Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Technologie DLSS trafi do Unity; będzie więcej gier z opcją zwiększającą wydajność

15.04.2021 13:12
1
1
noobmer
41
Generał

Teraz czekać na indyki z wymaganiami minimum rtx 2060 heh

post wyedytowany przez noobmer 2021-04-15 13:14:25
15.04.2021 14:44
2
1
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1343642
6
Generał

Mnie interesuje tylko 1080p i 60 fps. Niec nic nie schodzi ponizej tego poziomu i juz będę szczęśliwy.
Niech to dlnss dziala tak, zeby z 30 robic 60 fps i bedzie doskonale.
4K i raytracing mi wisi i powiewa, moze sobie byc o ile nie obniza detali i nie szkodzi 60 klatkom.

Obraz w30 fps po prostu męczy i to jeet tylko polowa wydajnosci matrycy kazdego nawet najtanszego ekranu. To jest pół płynność i ze jest standardem, to ktos popelnil w przeszlosci duzy błąd.

noobmer
No i te indyki majace piksle zajmujace po kilkaset pikseli na ekranie wyswielacza, zebys je nawet z 2 metrow widzial. Ehh tworcy akceleratorów graficznych w grobach sie przewracaja.
Szkoda, ze nie mozna w sterowniku grafiki ustawic automatycxne rozmazywanie pikseli w tych indykach.
Taki Dead Cells jest gra genialna, ale te piksele mnie wkurzaja nawet po 100 godzinach grania.

post wyedytowany przez zanonimizowany1343642 2021-04-15 14:47:45
15.04.2021 15:55
2.1
humman
72
Generał

Więc mówisz że w pixelarcie nie powinno być widać pikseli

15.04.2021 14:45
3
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1342829
9
Generał

Czyli fala gier które będą działać bez dlss jak gówno nadchodzi, w sumie to kolejna fala.

15.04.2021 14:49
3.1
zanonimizowany1343642
6
Generał

Na PC to normalka. Od 1998 roku jak mam pecety to zawsze tak bylo, ze optymalizacja gier byla taka, ze karty graficzne sprzed dwoch lat to juz byly zlomy, tak samo z RAM i procesorami.
Poprzednia generacja zwolnila ta tendencję na kilka lat, ale ta generacja to wszystko przyspiesza znow i trzeba bedzie miec niedlugo 12TF GPU zeby grac w jakosci XSX na PC.
Do tego 8rdzeni 16 watkow CPU i 32GB pewnie DDR5.

Grajac tylko na PC pewne jest tylko to, ze beda spore wydatki.
Dlatego warto miec tez konsole i tam ogrywac co sie da z nowości na plytach, ograc, sprzedac, a na końcu same konsole sprzedac i modernizowac PC 3x rzadziej dzieki temu, co generacje lub dwie konsol.

post wyedytowany przez zanonimizowany1343642 2021-04-15 14:52:02
15.04.2021 16:16
Legion 13
3.2
Legion 13
158
The Black Swordsman

old Gamer 1910
Od 1998 roku jak mam pecety to zawsze tak bylo, ze optymalizacja gier byla taka, ze karty graficzne sprzed dwoch lat to juz byly zlomy, tak samo z RAM i procesorami.
Że co? W jakim świecie ty żyjesz? Jakieś 20 lat temu tak to wyglądało teraz sprzęt wystarcza na długie lata.
- RAM nie ma prawie żadnego znaczenia, tylko w skrajnych przypadkach coś zmienia
- CPU to już wogóle stały ostatnio w miejscu, taki i7 2600k kupiony w 2011 roku spokojnie dawał rady do 2020 roku, dopiero gry na nową generację konsol zmieniły sytuację
- GPU - tutaj postęp też bardzo zwolnił, rx 470 - czyli karta ze średniej półki z 2016 roku spokojnie był w stanie obsłużyć gry na ustawieniach High/Medium aż do premiery nowej generacji konsol, GTX 980 Ti z 2014 też dawał radę. Jak ktoś jest w stanie grać w 30FPS albo na niskich ustawieniach to obie te karty są dalej ok. A teraz sprawdźmy co w 2006 roku mogłeś zrobić z kartą z roku 2000 - myślę że miałbyś problemy z wyświetleniem pulpitu.

23.04.2021 07:01
eciepecie
4
odpowiedz
1 odpowiedź
eciepecie
3
Junior

dlss to słabe gów..o. Rozmazuje obraz i ja to zawsze wyłączam. Mówię jako posiadacz RTX 3070 , dla kogos kto ma karte pokroju RTX 2060 to może być dobra opcja , bo żeby ciupać w gierki na 1440p to dlss sie przyda . Dla posiadaczy kart powyżej 3060 to nie ma znaczenia

23.04.2021 13:27
4.1
zanonimizowany1299021
8
Pretorianin

Dlss ten, który pan zna to mydło z gównem, za to dlss-q jest lepsze niż... natywna rozdzielczość, ale skąd Pan może o tym wiedziec

Technologie DLSS trafi do Unity; będzie więcej gier z opcją zwiększającą wydajność