Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Czas ładowania GTA Online skrócony o prawie 70 procent, internauta znalazł rozwiązanie

01.03.2021 20:29
Bociek69
3
36
odpowiedz
1 odpowiedź
Bociek69
38
Byle do Wiosny

Rockstar robi to specjalnie zeby wyswietlac w tym czasie wszystkie promocje.

01.03.2021 20:34
Rumcykcyk
4
30
odpowiedz
1 odpowiedź
Rumcykcyk
114
Głębinowiec

Rockstar już szykuje pozew sądowy.

01.03.2021 20:35
K@m@R
👎
5
24
odpowiedz
K@m@R
88
Konsul

Czyli Rockstar miał to w düpie przez 8 lat od premiery.

post wyedytowany przez K@m@R 2021-03-01 20:36:09
01.03.2021 20:27
makmak_
2
19
odpowiedz
makmak_
36
Chorąży

Rockstar to oleje i skończy się banami xD

01.03.2021 20:56
Karollo
😂
9
7
odpowiedz
Karollo
38
Zbawca Khorinis

Zaraz wpadnie pozwik, bo jak to tak można, naprawiać idealne GTA i to za DARMO!

01.03.2021 20:27
enrique
👍
1
enrique
35
Zwykły gracz

I to jest gość.

01.03.2021 20:27
makmak_
2
19
odpowiedz
makmak_
36
Chorąży

Rockstar to oleje i skończy się banami xD

01.03.2021 20:29
Bociek69
3
36
odpowiedz
1 odpowiedź
Bociek69
38
Byle do Wiosny

Rockstar robi to specjalnie zeby wyswietlac w tym czasie wszystkie promocje.

03.03.2021 18:01
deton24
3.1
deton24
108
Pretorianin

Gadałem na stronie projektu z ludźmi na GitHubie, i akurat ktoś wrzucił fork tego patcha na wszystkie wersje gry. Potrzebny jest tylko injector. Autor pierwotnie używał minhook:
https://github.com/TsudaKageyu/minhook/releases
Tu jest patch:
https://github.com/QuickNET-Tech/GTAO_Booster_PoC/releases/tag/v1.0.0
Tak, nadal istnieje ryzyko bana.

01.03.2021 20:34
Rumcykcyk
4
30
odpowiedz
1 odpowiedź
Rumcykcyk
114
Głębinowiec

Rockstar już szykuje pozew sądowy.

02.03.2021 10:51
Kagrunmez
4.1
Kagrunmez
11
Pretorianin

A nie Take Two?

01.03.2021 20:35
K@m@R
👎
5
24
odpowiedz
K@m@R
88
Konsul

Czyli Rockstar miał to w düpie przez 8 lat od premiery.

post wyedytowany przez K@m@R 2021-03-01 20:36:09
01.03.2021 20:38
6
odpowiedz
6 odpowiedzi
noobmer
41
Generał

Kiedy 1 gościu, bez specjalnych narzedzi znalazł i naprawił problem który nie potrafił (albo nie chciał) naprawic gigant

01.03.2021 22:00
6.1
2
Harry0309
12
Legionista

No nie wiem czy takie "niespecjalne narzędzia", IDA Pro z której korzystał kosztuje 1000$+ za jedną licencje.

post wyedytowany przez Harry0309 2021-03-01 22:00:25
01.03.2021 22:14
6.2
noobmer
41
Generał

Harry0309 To musiałem nie doczytać

01.03.2021 22:38
6.3

noobmer norma, najpierw się wypowiadamy potem sprawdzamy. prawda ?

02.03.2021 09:17
JeicamPL
6.4
1
JeicamPL
77
This Unit have a Soul

W treści newsa nie ma nic o programie IDA Pro więc Natanoslav Drejkovski nie ośmieszaj się, najpierw się wypowiadamy potem sprawdzamy?
Nie wiem też skąd Harry0309 wziął tę informację.
Jedyne podane w treści to podzespoły jego PC ale te nie należą do specjalnych narzedzi ;)

post wyedytowany przez JeicamPL 2021-03-02 09:18:22
02.03.2021 11:06
6.5

JeicamPL Ja nie pisałem o treści newsa. Więc nie ośmieszaj się. Najpierw się wypowiadamy potem sprawdzamy ?

02.03.2021 12:07
JeicamPL
6.6
2
JeicamPL
77
This Unit have a Soul

Natanoslav Drejkovski proszę, pomyśl zanim napiszesz, skomentowałeś kolegę noobmer, że wypowiada się przed przeczytaniem, a jednak ma rację, bo w artykule, który on komentował nie ma słowa o specjalistycznych narzędziach.
Pojechałeś go nie mając racji, chciałeś zabłysnąć, a wyszło jak zwykle ;)

01.03.2021 20:44
KUBA1550
😃
7
2
odpowiedz
KUBA1550
57
Generał

No i ban całe konto stracone.

01.03.2021 20:52
mirko81
8
odpowiedz
mirko81
63
Slow Gaming

Żeby to jeszcze był konkretny przypadkowy problem.
W takich produkcjach algorytm z miliardami bezsensownych operacji nie powinien występować.

01.03.2021 20:56
Karollo
😂
9
7
odpowiedz
Karollo
38
Zbawca Khorinis

Zaraz wpadnie pozwik, bo jak to tak można, naprawiać idealne GTA i to za DARMO!

01.03.2021 21:02
crotyx777
10
3
odpowiedz
1 odpowiedź
crotyx777
57
Konsul

szczerze wczytywanie 15 minutowe na moim HDD do GTA Online było tak długie że poddałem się grać po paru uruchomieniach, rockstar juz dawno temu powinien to zmienić

post wyedytowany przez crotyx777 2021-03-01 21:03:09
02.03.2021 07:35
deton24
10.1
deton24
108
Pretorianin

I ci ludzie czekający w lobby na tych co odpalają grę z HDD...

01.03.2021 21:25
Domin922
11
3
odpowiedz
10 odpowiedzi
Domin922
58
Generał

Przecież jak by chcieli to naprawić to już by dawno naprawili. Nie wierzę że programiści przypadkowo popełnili taki błąd. To są goście którzy zjedli zęby na programowaniu, Rockstar nie zatrudnia 12 latków którzy dopiero się tej sztuki uczą.

Nic się nie zmieni, przykre ale prawdziwe. Oby tylko ten gość nie wyłapał bana. No ale to Rockstar, lepiej zbanować uczciwego gracza który znalazł rozwiązanie na loading gry, zamiast modderów których pełno na serwerach. Jak grywałem trochę w GTA online to ciężko było znaleźć serwer bez modderów. Gram z bratem, wbijamy do sklepu by kupić jakieś ciuchy a po minucie jakiś modder z drugiego końca mapy nas zabija jakimś shitem. No ale taki zanim dostanie bana to zdąży zniechęcić tuzin graczy.

01.03.2021 21:29
Cziczaki
11.1
Cziczaki
183
Renifer

R* wystarczy że jest papier za jakieś studia i więcej nie wymagają, mogliby zacząć zatrudniać takich dwunastolatków co się uczą programowania, to by takich błędów nie popełniali.

01.03.2021 21:40
Domin922
11.2
1
Domin922
58
Generał

Cziczaki To nie jest błąd, tylko świadome działanie. Nic się nie zmieni. Przykre, ale pewnie mają w tym jakiś cel. No i myślę że w Rockstarze na stanowisku 'programista' naprawdę musisz mieć dużą wiedzę na ten temat. Gdyby tak było jak piszesz to GTA 5 czy RDR 2 wyglądałby jak CP 2077 :P CP 2077 raczej wygląda jak robota 12 latków co dopiero się uczą fachu.

01.03.2021 22:00
11.3
fenfir
173
Generał

Myślę, że wychodzisz z błędnego założenia, że ogromny kod całej gry jest napisany bez błędów i uchybień bo to R? Najpierw to by tam ktoś musiał na to rzucić okiem a technicznie przecież nie jest to nawet błąd, ktoś z setek pracujących tam osób zrobił to tak a nie inaczej, przeszło i tak już zostało. Warto przypomnieć sytuację gry alien colonial marines gdzie pojedyncza literówka w kodzie psuła całkowicie sztuczną inteligencję obcego. ->

https://www.gry-online.pl/newsroom/wadliwe-ai-w-aliens-colonial-marines-wynikiem-pojedycznej-literow/z11ae8b

post wyedytowany przez fenfir 2021-03-01 22:01:20
01.03.2021 22:15
Domin922
11.4
2
Domin922
58
Generał

fenfir Tak, i przez 8 lat nikt nie zwrócił uwagi na to że gra się ładuje 5 minut a powinna 2? I teraz jakiś losowy koleś to naprawił, i jak to napisał, wystarczy na to jedna osoba i jeden dzień? Ja nie twierdzę że profesjonalni programiści nie popełniają błędów, chodzi o to że przez tyle lat już by to dawno naprawili gdyby chcieli, więc dla mnie takie działanie jest celowe.

Skoro jakiś losowy gość naprawił to w jeden dzień, to tuzin programistów którzy biorą grubą forsę za pisanie kodu gry nie zdziwiliby się dlaczego gra tak długo się ładuje? I każdy w Rockstarze powiedział ''a walić to, niech im ładuje 5 minut'' i to olał? No sorry ale nie wierzę w przypadek.

Dodatkowo nie ma co porównywać jakiegoś przeciętnego Aliens Colonial Marines w którego prawie nikt nie gra do mega hitu, który jest grany przez miliony na całym świecie do dzisiaj.

post wyedytowany przez Domin922 2021-03-01 22:23:29
01.03.2021 23:31
Qverty
11.5
Qverty
32
w olejku lub w pomidorku

To są goście którzy zjedli zęby na programowaniu,

Przy okazji ci sami którzy zrobili port czwórki na PC, o jego jakości chyba nie muszę przypominać. Da się w końcu zagrać w te grę w stałych 60 klatkach na RTX 3090?

02.03.2021 00:06
Wiedźmin
11.6
Wiedźmin
37
Senator

Qverty
GTA IV działa na Pc od dawna na modach dużo lepiej niż na Ps3/Xbox, gdzie trochę klaci, a na Piecu działa stabilniej z o wiele większą ilością klatek z dogranymi znacznie lepszymi teksturami np: Ultimate Textures v2.0 lub Lord Neophytes HQ texture pack lub Better City Textures. Na Ps3 lub xbox z tymi teksturami byłoby pewnie 15 klatek. Chyba nie sądzisz, że ludzie dogrywaliby dużo lepsze tekstury od 8 lat do wersji pc, jeśliby im nie działała perfekt podstawa :)

Na Ps3/Xbox zarówno GTA IV i RDR1 niby mają 30 Fps, ale w praktyce wychodziło, że na Ps3 są często spadki w nich do 25. Wersje konsolowe tych dwóch gier działały, bo działały. Nie bez powodu po wpadce z konwersją GTA IV na pc, gdzie olali optymalizacje tak bardzo Rockstar bał się konwersji RDR1 na pc, bo sporo czasu stracili, by to w ogóle działało na starszych konsolach. Mistrzami kodowania to oni nie są.

post wyedytowany przez Wiedźmin 2021-03-02 00:10:29
02.03.2021 00:25
Wiedźmin
11.7
Wiedźmin
37
Senator
Wideo

Do GTA V znów mamy od lat mod Redux, który kolosalnie poprawia wygląd gry (tekstury i efekty) oraz mocno ulepsza fizykę na podobną do tej z GTA IV. Ale tu mocno rosną wymagania sprzętowe. Nawet GTA 1060 z 6gb Vram nie za bardzo nadaje się do max ustawień w 1080p, a gdzie 1440p czy 4K. Jak ktoś ma dobry sprzęt to GTA V z modem Redux świetna sprawa, bo jeszcze, że dużo lepsza oprawa wizualna od zmodowanego GTA IV, znacznie więcej dzieje się na ulicach to największy mankament na jaki narzekano fizyka słabsza niż w poprzedniku naprawione i podobna do tej z czwórki.

Tak prezentuje się optymalnie GTA IV na Pc jak na filmie
www.youtube.com/watch?v=ULCWXwEmruM

02.03.2021 00:27
Wiedźmin
11.8
Wiedźmin
37
Senator
Wideo

Tak wygląda optymalnie GTA V z modem Redux 1.5 (teraz są nowsze wersje)
www.youtube.com/watch?v=Hww7rzj0M8k

02.03.2021 08:16
Qverty
11.9
Qverty
32
w olejku lub w pomidorku

Według ciebie gra na tych filmikach wygląda ładnie? Przecież to jakiś koszmar, saturacja podkręcona do chorych wartości przez co wszystko jest nienaturalnie jaskrawe i gra traci cały klimat, tekstura asfaltu nienaturalnie ostra, samochody świecą się jak psu jajca. Do tego (szczególnie w czwórce) przez te jaskrawe tekstury i słaba odległość rysowania w oddali tekstury i cienie ładują się na oczach gracza.

post wyedytowany przez Qverty 2021-03-02 08:18:05
02.03.2021 11:21
Wiedźmin
11.10
Wiedźmin
37
Senator

Nie każdemu musi podobać się. Jednak zmodowane GTA 4 i 5 mocno wizualnie uciekają wersom konsolowym, ze wyglądają badziewnie na konsoli w porównaniu na Piecu jak odpalisz po sobie.

Fakty są takie, że dużo lepsze tekstury i efekty dają kopa wizualnego starszym grom w 3d, a już najmocniej klasykom z lat 1993-2008.

Niektórym przeszkadza nawet, gdy jedna tekstura jest inna niż w oryginale czy dodany jakiś efekt i bełkoczą o zmianie stylu artystycznego, gdy inni cieszą się z dużo lepszej oprawy wizualnej. I zdecydowana większość jest zadowolona. Gdy raz sięgnie się po ulepszony wizualnie klasyk już nie wraca się do czystej wersji bez modów. Tak po prostu jest. Bo to jak powrót do kamienia łupanego. Efekty sam ustawiasz jak jest w zakładce Reshade. Każdy efekt możesz załączać i wyłączać oddzielnie więc nie pisz tak jakbyś myślał, że każdy ma taki sam wygląd pod względem efektów.

A co do efektów typu - świeci się jak psu jajca to przecież prawie każda gra z ostatnich 7-8 lat na tym opiera się i wszystko świeci się jak choinka więc musiałbyś zrezygnować całkowicie z nowych gier :) A już po wprowadzeniu Ray Tracing to całkiem. Ale może Tobie podoba się styl artystyczny jaki był w Re7, Re2 i Re3, gdzie były szare i nijakie barwy, że porządny preset Reshade sprawiał nawet, że gry wyglądały o połowę lepiej, ale gadałbyś, że wolisz Vanilla, gdzie czarny kolor to szary.

Pytałeś jak działa GTA 4
Pc w rozdzielczości 4K z dużo lepszymi teksturami 4K i dużo lepszymi efektami jest stabilne 60Fps.
Na Ps3 w słabej rozdzielczości z słabymi teksturami i efektami Vanilla jest 20-25 Fps.

post wyedytowany przez Wiedźmin 2021-03-02 11:25:57
01.03.2021 22:08
12
odpowiedz
1 odpowiedź
niewszystkojasne
2
Junior

Skoro to jest do naprawienia w jeden dzień przez jednego człowieka (co wydaje się zresztą logiczne), to znaczy, że Cockstar celowo tego nie zrobili przez tyle lat, by po prawie dekadzie skosić nas 4 raz za ,,poprawioną" wersję na current geny. Nic dziwnego, że Houser i Benzies nie chcieli mieć nic wspólnego z tymi rakami. Mam nadzieję, że ich Everywhere dojdzie do skutku i puszczą serię GTA z torbami.

02.03.2021 12:48
di_kamilo
12.1
di_kamilo
41
PCMasterRace

Mając dostęp do kodu gry i wersji debug gry, takie rzeczy znajduje się w kilka minut. A tutaj gość musiał disassemblera używać i zewnętrznego profilera co wymaga znacznie więcej roboty i dużo większej wiedzy.

01.03.2021 22:42
WolfDale
😉
13
2
odpowiedz
1 odpowiedź
WolfDale
74
Sztuczny Wytwór Forumowy

Ja znam jeszcze szybszy sposób, odinstalować GTA Online z dysku.

02.03.2021 19:26
👍
13.1
Dylexan
68
Pretorianin

Już dawno temu skorzystałem i polecam również.

01.03.2021 22:42
😂
14
odpowiedz
Natanoslav Drejkovski
9
Konsul

Nie żebym się śmiał ... ale serio graliście w takie coś co się tak długo wczytuje ? I to w XXI wieku

01.03.2021 23:14
Luke_f
15
1
odpowiedz
Luke_f
57
Pretorianin

Nie wiem czemu miałoby służyć celowe zachowanie takiego działania - ja osobiście i z pewnością mnóstwo innych osób, zrezygnowałem z Online tylko dlatego, że szlag mnie trafiał z czasami ładowania. Biorąc pod uwagę to, że gra potrafi się zwieszać i wywalać, więc podczas jednej sesji można tego doświadczyć wielokrotnie - stwierdziłem, że więcej mi to psuje nerwy niż daje przyjemności.

01.03.2021 23:22
16
odpowiedz
macka89
69
Centurion

Grałem w V od samego początku na ps3, single, później online. Czas ładowania był koszmarny, no ale czego chcieć od wersji na ps3 :D Po premierze na PC kupiłem grę jeszcze raz, chyba za 100zł na promce (po namowie kumpla, że jest wszystko super cacy piękne). Co się okazało ? Gra wczytuje się tak samo długo na PC jak na ps3 !!! Porażka ! Poleciało do kosza ;)

02.03.2021 00:19
Bezi2598
17
2
odpowiedz
Bezi2598
140
Legend

Tu nawet nie chodzi o czas ładowania, ale ilość loadingów. Przecież co byś chciał nie zrobić w tym trybie to włącza się loading albo czekanie w lobby.

Kod sieciowy to chłam w tej grze i wygląda na to, że Rockstar niewiele się nauczył, bo w Red Dead Online jest wszystko tak samo.

post wyedytowany przez Bezi2598 2021-03-02 00:20:05
02.03.2021 00:25
R-EXpert
😡
18
1
odpowiedz
R-EXpert
5
Legionista

Mnie osobiście po dwóch partyjkach odrzuciło GTA online, czasy ładowania są koszmarnie długie (mimo dysku SSD). Nie wiem skąd ludzie biorą cierpliwość, żeby w to grać...
Btw., twórcom gry należy się porządna lepa za to, że przez tyle czasu tego nie poprawili, a zrobił to w pojedynkę jakiś randomowy koleś z internetu.

02.03.2021 03:00
Szefoxxx
19
odpowiedz
Szefoxxx
75
Doradca

Niesamowita kompromitacja R.

Ale z tego co udostępnił wynika, że można to jeszcze bardziej poprawić.

02.03.2021 05:00
kiera2003
20
odpowiedz
kiera2003
102
Senator

Grałem na wielu platformach, z tego co zauważyłem to gra zawsze najszybciej ładowała się na starym PS3...

Nie wiem jak jest teraz, i czy tryb online jeszcze działa na starych konsolach.

02.03.2021 07:39
21
odpowiedz
1 odpowiedź
pasożyt18
10
Legionista

Solucja?

02.03.2021 10:27
Mona_Lisa
21.1
Mona_Lisa
37
Pretorianin

Co nie? :'-)

02.03.2021 09:21
p4go
22
odpowiedz
p4go
153
Almost human

jakby nie było i tak CDPR za to oberwie....

02.03.2021 09:24
23
odpowiedz
abr4ms
7
Legionista

jesli na darmo obciąża procka to powinni cos z tym zrobic i nie bany sypać tylko przeprosić.

02.03.2021 09:25
😈
24
1
odpowiedz
kilerro
11
Chorąży

klient dymany jak zawsze

02.03.2021 10:00
😱
25
1
odpowiedz
Bielu1409
1
Junior

Cały czas dało się szybko połączyć do tej idiotycznej gry. Wystarczyło użyć modmenu. Jak to jest, że wymuszając połączenie do serwera przez 3rd party program, łączyłem się w 20 sekund na losowy serwer, a przez główne menu czekałem po 20 minut :)?
Gra na SSD

02.03.2021 12:26
Foriz
26
odpowiedz
Foriz
25
Chorąży

Nie wiem co wy macie za komputery XD ale mi się GTA Online wczytuje szybko. Wystarczy wejść najpierw do fabuły potem dołączyć do sesji tylko dla zaproszonych (szybko dołącza) i juz jesteście w online A jak chcecie publiczną to w sesji dla zaproszonych wystarczy wybrać opcję odszukaj sesję i tez wam szybko publiczną znajdzie... skoro u mnie działa to szybko to i u was.

02.03.2021 14:47
😱
27
odpowiedz
SylwesterZ
63
Konsul

Ech, sami teoretycy programowania i pasjonaci teorii spiskowych. Rockstar, jak każda duża korporacja ma w duszy zgłoszenia, a dopiero jak zrobi ich się naprawdę wiele, to zabiera się za analizę czy w ogóle warto robić itp. Jeśli zgłoszeń było niewiele, to olali to na starcie.
Druga sprawa, to jest błąd z gatunku na początku działało dobrze, bo wcześniej wspomniany JSON był niewielki, więc kod wykonywał się w ułamku sekundy. Gdy zaś danych przybyło, to wykładniczy czas działania dał znać.
Niestety, jak to w korporacjach, większość kodu nie jest przeglądana przez drugą osobę, więc takich kwiatków znalazłoby się dużo więcej.

02.03.2021 15:45
28
2
odpowiedz
UglyDon
54
Centurion

Zajebiście ale o 7 lat za późno, dlatego przestałem w to grać.

02.03.2021 16:56
29
2
odpowiedz
zanonimizowany1255967
72
Generał

A masa ludzi tak narzekała na Cyberpunka, jak ta gra wyszła wcześniej niż powinna a takie GTA 5 ma już 8 lat ciągłego rozwoju, i pomyśleć ile ludzi zmarnowało kupę czasu patrząc się na ekran ładowania, powinni pozwać Rockstara zbiorowo za tą stratę, może w USA by nawet wygrali

02.03.2021 17:25
Damiandi Team
30
2
odpowiedz
Damiandi Team
102
 

XDDDDDDDDDDDDD, co za patałachy. Pododawali przez 5 lat nowych ciuchów, odrzutowców i innych pierdół, a nie wpadli na to, żeby przyspieszyć ładowanie.

02.03.2021 19:23
31
1
odpowiedz
Dylexan
68
Pretorianin

Wielkie studio, miliony zysku i jakiś random amator musi za nich naprawiać ich błędy bo ci przez 8 lat nie potrafili ogarnąć, śmiech na sali ale kasę trzepać to potrafią najlepiej.

02.03.2021 21:56
Why So Serious?
32
odpowiedz
Why So Serious?
74
Pretorianin

Jeszcze niech gracze naprawia błąd, który wywala, z sesji, w RDRO, skoro R* tego nie potrafi.

03.03.2021 10:35
😊
33
odpowiedz
dragunek
1
Junior

W sumie dobrze, że ktoś to rozkminił aczkolwiek ja od lat wykorzystuję szybszą "furtkę" poprzez włączenie gry fabularnej i tam dopiero odpalam GTA Online wtedy to trwa zaledwie można powiedzieć, minutę.

post wyedytowany przez dragunek 2021-03-03 10:36:51
03.03.2021 13:53
34
odpowiedz
Gabrys20061
1
Junior

To może być blokada przed wykorzystywaniem itemów do posiadania większej ilości gotówki

03.03.2021 14:32
35
odpowiedz
zanonimizowany1171260
24
Chorąży

Ja zawsze odpalalem fabularny a potem online i ladowało mi sie zawsze okolo 2 minuty Ż\_(?)_/Ż

04.03.2021 01:17
36
odpowiedz
marcin08
77
Pretorianin

Gdyby R o tym poinformowało, to byłby skandal, ale jak internauta naprawił ten problem...

04.03.2021 10:39
37
odpowiedz
TheLastJedi
85
Konsul

Beka z R* xD tyle hajsu z GTA Online płynie a im szkoda jednego dnia jednego programisty poświęcić żeby ładowanie zoptymalizować, kij z tym że gracze trącą tysiące godzin na oglądanie loadingów xD

04.03.2021 19:03
😒
38
1
odpowiedz
1 odpowiedź
rastablasta
80
Konsul
Wideo

Ja myślę, że to jakieś lenistwo ze strony Rockstara jeśli mowa o tym błędzie, zresztą to nie jest żadna nowość jeśli chodzi o serię GTA, bo praktycznie każde GTA w serii które wyszło na PC miało pewne niedociągnięcia:

- w pierwszych GTA (te z widokiem z góry) był problem, że jeśli grałeś w ilości klatek większej niż 30, to gra dostawała turbo przyspieszenia,

- w trójwymiarowych odsłonach począwszy od trzeciej części po San Andreas, był podobny problem z 30 klatkami, jednak z tą różnicą, że wprawdzie gra nie przyspieszała do prędkości światła przy dużej ilości klatek, ale pojawiał się irytujący problem z fizyką gry oraz innymi rzeczami powiązanymi z ilością klatek, z powodu kiepskiego portu tych gier z konsol na PC,

- w GTA IV kompletnie polecieli już z optymalizacją, że nawet na nowym sprzęcie (i co ciekawe nawet dosyć mocnym), gra potrafi czasem zgubić klatki.
Na szczęście modderzy (całkiem niedawno) wzięli się za naprawę tego tytułu (kilka przykładowych linków):
https://gtaforums.com/topic/934545-fusionfix/ https://github.com/ThirteenAG/GTAIV.EFLC.FusionFix
https://gtaforums.com/topic/955449-iv-zolikapatch/
+ zamiana API DirectX9 na Vulkan: https://www.youtube.com/watch?v=wm2-p2_S1F8

- dopiero GTA V (oczywiście piszę to odnośnie trybu jednoosobowego) można uznać za sensownie działające GTA, które nie ma rażących problemów natury technicznej i jest całkiem przyzwoicie wykonane,

05.03.2021 13:38
Krypta76
38.1
Krypta76
44
Konsul
Wideo

GTA v trawa na ultra

youtube.com/watch?v=35xwAIjFLiI

post wyedytowany przez Krypta76 2021-03-05 13:39:51
04.03.2021 20:58
Meno1986
39
odpowiedz
Meno1986
178
Szkubany Myszor

To tylko pokazuje, jak bardzo wywalone mają producenci gry.

04.03.2021 23:04
eli0n
40
odpowiedz
2 odpowiedzi
eli0n
20
Generał

Ten Gość powinien dostać od Rockstar normalnie "działkę" za to że załatwia za nich robotę.
Czekam na oficjalne podziękowania i piękne zdjęcie czeku dlatego Pana.
;-)

07.03.2021 16:03
mixer_mr
40.1
mixer_mr
49
Pretorianin

Niestety, prędzej dostanie pozew...

08.03.2021 23:29
eli0n
40.2
eli0n
20
Generał

Jeśli on dostanie pozew to oni nigdy więcej nie zobaczą moich pieniędzy. ;-)
Oczywiście szkoda gościa gdyby przegrał sprawę ale może oczęta się pootwierają.

04.03.2021 23:41
😃
41
odpowiedz
1 odpowiedź
Gibsonn
102
Generał

Ale to jest SPECJALNIE TAK ZROBIONE. Podczas "NIBY" ładowania trybu online MUSISZ sobie poczytać o nowościach i czym w grze masz się zająć. Zajmuje to określoną ilość czasu bo nie wszyscy szybko czytają i WÓWCZAS jak już sobie poczytasz następuje WŁAŚCIWE wczytywanie trybu sieciowego (prawy dolny róg) ot cała magia ZŁOŚLIWOŚCI i tyle :)

07.03.2021 10:16
eli0n
41.1
eli0n
20
Generał

Cholercia możliwe. :-| Nigdy nie grałem tryb sieciowy.

Wiadomość Czas ładowania GTA Online skrócony o prawie 70 procent, internauta znalazł rozwiązanie