Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Brak internetu - Netia

23.07.2021 10:01
cswthomas93pl
1
cswthomas93pl
106
Legend

Brak internetu - Netia

Może ktoś mi doradzi co robić i jakie kroki poczynić bo już sam nie wiem. A więc, od środy zeszłego tygodnia nie mam internetu. Robiłem wszystko co kazali w instrukcji w przypadku błędów routera - żadnego działania.
Sprawę zgłosiłem jako awarię do ich systemu bodajże następnego dnia czyli w czwartek.

Zero kontaktu z ich strony, pisząc z supportem na Facebooku dowiedziałem się tylko tyle że technicy zajmują się sprawą i wyślą im ponaglenie w przypadku mojego zgłoszenia. Co jakiś czas wysyłam wiadomość z zapytaniem co się dzieje i jak długo mam jeszcze czekać. W kółko słyszę to samo, że technicy działają i wysyłają ponaglenie. Na infolinii usłyszałem to samo, że nie wiadomo dlaczego to wszystko tak długo trwa. Cała akcja miała trwać nie dłużej niż 48h. Sytuacja chora, co w przypadku jeśli ktoś miałby pracę zdalną a oni tak sobie pogrywają, jakby nie patrzeć już 9 dzień?

Za bardzo nie wiem co mogę jeszcze zrobić i gdzie uderzyć żeby coś zaczęło się dziać. Macie jakieś rady, a może ktoś też jest w takiej sytuacji?

23.07.2021 10:18
kali93
2
odpowiedz
kali93
157
Isildur

Poza wysyłaniem oficjalnych pisemek i ponagleń? Za bardzo nic. Przerabiałem podobną sytuację, może nie to że nie miałem internetu ale chodził sobie jak chciał. Raz był, raz go nie było albo chodził jak gówno. Rozmawiałem sobie nawet z rzecznikiem praw konsumenta. Nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam zrobisz? Możesz oczywiście zwrócić się o rekompensatę za te dni bez internetu ale liczone jest to oczywiście proporcjonalnie do ilości dni jakie byłeś bez neta. Wyjdzie jakieś śmieszne parę PLN.

23.07.2021 10:19
czapla43
3
odpowiedz
czapla43
31
Generał

Pewnie tak jak w większości firm trzeba męczyć na infolinii, żeby specjaliści przyjechali i sprawdzili co się dzieje. Sprawdź w umowie i regulaminie internetu czy nie mają zapisu ile czasu może być awaria (jak tak to na infolinii warto wyjechać z tym punktem, że mają się u ciebie zjawić i naprawić neta).

Pisanie na Facebooku, twitterze nic nie daje, bo dla firm to miejsce reklamy, a nie zgłaszania problemów.

post wyedytowany przez czapla43 2021-07-23 10:42:42
23.07.2021 10:24
cswthomas93pl
4
odpowiedz
3 odpowiedzi
cswthomas93pl
106
Legend

Podobno 48h roboczych od momentu zgłoszenia - tyle powinna trwać naprawa maksymalnie.
Facebook posłużył mi jedynie za źródło informacji co dzieje się w danym momencie, awarię zgłaszałem na netia online oraz infolinii. Zero rezultatów, dzisiaj będę dzwonić z prośbą o technika bo to już śmieszne się zaczyna robić.

23.07.2021 11:00
kali93
4.1
kali93
157
Isildur

Hehe. Mnie Netia zniechęcała do wysłania technika grożąc mi tym że jak będzie to wezwanie nie zasadne to będę musiał płacić (mówili chyba coś o kwocie ~500zł). Bądź upierdliwy i nie odpuszczaj. Jedyne rozwiązanie. Zgłoś reklamację.

23.07.2021 22:44
4.2
DUNCAN_83
158
Generał

O matko... mialem to samo. Od dawien dawna mialem internet i telefon w pewnej firmie, pozniej firma zostala przejeta przez inna by w koncu zostac wykupiona przez Netie. I o ile o pierwszych 2 nie moge nic zlego powiedziec, tak moje doswiadczenia z N byly okropne. Wszystko bylo w porzadku jesli dzialalo ale w razie awarii i problemow no armageddon. Przy pierwszej powaznej awarii, technik juz jedzie, 2 dni pozniej juz zaraz bedzie i tak przez 2 tygodnie... 2 tygodnie bez neta i w koncu sie pojawil, sprawdzil sprzet, powiedzial, ze musi na chwile do skrzynki i w 5 min naprawil co bylo do naprawienia. Pozniej bylo pare zgrzytow, a wszystkie byly spowodowane tym, ze pracownicy tej firmy z ktorymi mialem do czynienia, kolokwialnie mowiac za bardzo mijaja sie z prawda, czyli zwyczajnie lza.

Przy 2 braku neta i telewizji wszystko sie powtorzylo - telefon na infolinie, oczywiscie zalatwia w 48 godzin. Po 3 dniach zaraz technik bedzie, juz wyslany, wlasnie idzie... za kazdym razem od nowa wykladam sprawe, przebijam sie przez infolinie i slysze ooo... to ja wysle technika. Pracuje zdalnie wiec mnie juz trafil ***** tak ze 3 razy, a w miedzyczasie zmienili spiewke. Technik dzwonil ale sie nie dodzwonil, nie ma sprawy, podalem drugi numer z zupelnie innej sieci. No nie mogl sie biedny dodzwonic, w koncu byl uwaga... 1 listopada tylko mnie nie zastal mimo ze bylem w domu i czekalem. Wreszcie po 2 tygodniach (dziwne, ze to juz drugie 2 tygodnie w przypadku awarii) przyszedl zrobil (wina byl stary modem, ktory wymieniali ale o mnie zapomnieli) i w protokole odbioru wpisal date usuniecia usterki 48h po pierwszym zgloszeniu czyli prawie 2 tygodnie wstecz.

Z Netia sie rozstalem (jeszcze zanim technik laskawie raczyl sie pofatygowac) i nie zaluje... nigdy wiecej nic od tych kretaczy.

23.07.2021 23:21
4.3
Thorvik
89
Konsul

Możesz spróbować wypowiedzieć umowę z winy leżącej po stronie operatora. Jeżeli Netia jest jedynym operatorem w Twojej okolicy albo z jakiegoś innego powodu chcesz z niej korzystać, możesz spróbować "wypowiedzieć" a następnie mieć nadzieję że dział utrzymania klienta pchnie sprawę do przodu. Działa to dość skutecznie z UPC, ale ta firma ma jednak "trochę" lepszą opinię.

Oczywiście to Netia więc możliwe że czegoś takiego jak dział utrzymania klienta po prostu nie mają ;-)

post wyedytowany przez Thorvik 2021-07-23 23:22:17
24.07.2021 00:29
cswthomas93pl
5
odpowiedz
cswthomas93pl
106
Legend

Czy jest jakaś lepsza alternatywa dla Netii to nie wiem, ciężko powiedzieć. Sprawdzałem UPC to u mnie nie da rady doprowadzić ich usług bo nie mam światłowodu. Ogólnie na Netię nie mogę narzekać, kiedyś miałem awarię parę lat wstecz to naprawili w dosyć szybkim tempie ale teraz to porażka, widziałem że na ich stronie facebookowej spora część użytkowników wylewa swoją frustrację.
Dzisiaj dzwoniłem na infolinię i usłyszałem że wyślą technika, zobaczymy. Zapytałem też do kiedy mam ważność umowy to dowiedziałem się że bezterminowo i mogę wypowiedzieć umowę kiedy chcę z tym że okres wypowiedzenia trwa miesiąc. Grzecznie powiedziałem że jeśli nie naprawią usterki to podziękuję za ich usługi co by trochę ich postraszyć żeby w końcu zabrali się do roboty. Pracy zdalnej nie mam, ale za to powoli kończę urlop i chciałem chociaż trochę wykorzystać wolny czas który mi pozostał ale kiepsko to widzę

Forum: Brak internetu - Netia