależnych twórców, to mówią o tym silniku i co są w stanie w nim zrobić w krótkim czasie. Nie wiem czemu aż tak sceptycznie niektórzy golowicze podchodzą do ue5. Nie wiem, choć się domyślam. Epic współpracował z disneyem czego efekty można już podziwiać, teraz współpracuje z sony.
Najlepsze jest to, że nikt tutaj nie ma nic do UE. Zwyczajnie jesteś memem, Domuru.
Nie obchodzi co myślą o mnie tacy pocieszni ludzie jak ty. Oczywiście, że mają do ue. A mają do ue bo robi to epic, ten "zły" epic. Już o tym pisałem, to tak jakby wejść na forum partii rządzącej i pisać, że peło jest dobre. Tutaj siedzą, pececiarze, dinozaury i steamowcy. Gdzie indziej piszę dokładnie to samo i mam dużo lepszą reputację. Dlatego tak jak napisałem wyżej, nie obchodzi mnie to co myślą o mnie inni. Nie mam chorej potrzeby przynależności do waszego pociesznego plemiona.
Narzędzie pozwoli mniejszym i średnim studiom tworzyć gry AAA i to przy mniejszym nakładzie pracy.
Ale fikołek, szkoda ze znowu zakończony lądowaniem na głowie. Sam silnik nie ma wpływu na to czy gra jest AAA czy nie. Jest wiele gier na UE4 które ciężko nawet AA nazwać.
Ja ci proponuje domuru założyć na Youtube jakiś kanał typu TVEpic bo się marnujesz chłopie na tym forum. Przy takim poziomie propagandy i manipulacji jaki widzimy z twojej strony, mógłbyś się jakoś bardziej przysłużyć Epiczkowi.
Nie mam chorej potrzeby przynależności do waszego pociesznego plemiona.
No to co tu cały czas robisz, szukając atencji? Idź i siedź tam gdzie masz "lepszą reputację" lol. Gdybyś nie chciał przynależeć do naszego plemiona to być nie miał średniej ponad 13 postów dziennie.
Weź Uromod się przymknij wreszcie, ta szybciej lepiej ale i tak zapłacimy 350zl**.
Ile można tak srać o epicu albo ich zasranym silniku.
Tutaj stworzyłem zawczasu dla ciebie specjalnie drobny mem. Musicie być bardzo ślepi, no ale pewnie zaparowane okularki macie. Zaraz ktoś porówna start ue5 do ue4. Epic games wtedy i dzisiaj jest zupełnie inną firmą, mało kto może zatrudniać ponad 1000 osób do samego silnika. Dlatego ten silnik jest tak świetny.
Nie obchodzi co myślą o mnie tacy pocieszni ludzie jak ty.
Pocieszny to akurat jesteś Ty ze swoim lizaniem dupy Epicowi.
Gdzie indziej piszę dokładnie to samo i mam dużo lepszą reputację.
Chodzi Ci o tę Twoją reputację na PPE? No to faktycznie jest czym się chwalić.
Doceniam ich wkład w rozwój tego rynku. Bez nich i unity byłoby słabo. Tak samo doceniam ich wkład w rozwój a w zasadzie rewolucje przemysłu filmowego. Płaczki takie jak wy zawsze zostaną płaczkami.
Dlatego jesteście tak pocieszni. Płatki śniegu, które nie mogą się pogodzić z odmiennym zdaniem :D Dokładnie tak jak na forum partii rządzącej :)
Bardzo dziękuję, widzę że jednak ci zależy :*
Zaklinanie rzeczywistości, manipulacje i propaganda to nie jest odmienne zdanie.
Szkoda, że tobie nie zależy na grach. Czym manipuluje gościu? Co jest nieprawdą, co napisałem o UE5? Jeszcze ostatnio gdy mówiłem, że frostpunk 2 będzie na silniku ue to mnie zminusowano, i ty pisałeś głupoty i staszek też pisał głupoty. Zobacz, trollowanie i zarobek za lizanie czegoś z tyłu Epicowi. Jak to?
Szkoda tylko, że twoim celem jest jedynie pisanie lurek dla epica, a nie faktyczne pisanie na temat czy czegoś ciekawego.
To pewno dlatego twoje mądrości są przepełnione niebywałymi bzdurami, rzeczami które nie mają ze sobą nic wspólnego, jedna wielka sterta przekłamań.
Tak jakby UE to był jedyny silnik na świecie, nie jest, jakby ten wzrost jakości był za darmo, nie jest bo wymagania zauważalnie rosną, jakby AAA miało cokolwiek wspólnego z silnikiem, to określenie kosztu gry, bzdurne jak dla mnie, ale taka jest definicja, jakby nie wiadomo jak bardzo UE5 miał uprościć sprawy, tak zrobi to, ale bez jaj, nagle malutki zespolik indyka nie zrobi RDR2, bo im tak koszty spadną, to jest NIEREALNE, w praktyce różnica nie będzie taka duża do ue4 czy innych silników, będzie nieco lepiej i łatwiej o ładniejszą grafikę, ale to tyle.... a grafika nie robi gry...
To jest całe podsumowanie tych twoich wypocin, propaganda jak w tvpis, lurki dla epica o które nikt nie pytał, tona bzdur i przekłamań nie mająca żadnych podstaw, porównania tak tragicznie słabe, tak niska wiedza, że szok, ty nie masz pojęcia o niczym.
Szkoda tylko, że twoim celem jest jedynie pisanie lurek dla epica, a nie faktyczne pisanie na temat czy czegoś ciekawego.
Pisałem też pozytywnie o innych silnikach jak np. o rage. Po prostu teraz jest weryfikowane to ca ja pisałem jakiś czas temu a co niektórzy tutaj pisali. Czyli jest dokładnie tak jak ja pisałem, popularyzacja silnika i studia pomału zaczynają przechodzić na ue5, i to w momencie, w którym silnik jest dopiero w early accessie.
To pewno dlatego twoje mądrości są przepełnione niebywałymi bzdurami, rzeczami które nie mają ze sobą nic wspólnego, jedna wielka sterta przekłamań.
To niebywałe, że kolejny zarzuca mi przekłamania ale nie jest wstanie ich wskazać. Czyżbyś kłamał?
Tak jakby UE to był jedyny silnik na świecie, nie jest, jakby ten wzrost jakości był za darmo, nie jest bo wymagania zauważalnie rosną, jakby AAA miało cokolwiek wspólnego z silnikiem, to określenie kosztu gry, bzdurne jak dla mnie, ale taka jest definicja, jakby nie wiadomo jak bardzo UE5 miał uprościć sprawy, tak zrobi to, ale bez jaj, nagle malutki zespolik indyka nie zrobi RDR2, bo im tak koszty spadną, to jest NIEREALNE, w praktyce różnica nie będzie taka duża do ue4 czy innych silników, będzie nieco lepiej i łatwiej o ładniejszą grafikę, ale to tyle.... a grafika nie robi gry...
A gdzie tak pisałem? :D Przecież nawet wyżej masz napisane Doceniam ich wkład w rozwój tego rynku. Bez nich i unity byłoby słabo. Nie umiesz czytać ze zrozumieniem czy co? Nigdzie nie pisałem, że wymagania nie będą większe. Jak byś doczytał lub wykazał się umiejętnością czytanie ze zrozumieniem to byś wiedział, że pisałem, że twórcy będą mogli tworzyć gry mniejszym kosztem/szybciej a gry będą wyglądać jak gry AAA Nie, mały zespolik nie zrobi takiej gry jak RDR2. Nawet inny duży zespół nie zrobi takiej gry jak RDR2. Polecam zobaczyć filmy niezależnych twórców. W praktyce różnice są spore. Są takie, że niektóre zespoły zmieniają swoje silniki na ue. Podlinkowałem nawet materiał tvgry o tym.
To jest całe podsumowanie tych twoich wypocin, propaganda jak w tvpis, lurki dla epica o które nikt nie pytał, tona bzdur i przekłamań nie mająca żadnych podstaw, porównania tak tragicznie słabe, tak niska wiedza, że szok, ty nie masz pojęcia o niczym.
Zarzucasz mi kłamstwa a nawet nie jesteś w stanie ich wykazać. Ależ wy jesteście po prostu żałośni. Wskaż te kłamstwa chłopczę bo obecnie takich nie wskazałeś. Podsumowując was, bo już widziałem pocieszne komentarze. Gdy było demo pisaliście, tak gry nie będą wyglądać. Jak tak gry wyglądają to piszecie, że w sumie to nie robi to wrażenia :D Może zamiast tych głupot, które wypisałeś, sprawdzisz co mówią o tym deweloperzy? A i jaka różnica ue4 i 5? Wiesz, że ue4 też ma swoje wersje? Czy tego też nie wiesz? To między, którą wersją ue4 i ue5 nie ma takich różnic? Między tą pierwszą z 2014 roku? Wiesz, że twórcy korzystają też z innych technologii dostępnych na rynku nawet jeśli mają swój silnik? I muszą za nie płacić. A Plague Tale Innocence na screenie, dwie z tych technologii należą do epic games. Epic oferuje je w ramach 5% marży za silnik. Niezależni deweloperzy, którzy tworzą niesamowite rzeczy też nie maja pojęcia o niczym i tylko ferajna golowców wie najlepiej? :D UE5 to jest po prostu game changer, łatwiej, szybciej i prościej. Wskaż, że jest inaczej bo żadnych konkretów nie podałeś. Albo wskaż, że nie ma różnic albo są niewielkie. Wrzucenie modelu z zbrush nie jest różnicą? Nanit nie jest różnicą? Lumen nie jest różnicą? Biblioteka skanów, które można dostosowywać nie jest różnicą? To już takie fikołki musicie robić? Serio? Jeżeli nie ma takich różnic to czemu 11 bit studios i flying wild hog przechodzą na unreal engine? Są różnicę tylko jesteś ślepcem.
Teraz to nawet jakbyś rzucał samymi faktami, oraz dochodził w swoich wypowiedziach do źródeł nieznanych nawet największym dziennikarzom, to i tak zdążyłeś na tyle sobie rozwalić reputację, że przez kolejne dwa lata nikt cie tutaj na poważnie nie weźmie. Zostać znienawidzonym jest banalnie prosto, zyskać w oczach ludzi, trudniej.
Ale ja już ci pisałem, że mnie wasze zakłamane środowisko nie obchodzi. Przy frostpunk 2 rzucałem faktami ale i tak to było zbyt niewygodne dla was. Teraz rzucam faktami i też macie z tym problem. Jeżeli nie ma takiej różnicy między ue4 (dalej nie wiem jakiej wersji) a ue5 to czemu twórcy, którzy mieli swoje silniki przechodzą w całości na ue? Jesteście żałośni. To co pisałem rok temu jest obecnie weryfikowane przez rynek. A pisałem o popularyzacji silnika i to nie tylko w tej branży.
utaj siedzą, pececiarze, dinozaury i steamowcy. Gdzie indziej piszę dokładnie to samo i mam dużo lepszą reputację.
To skoro tutaj tak źle, to czemu cały czas tu siedzisz i piszesz?
To będzie jeden z kandydatów na grę roku
ta gra będzie ogromnym zawodem, tak jak Biomutant.
Publikacja artykułu 21.08.2021 godzina 10:09
Komentarz Domuru 21.08.2021 godzina 11:05
Czas reakcji: 56min
Bardzo dlugi czas reakcji, ale podczas testów nie braliśmy pod uwagę innych artykułów na które Domuru musiał odpisać, a także jego wybujałej wyobraźni która wydłuża czas pisania komentarza który musi być odpowiednio ubarwiony i dostosowany do narracji Dorumurumu
Komentarz napisałem już wcześniej. A jak boli pupa to są tutaj tacy, którzy polecą ci z całą pewnością jakąś maść.
No tutaj już widzimy znaczną poprawę:
Komentarz: 11:19
Odpowiedz Domuru: 11:21
Czas reakcji: 3 minuty
No tutaj proszę Państwa mamy chyba rekord!!!!
Ależ ty masz ergo silną psychikę. Tak pisać na stojąco, no no.
WielkiBenisTima ty nie masz silnej psychiki. Obyś miał chociaż vpn ;)
Ciekawe jak to wyjdzie. Przenieść taką powieść na grę, to nie lada wyzwanie. Mitologia Chińska to masa różnego rodzaju stworzeń, dlatego w pewien sposób trochę to ułatwia. Tyle, że książka sama w sobie jest takim materiałem do przemyśleń, zastanowienia sie na światem, losem itd. Dość filozoficzna.
Ciekawe jak przedstawią Małpiego Króla, bo to najbardziej charyzmatyczna postać z tej powieści, ale i ogólnie z Chińskiego folkloru.
Mam nadzieję, że nie zrobią typowo zachodniego poczucia humoru, bo po prostu z Małpiego Króla zrobią takiego głupka lubiącego durne żarty, słaby humor. Dobrze, że oparli historię na tej postaci, bo to najlepsza z całej sagi, ale właśnie paradoksalnie najtrudniejsza do przedstawienia, by nie wyszło komicznie.
Graficznie wygląda do dobrze. W niektórych lokacjach za bardzo jasność podkręcono, przez co praktycznie nic nie widać - walka z Qing Long, bo to chyba z nim walczy.
No fakt, że Wukong zapowiada się na tytuł AAA w chińskiej mitologii tylko dodaje kolorytu. MI brakuje właśnie świeżych settingów. Mam też nadzieję, że ktoś się weźmie porządnie za Trzy Królestwa (na razie to chyba głownie Koei Tecmo no i Creative Assembly raz).
Ogólnie Mitologia tzw. "Wschodu" jest mało eksploatowana przez zachód. Chociażby Ariowie i późniejsi Persowie czy Goryeo i obecni mieszkańcy Korei. Jedynie Japonia jako tako się przebija.
Jakieś polskie stio mogłoby zrobić taką grę, gdzie przeplatały by się różne mitologie Wschodu, bo mamy do tego idealnego bohatera i historię z nim związaną. Benedykt Polak i jego wędrówka do Karakurum. Można by z tego zrobić naprawdę fajną grę, gdzie po drodze stawalibyśmy na przeciwko różnym bóstwom z mitologi.
Dla mnie jakoś tak meh wygląda.
Ciekawie jednak widzieć w grze chińskiego smoka w grze zamiast tego europejskiego.
To chyba nie jest RPG akcji, tylko gra akcji z elementami RPG. To jak dla mnie spora różnica.
Z każdą prezentacją gra wygląda coraz lepiej. Przede wszystkim art direction i animacje. Aż chce się eksplorować ten świat. Mam nadzieję, że gameplay i mechanik będą na podobnym poziomie co częśc wizualna.
co do silnika. Oni się przesiadali z UE4 na UE5 czy z jakiegoś innego tworu?
edit. nie trafiłem w odpowiedź w swoim wątk. Jak moderacja chce podczyścić to proszę.
TERAZ WYGLĄDA JAK GRA! przedtem obawiałem się, że wyjdzie z tego wydmuszka z grafiką która stara się być ładna, ale każdy raczej był świadom, że albo będzie miała potężny downgrade albo będzie chodzić w 25 fps przez złą optymalizację.
Im lepiej jakaś gra wygląda na przedpremierowych pokazach tym mam większe wątpliwości jak to będzie wyglądało na premierę. Tym bardziej, że to jest nowe studio produkujące tytuł AAA (?) i nie mają reputacji, która by za nimi stała. Ale oby była gra fajna, chociaż ta walka ma wiele mankamentów i gra bardzo przypomina tytuły Sony gdzie część gry polega na chodzeniu do kolejnego etapu walki, co dla mnie jest zbędną stratą czasu.
Wygląda fajnie. Tylko ciekawe prędkości gość osiąga, biegnąc w śniegu po kolana. W poprzednim życiu musiał robić za pług śnieżny.
jest lekki downgrade of pierwszej prezentacji ale odbieram to za dobry przekaz, że gra skupia się na rozgrywce a nie na graficznej wydmuszce
Co za banialuki, DLSS służy głównie do podnoszenia FPS, zazwyczaj kosztem jakości.
To wygląda aż zbyt dobrze. Nie uwierzę, że końcowy produkt będzie wyglądał choćby w 70% tak dobrze jak tutaj.
Jednak trzymam kciuki. Modele postaci wyglądają obłędnie.
Wszystko super dopóki nie pokazało się logo Epic Game Store. Czyli kolejny exclusive.
Ładnie to wygląda, ale jakoś nie powala po tym, co człowiek widział w różnego rodzaju Devil May Cry'ach i innych God of Warach - za bardziej uwagę zwraca dziwne "naliczanie" ciosów w przeciwników, jak i ta schematyczność "wielki małpiszon" puszcza mieczem smugę wiatru, a Wieki Smok smugę(?) błyskawic?
Nie ma jakiejś super AI, czy superinteraktywnego otoczenia, ale stare dobre powalenie bossa, który zanim wstanie daje nam okazję do wpakowania jak największej liczby ciosów jest.
Już bardziej intryguje mnie świat, historia i muzyka...
Dokładnie. To bardzo ładna gra, ale to nadal nie jest nic, czego bym nie widział. Wszystko dla mnie trzyma się poziomu tego God of War właśnie.
Po next genach bym się spodziewał jakiejś lepszej fizyki i odziaływania obiektów na siebie. Bo na tym filmiku na przykład mamy bardzo ładnie odkształcający się śnieg... Dopóki biegnie przez niego jakaś postać. Gdy bohater obracał swoją broń, to ona po prostu przeszła przez ten śnieg, dosłownie wtapiając kawałek swojego modelu na chwilę, ale śladu na śniegu nie było. Takiego rozwoju gier oczekuję, tym bardziej że surowa warstwa techniczna to nadal najwyższa półka, ale nic ponad nią.
Wygląda ciekawie ale nie przesadzajmy że graficznie gra prezentuje jakiś magiczny poziom. Pamiętam jak ostatnio grałem w RDR2 na PS4 i zawędrowałem w zimne krainy po białego konia Arabskiego. Piękne jezioro skute lodem. I mała wyrwa gdzie można było łowić ryby. Rozbiłem namiot, ognisko zaszło słońce i cały ten teren ogarnął taki piękny błękit.
Nic nie musiałem robić po prostu usiadłem Arturem przez kwadrans podziwiając widoki... Nirwana. Jeszcze papieros w łapie człowiek zajebiscie rozłożony na fotelu. No wspaniałe spędzanie wolnego czasu.
Ta gra ma ciekawe klimaty Chiński folklor ale jednak koncentruje się na jakiś walkach z olbrzymami. Więc raczej sobie odpuszczę, choć przyznaje wygląda to ciekawie.
Oby optymalizacja była lepsza niż w takim np. The Ascent. Co tam ostatnio jeszcze wyszło z dropami i stutteringiem na cudownym UE?
No tak wina enginu, a nie tego że programiści nie potrafią dobrze zrobić optymalizacji swojego produktu :D
Tyle że poza Gearsami praktycznie każda gra na UE4 ma jakieś problemy z działaniem. Może silnik nie jest aż tak przystępny?
Przypomnę, że za wpadki techniczne gier na Frostbite obwinia się silnik, a nie programistów.
No zaraz ci naczelny obrońca epica wyjaśni że silnik super idealny, dzięki niemu gry są super lepsze, a ty jak się nie zgadzasz toś pocieszny płatek śniegu, pecetowo-steamowy dinozaur i beton.
Nie rozumiem zachwytów nad grafiką, mój zmodowany, stary jak świat Skyrim, wygląda lepiej. Patrząc na skały i śnieg mam w głowie: "ja to już gdzieś widziałem". Dodatkowo blur emanujący, ilekroć pojawia się światło, wygląda tandetnie. Tekstury mogłyby być ostrzejsze.
Co do mechaniki walki - w ogóle nie czuć uderzeń, nie czuć siły protagonisty jak i wielkich wrogów. Ona ma wielki kij w rękach, czy wykałaczkę? Sztuczne to strasznie.
Dla mnie w tej produkcji jedynie broni się dźwięk, orientalne motywy, tak inne od tego, co słyszy się w innych grach.
Chińskie Sekiro na sterydach :OTroszkę strach brać w ciemno trzeba czekać na premierę.
No niech teraz ludzie dalej mowia, że nie trzeba nam nowych mocniejszych kart graficznych. Właśnie takie gry tego wymagają i jak już część zauważyła pewnie i tak poleci downgrade, bo mało kto będzie mógł w grę zagrać.
Tylko czy trochę gorsza grafika to aż taka strata? Gorzej jak wycinają mechaniki, bo nie mieli czasu, ze względu na to, że większość zasobów została skierowana do zrobienia realistycznych odbić ledów w kałużach.
Trochę to nieproblem, ale swoje będzie wymagać jak popatrzmy na fizykę itp. Dobrze, że jest postęp w grafice, bo swego czasu był zastój. I tak gra musi się dostosować do rynku.
Wygląda cudownie ale niestety dźwięk już mnie rozczarował.
Chodzi mi o odgłosy walk i muzyka przy bossach jakaś taka nijaka. Mam nadzieję że to poprawią.
Czy ta gra to tylko bieganie i machanie kijem? Jakaś fabuła tu jest albo cel czy po prostu robią coś żeby miała ładna grafikę a po 2 godzinach monotonii odinstalujemy to? Każda walka z bosem wygląda tutaj tak samo, unik i cyk kijem w mordę, skok skok unik i macham kijem. Żadnego większego wysiłku. Już w sekiro chociaż było trzeba pomyśleć jak uniknąć ciosu, kiedy zaatakować i czy walnąć gościa raz czy trzy żeby nie oberwać za pół hp. Tu macha kijem i macha a to że połowy nie trafia nic nie zmienia. Taka gra bez polotu oferująca tylko ładna grafikę.
Grafika spoko, ale mi najbardziej podoba się setting. Lubię taką egzotykę, bo to zawsze jakaś odmiana od utartych schematów i oklepanych pomysłów.
Wyglada bajecznie!
Widać sporo niedoróbek, zwłaszcza w poruszaniu się postaci.
No i ta walka ze smokiem była bardzo kiepska. Mam nadzieję, że to poprawią.