Diablo 4 bez Mythiców. Powrócą przedmioty unikalne z Diablo 2
Ciekawy jestem czy wprowadzą a jeśli tak jak rozwiążą setówki, które w D3 były niemal podstawą jeśli chciało się robić wysokie rifty
Ja to miałbym tylko jedną prośbę do ActiBlizz. Niech będzie więcej niż jeden, dwa słuszne buildy do każdej postaci. No i żeby gra była dobra, bo teraz to nie wiadomo.
I tak najważniejszy będzie gameplay i to co będziemy robić po 100 razy jak w Diablo 2. Ciekawe co wymyślą pod tym względem.
Dla mnie D3 był świetną grą parę poprawek jak te przedmioty, balans klas i będzie dobrze.
Niech odpuszczą sety, a skupią się na większej liczbie interesujących unikatów - będzie ciekawiej i gra tylko na tym zyska. W D3 biegała armia klonów, każdy w tym samym - no, góra 2 odmiany.
Poraz pierwszy mam wrazenie, że glowny projektant wie co robi i wie co trzeba zrobic, żeby gra byla udana. Wszystkie nowe informacje wyglądają coraz bardziej obiecująco. Zwłaszcza parametry przedmiotów które zmieniły sie diametralnie od czasow 1 pokazu gdzie były jakies attack, defense i chyba willpower co wyglądało zenujaco słabo niczym z jakiejs gry mobilnej. Obecnie system robi sie coraz bardziej przemyślany. Byle tylko zbalansowali sety. W takim D2 były usless, a znowu w D3 jedynym slusznym wyborem. Dobrze, zeby zmiksowali to jakoś i była dla nas mozliwosc wyboru. O dobrą itemizacje robie sie spokojny, pytanie właśnie co z endgamem. Jest tyle rzeczy do odgapienia teraz od takiego PoE, grim dawna, ze wstydem będzie jak zrobią tylko jakies 2-3 aktywności które beda nudzic. Ponysl z world bossami zapowiada sie fajnie, ale to tylko jedna z rzeczy które powinny zajmować nam czas po wbiciu max levl. Ciekawe tez, co wymyślą na progress po max levl( zamiennik paragonów)
Kiedy ogłosili Diablo IV na jednym z panelów dotyczących lochów padło stwierdzenie, że chcą by ich dungeony a ma być około setka były fabularyzowane i zrobione na zasadzie mythic + z WoWa z tą różnicą że można je ukończyć solo lub w grupie. Więc zakładam też, że jedną z endgamowych aktywności będą właśnie tego rodzaju dungeony
O to fajna sprawa. Tylko zeby faktycznie kazdy z ich byl unikalnym doswiadczeniem i lokacją, a nie jak szczeliny ktore były kopiuj wklej elementow z lokacji z kampanii.
Przecież to jest jakaś żenada, pisanie bloga o tym że dodali różny attack speed dla różnych rodzajów oręża, blocka do tarczy, albo statystki do rozdawania... Czy my odkrywamy gatunek gier hack'n'slash od nowa czy o co tutaj chodzi. Te blogi wygląda jak prace postępowe jakiegoś nowego, małego studia które robi pierwszą grę w życiu. Chyba że specjalnie zaprezentowali taki casualowy szrot dla Blizzconie i teraz dodają podstawowe mechaniki a gracze się cieszą jak to oni nie słuchają ich feedbacku.
Wyobraź sobie, że istnieją ludzie, których może zainteresować jak zmienią się mechaniki D4 względem D3 - to dla nich jest ta informacja. Znasz takie powiedzenie: "Vive et vivere sine"?
Exca ---- Tak to wygląda ponieważ ludzie którzy wymyślili i stworzyli markę Diablo już dawno nie pracują.
ba w runic games sa 1-2 osoby z blizzard north a tak to tego studia juz nie ma w ogole i te osoby z tego studia nigdzie nie pracuja wiec tak.
Zapomnieli co to sety lub słowa runiczne? unikalne nigdy nie były najlepsze XD w podstawce masa rare byla lepsza a w dodatku do diablo 2 lord of destruction to akurat slowa runiczne robily gre gdzie czasem laczylo sie z setem lub unikalnymi itemami :D wiec ja tu nie widze problemow. Niech zagraja se pare razy w diablo 2