Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Assassin’s Creed Valhalla na 2-godzinnym gameplayu

05.11.2020 10:41
3
19
odpowiedz
5 odpowiedzi
zwireqq
49
Pretorianin

gdybym miał kominek to tymi drewnianymi animacjami mógłbym grzać całą zimę. 26:30 animacje w 30 fpsach

05.11.2020 10:38
VentelTeiment
😂
2
10
odpowiedz
VentelTeiment
32
Centurion

Od kiedy 720p wygląda gorzej od 240p?

05.11.2020 10:34
sasuke284
1
sasuke284
82
Fleshless

Ten gameplay jest stworzony przez pracownikó firmy czy przez youtubera który dostał wcześniej dostęp do gry?

05.11.2020 10:38
VentelTeiment
😂
2
10
odpowiedz
VentelTeiment
32
Centurion

Od kiedy 720p wygląda gorzej od 240p?

05.11.2020 10:41
3
19
odpowiedz
5 odpowiedzi
zwireqq
49
Pretorianin

gdybym miał kominek to tymi drewnianymi animacjami mógłbym grzać całą zimę. 26:30 animacje w 30 fpsach

05.11.2020 10:52
3.1
Nickimaru
0
Legionista

Next Gen^^ Gra w końcu w 30fps, strach pomyśleć jak to będzie zbugowane i nie zoptymalizowane na PC.

Swego czasu w Syndicate które miało animacje w 60fps (haha), można było odblokować animacje ubrań w 60fps zmieniając w pliku .ini wartość z 0 na 1

05.11.2020 11:06
3.2
toyminator
74
Senator

Straszne! 30 FPS ratunku... No i co z tego? gram raz w 60 raz w 30.Róznice oczywiście są.Ale w 30 FPS da się normalnie grać. Tutaj masz raczej spadki na 20-15 .I do tego po prostu drętwe animacje. Ubi skupia się na świecie, totalnie olewając animacje i mimikę .Yakuza ma lepszą mimikę twarzy i animacje ;D

05.11.2020 11:52
sasuke284
😂
3.3
sasuke284
82
Fleshless

jak czytam wasze komentarze to nie wiem czy się śmiać czy płakać. Jakby któryś z was miałby chociaż odwagę poczytać komentarze pod tymi filmami to by się dowiedział że gameplaye są z wersji na ps4 czyli na current gen a nie next gen co tłumaczy czemu gra jest w 30fps

post wyedytowany przez sasuke284 2020-11-05 11:53:59
05.11.2020 14:59
Obanai
😂
3.4
Obanai
8
Centurion

Przecież to gra nigdy nie miała być next - genowa bo wychodzi na obecną generację (PS4, Xbox One)

05.11.2020 16:17
FireJach
3.5
FireJach
90
Generał

tak czy inaczej, animacje sa drewniane, w porownaniu do innych gier tej samej generacji. Nie wiem dlaczego, nie moga tego zmienic.

05.11.2020 10:45
4
odpowiedz
Głos rozsądku
6
Chorąży

Poczekam, lepiej unikać spoilerów.
Mam nadzieję, że nie będzie przymusu robienia mega durnych misji pobocznych. W Origins było trochę głupich misji. Odyssey pod tym względem wypada lepiej.

05.11.2020 10:49
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany441993
63
Konsul

Z chęcią ogram nowego Asasyna, wie ktoś może czy gra będzie dostępna na premierę w Uplay+?

05.11.2020 11:15
Nerka
😁
5.1
Nerka
156
Generał

Chyba nawet wcześniej niż 10 listopada jeśli masz ten U+

05.11.2020 11:45
5.2
zanonimizowany441993
63
Konsul

Super, dzięki : )

05.11.2020 11:05
roberto8316
😉
6
odpowiedz
1 odpowiedź
roberto8316
97
Konsul

Teraz bez posiadania konkretnego RTX'a jak to było w przypadku WD Legion do tej gry nie podchodzić..

05.11.2020 11:32
😊
6.1
3
Nickimaru
0
Legionista

I Ryzena 5xxx bo pewna firma nie potrafi w optymalizację

05.11.2020 11:21
Dracorian
7
odpowiedz
2 odpowiedzi
Dracorian
57
Centurion

Nigdy nie zamawiałam gry Ubi przed premierą, czy ktoś może wie czy da radę pliki Assasyna ściągnąć przed premierą?

05.11.2020 11:31
7.1
Nickimaru
0
Legionista

Zawsze jest preload parę dni wstecz.

05.11.2020 13:09
Dracorian
😁
7.2
Dracorian
57
Centurion

Dzięki za odpowiedź

05.11.2020 11:48
Harry M
8
odpowiedz
Harry M
188
Master czaszka

Skąd to nagranie się wzięło? Jakieś 3 tygodnie temu widziadłem już gameplaye u niektórych jutuberów (nie znałem ich) w duzo lepszej jakości i w większym zakresie czasowym.

05.11.2020 11:48
SquerQ
9
odpowiedz
3 odpowiedzi
SquerQ
61
Pretorianin
Image

Byle wytrzymać do poniedziałku :)

05.11.2020 11:55
😍
9.1
sticky_dude
67
Generał

SquerQ
Diable nie kuś, miałem skipnąć Valhalle po tym jak wymęczyłem Odyssey, ale im bliżej premiery tym bardziej znów mam ochotę zbierać ubisoftowe kropki.

05.11.2020 13:51
misterŁŁ
😜
9.2
misterŁŁ
78
Generał

sticky_dude - to chyba nazywa się uzależnienie

05.11.2020 19:47
9.3
kamil7122124
1
Junior

czy jest sens kupowania edycji ultimate czy lepiej kupić edycje standardową i potem kupic season passa jak stanieje?

05.11.2020 11:59
SquerQ
😉
10
odpowiedz
SquerQ
61
Pretorianin

sticky_dude, Origins (105h) i Odyssey (191h) wymaksowane i bawiłem się świetnie, więc Valhalla wciągnięta kolekcjonerka ... moja pierwsza w karierze :P

05.11.2020 12:15
😂
11
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
adi9568
57
Generał

Odpaliłem ten gameplay sam nie wiem po co ale było warto - Ubi dalej w formie robi drewno i bugi :D

11:56 kolejny reskin a typek chodzi po pionowej ścianie... Im się już nawet udawać nie chce, bo i po co? Barany i tak kupią o ile już nie kupili... Do tego gra będzie wymagać next gena a grafika jak w poprzednikach i mamy kolejny rok pracy Ubi

05.11.2020 15:03
Obanai
11.1
1
Obanai
8
Centurion

To nie next gen, gdyż wychodzi również na obecną generację (PS4, Xbox One)

05.11.2020 21:28
11.2
adi9568
57
Generał

Jasne, wychodzi ale żeby mieć 30 fps i upscaling (albo 4k ale tylko na PC) trzeba grać na nowej generacji. Przy takiej samej grafice co w poprzednikach :D
Szkoda oczu na wersję PS4/Xone

post wyedytowany przez adi9568 2020-11-05 21:28:36
05.11.2020 12:24
kęsik
😂
12
4
odpowiedz
14 odpowiedzi
kęsik
148
Legend

O matko, jakie drewno. Gdyby to robiła Piranha Bytes czy Spiders to spoko ale to jest gra od 10 studiów Ubiszaftu za wielką kasę?

05.11.2020 13:03
Persecuted
12.1
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Ok. 100 milionów dolców na cały projekt (development, marketing i pozostały koszty) to rzeczywiście wielka kasa jak na sandboxa...

Dla porównania GTA V w 2013 roku kosztowało 265 milionów dolarów (na dzisiejsze, z uwzględnieniem inflacji, byłoby to 290 milionów), a na RDR2 z 2018 przeznaczono prawie miliard dolców. Wiedźmin 3 miał budżet wynoszący 306 milionów złotych, co przy uwzględnieniu faktu, że gra powstawała w Polsce i w dużej mierze za złotówki oznacza mniej więcej tyle, że należy to przyrównać do 300 milionów dolarów. Cyberpunk kosztował ok. miliard złotych, więc mówimy tu o budżecie na poziomie RDR2 (znowu, biorąc pod uwagę miejsce powstawania gry i różnice w sile nabywczej obu walut).

Budżet Valhalli to są grosze przy takiej skali projektu. Za takie pieniądze to na wysokim poziomie można zrobić liniowego exclusive'a pokroju TLoUII.

Nie jest żadną tajemnicą, że Ubisoft idzie w ilość (to bezapelacyjnie najbardziej produktywne growe korpo w segmencie AAA), ale kosztem jakości i zamiast zrobić jedną grę za np. 300 milionów, woli wyprodukować trzy, ale o niższej jakości. Taką mają strategię i póki co im się sprawdza.

post wyedytowany przez Persecuted 2020-11-05 13:09:22
05.11.2020 13:09
kęsik
👍
12.2
6
kęsik
148
Legend

100 milionów dolców na cały projekt (development, marketing i pozostały koszty) to rzeczywiście wielka kasa jak na sandboxa...
100 milionów na Assassyna to są grosze przy takiej skali projektu. Za takie pieniądze to na wysokim poziomie można zrobić liniowego exclusive'a pokroju TLoUII.

No spoko ale kto im kazał robić sandboxa na 100 godzin za taka kasę? Trzeba było zrobić grę z otwartym światem na 30-40 godzin i do widzenia. Nic dziwnego że w tych nowych AC wszystko jest gorsze niż we wcześniejszych częściach, brakło kasy/za duży projekt :(

post wyedytowany przez kęsik 2020-11-05 13:10:12
05.11.2020 13:17
Persecuted
12.3
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Trzeba było zrobić grę z otwartym światem na 30-40 godzin i do widzenia

To tak nie działa. Stworzenie otwartego świata samo w sobie jest kosztowne (bo trzeba przygotować masę assetów, zaprogramować, wymodelować, oteksturować, zanimować, dodać udźwiękowienie itd). Ilość spędzonego w nim później czasu jest już kwestią zupełnie arbitralną, w dużej mierze zależną od woli projektantów i bez wielkiego przełożenia na koszty produkcji (choć to zależy też od charakteru zawartości, jaką twórcy zdecydują się zapełnić świat gry). Innymi słowy, to nie tak, że za 200 milionów dolarów da się stworzyć otwarty świat na 60 godzin gry, a za 100 milionów taki na 30 godzin. To się nie skaluje w ten sposób.

post wyedytowany przez Persecuted 2020-11-05 13:21:17
05.11.2020 13:24
kęsik
😒
12.4
3
kęsik
148
Legend

No ale przecież jak robisz mniejszy świat to chyba koszta są mniejsze nie? Chyba zrobienie otwartego świata w Yakuzie było tańsze niż zrobienie go w RDR2 czy Odysei? Zrobienie gry na 100 godzin z mniejszym światem jest tańsze niż zrobienie gry na 100 godzin z gigantycznym światem.

05.11.2020 14:18
Laston
12.5
3
Laston
157
Chaos Lord

Persecuted Nie można tak liczyć Wiedźmina i Cyberpunka. To, że powstały w Polsce za złotówki o niczym nie świadczy. Nikt nie zabrania Ubisoftowi, Rockstarowi ani nikomu innemu założyć studia w Polsce. A i tak pewnie oni robią outsourcing w Indiach itd. Może jeszcze rupie będziesz przeliczał 1:1 na dolary?

05.11.2020 14:56
Persecuted
12.6
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

kęsik

Koszty są mniejsze, ale nieznacznie. To nie tak, że świat gry mniejszy o 50%, będzie o 50% tańszy, tylko np. o 10 czy 20%. W Valhalli mają być 4 regiony Anglii (Nortumbria, Mercia, Wschodnia Anglia i Wessex) plus kawałek Norwegii, ale to nie skaluje się w taki sposób, że gdyby wyciąć z gry np. Wessex, to nagle można by wyrzucić z projektu 25% assetów i obniżyć koszty o 25%. A to dlatego, że po pierwsze, cały świat gry buduje się mniej więcej z tych samych elementów (oczywiście są wyjątki, np. assety pochodzące z różnych biomów albo tematycznie zupełnie oderwane od innych). Po drugie dlatego, że development gry z otwartym światem wymaga także innych kosztów, niezwiązanych w ogóle z jego rozmiarem. Są to wydatki generowane przez sam fakt jego otwartości, a nie liczone od wirtualnego metra kwadratowego.

Tu masz fajny tekst od kolesia zajmującego się tworzeniem profesjonalnego CGI, gdy zapytano go o koszty takiej animacji:

"I couldn't directly answer with a figure but I would say that you might as well ask for 5 mins rather than 1 min. The cost difference between the 1 min and 5 mins would be quite minimal. They would have to generate all of the assets required for the animation, perform all the character rigging, storyboarding and conceive and design the look and feel of the story. Only then can they begin to do the 1 min or 5 minutes of animation. So the majority of the cost would be in the pre production and then the balance in the animation. So if you then asked for 2 hours of animation that would obviously tip the balance of the cost."

Odnośnie gier video zasada jest dokładnie ta sama.

Pomyśl o tym w ten sposób: Mogli zrobić grę z 4 dużymi regionami za 100 milionów dolarów albo grę z 2 dużymi regionami za np. 85 milionów dolarów. Czy zaoszczędzone w ten sposób pieniądze wystarczyłyby na zrobienie lepszej i bardziej dopracowanej gry? Nie, bo w segmencie AAA to zdecydowanie za mało. Dlatego lepiej spożytkować środki na duży świat, bo przynajmniej w jakimś stopniu kompensuje on niedostatki w pozostałych aspektach. Nie obraziłbym się, gdyby Ubi zamiast AC co 2 lata za 100 milionów, zrobiło np. jednego na 4 lata za 200 milionów, ale oni mają inny model biznesowy i co poradzić.

Laston

Ale dlaczego nie można? Np. junior game developer (rozumiany jako programista) w USA zarabia średnio 4000 dolarów miesięcznie, a w Polsce ok. 4000 tysiące złotych miesięcznie, co oznacza, że przy "zakupie" roboczogodzin takiego programisty w USA i w Polsce, 1 dolar = 1 złotówka. Oczywiście nie wszystko da się przeliczać w ten sposób (bo np. licencje na oprogramowanie zazwyczaj opłaca się w dolarach czy euro), ale większość kosztów jak najbardziej. Myślisz, że gdyby działało to inaczej, to Wiedźmin 3 powstałby za mniej niż 13 milionów dolarów (bo takie były koszty samego developmentu)? Przecież to jest śmieszna kwota, za którą na zachodzie można by zrobić co najwyżej nieco lepszego indyka albo grę pokroju tego, co tworzy Piranha Bytes, a nie jeden z najlepszych otwartych światów w historii gier video.

post wyedytowany przez Persecuted 2020-11-05 16:28:44
05.11.2020 16:35
12.7
1
zanonimizowany1225506
49
Generał

Persecuted
Nie ma oficjalnych informacji na temat budżetu RDR 2, więc nie zmyślaj.

05.11.2020 17:09
Persecuted
12.8
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Niczego nie zmyślam, opieram się na dostępnych informacjach. Rockstar oficjalnych kwot nie podał, ale były robione przybliżone wyliczenia i zdają się być dosyć wiarygodne, zwłaszcza biorąc pod uwagę czas i miejsce powstawania gry, oraz podmiot za nią odpowiedzialny, znany z inwestowania w produkcję dużych pieniędzy.

https://venturebeat.com/2018/10/26/the-deanbeat-how-much-did-red-dead-redemption-2-cost-to-make/

post wyedytowany przez Persecuted 2020-11-05 17:10:44
05.11.2020 17:52
12.9
2
zanonimizowany1146443
59
Senator

Persecuted
Ubisoft mając 10000 ludzi powinien robić najlepsze gry na rynku. Usprawiedliwianie ich tym, że mają mniejszy budżet od Rockstara jest idiotyczne. Po pierwsze, nikt im nie kazał sztucznie rozciągać gry do gigantycznych rozmiarów (tak jak mówi kęsik 40-50 godzin to byłby idealny czas dla takjej gry), a po drugie, Rockstar wydaje gigantyczne pieniądze na marketing, który mógł ich nawet kosztować więcej niż samo stworzenie gry, więc wcale tak dużej różnicy w budżecie na samą produkcję mogło nie być.

post wyedytowany przez zanonimizowany1146443 2020-11-05 17:54:02
05.11.2020 18:33
12.10
2
zanonimizowany767782
113
Senator

Akurat Ubisoft tez przeznacza fure kase na marketing i to tak prawdę mowiac, mam wrazenie ze jest glosniej o serii AC niz o takim RDR2

05.11.2020 19:15
12.11
1
zanonimizowany1146443
59
Senator

Od RDR 2 może i tak, ale od GTA V już na pewno nie. O tej grze było tak głośno, że kojarzy ją nawet mój ojciec, który kompletnie nie zna się na grach.

post wyedytowany przez zanonimizowany1146443 2020-11-05 19:15:51
05.11.2020 19:28
Persecuted
12.12
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Ubisoft mając 10000 ludzi powinien robić najlepsze gry na rynku. Usprawiedliwianie ich tym, że mają mniejszy budżet od Rockstara jest idiotyczne.

Jakość gry zależy przede wszystkim od poczynionego na jej rzecz nakładu pracy (ilości roboczogodzin włożonych w projekt przez poszczególnych developerów), a to właśnie koszty pracy ludzkiej stanowią lwią część budżetu na development.

Zespół tworzący Wiedźmina 2 był złożony z ok. 50 stałych pracowników i 50 kontraktowych (do wykonania określonych zadań), produkcja trwała ok. 3 lata, a budżet wynosił ok. 30 milionów złotych.

Nad Wiedźminem 3, grą znacznie lepszą i bardziej dopracowaną od poprzednika, pracowało w sumie ok. 1500 developerów, z czego stały zespół składał się z 240 osób (prawie 5x więcej niż przy poprzedniej grze). Całość zajęła ok. 5 lat i kosztowała ponad 300 milionów złotych (z prostej matematyki wynika, że to 10-krotny wzrost budżetu względem poprzedniego projektu).

Cyberpunk 2077 powstaje od 5 lat (właściwa pre-produkcja wystartowała w 2016 roku, choć pierwsze przymiarki już w 2012), ma stały zespół złożony z ponad 400 ludzi (dokładna ani całkowita ilość osób zamieszanych w produkcję nie jest jeszcze znana), a budżet szacuje się na ok. 1 miliard złotych.

Zaczynasz zauważać pewną prawidłowość, czy mam kontynuować?

A poza tym Ubisoft Montreal (odpowiedzialny za Valhallę) zatrudnia na ten moment ok. 3000 pracowników, przy czym nie wiadomo ilu jest tam developerów bezpośrednio zaangażowanych w produkcję tej konkretnej gry, ilu oddelegowanych do innych projektów, a ilu np. testerów, ludzi od marketingu, PR'u, zarządzania, logistyki itd.

Po pierwsze, nikt im nie kazał sztucznie rozciągać gry do gigantycznych rozmiarów (tak jak mówi kęsik 40-50 godzin to byłby idealny czas dla takjej gry)

A ja powtarzam ponownie, że to ma niewielkie znaczenie, bo koszty produkcji nie skalują się proporcjonalnie do wielkości świata gry.

a po drugie, Rockstar wydaje gigantyczne pieniądze na marketing, który mógł ich nawet kosztować więcej niż samo stworzenie gry, więc wcale tak dużej różnicy w budżecie na samą produkcję mogło nie być.

Całkowity budżet GTA V wynosił 265 milionów dolarów, z czego na development (a więc bez marketingu, podatków, licencji itd.) poszło 137 milionów dolarów (czyli ok. 50%). Oznacza to mniej więcej tyle, że Rockstar przeznaczył na sam development gry z 2013 roku więcej pieniędzy, niż Ubisoft na CAŁĄ produkcję (a więc łącznie z marketingiem i resztą) 7 lat później...

Chyba nie muszę dalej tłumaczyć, jak bardzo nie masz racji co do swoich twierdzeń.

post wyedytowany przez Persecuted 2020-11-05 20:29:51
05.11.2020 21:31
12.13
3
adi9568
57
Generał

Persecuted Ale jakie koszty produkcji? Jak to jest Origins po raz trzeci... Oni już pewnie już generują tytuł kolejnego i za rok gotowe

post wyedytowany przez adi9568 2020-11-05 21:33:11
05.11.2020 23:38
12.14
2
zanonimizowany1146443
59
Senator

Persecuted
Ciężko jest inwestować pieniądze w produkcję gry, w której ponad 90% zawartości została wyciągnięta z poprzednich gier i po prostu przemalowana na inny kolor. Przypominam ci, że mówimy o firmie, która potrafi całą mapę świata wykorzystać w dwóch zupełnie innych grach.

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nawet mając gotowe schematy i assety nadal nie potrafią przyłożyć się do swoich gier i oprócz nudnej jak flaki z olejem zawartości w ich grach jest jeszcze masa błędów, które utrudniają życie graczom.

A poza tym Ubisoft Montreal (odpowiedzialny za Valhallę) zatrudnia na ten moment ok. 3000 pracowników

No tak, ale przy Valhalli pracują wszystkie studia Ubisoftu i łącznie liczba deweloperów wynosi minimum 10000. To znacznie więcej niż Rockstar i Redzi razem wzięci, a oni nadal nie mogą dopracować chociażby warstwy technicznej gry, nie mówiąc już o jakości fabuły, czy zadań. Dla mnie to jest zwyczajne partactwo.

post wyedytowany przez zanonimizowany1146443 2020-11-05 23:39:35
05.11.2020 12:32
13
odpowiedz
melkarV
35
Chorąży

Liny między budynkami są jak kłody drewna, sztywne że nawet się nie uginają pod bohaterem. Do tego stoi taki na linie, dostanie z balisty, nawet nie spadnie czy coś. Przyjmuje na klatę jak cyborg... Parkour zacofany względem Unity(akurat ogrywam). Liczę że ładne zrobiony świat i ciekawa fabuła poprawia mój odbiór Valhalli.

05.11.2020 12:37
A.l.e.X
😊
14
odpowiedz
5 odpowiedzi
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

Bawiłem się świetnie w Origins, bawiłem się świetnie w Odyssey i będę się bawił świetnie w Valhalle. Gry to przede wszystkim grywalność i jak widać AC od dawna ją zapewnia na najwyższym poziomie. Jeszcze 4 dni :)

05.11.2020 12:42
SquerQ
😉
14.1
SquerQ
61
Pretorianin

Polać mu! Dobrze prawi!

05.11.2020 13:09
Nerka
14.2
1
Nerka
156
Generał

Czemu 4 jak premiera jest 10 listopada.

05.11.2020 13:59
Szefoxxx
😂
14.3
Szefoxxx
75
Doradca

Najwyższy poziom kopiuj wklej, co odsłonę, nie da się zaprzeczyć.

05.11.2020 17:56
14.4
zanonimizowany1146443
59
Senator

Gry ubishitu to zaprzeczenie grywalności.

05.11.2020 19:46
14.5
demon92
191
Senator

Alex dobrze gada :)

Nerka W poniedziałek odpalasz vpn przenosisz się do Nowej Zelandii i grasz, ubi się nie będzie czepiać jeśli nie będziesz nic kupował.

05.11.2020 12:43
jasonxxx
15
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
jasonxxx
149
Szeryf

ctrl+c / ctrl+v i co chwilę to samo.
Do tej pory było to brzydkie to i mało grywalne, nie wygląda na to, żeby mnie czymś przkonali wraz z nową odsłoną.

05.11.2020 13:07
KiddoXGamer
15.1
KiddoXGamer
48
Konsul

Origins i Odyseja mają wiele wad, ale na pewno nie są brzydkie.

06.11.2020 09:51
jasonxxx
15.2
jasonxxx
149
Szeryf

Na tle choćby Horizona czy RDR2 to AC wygląda jak jakaś poprzednia epoka.

05.11.2020 13:00
Newfolder
16
odpowiedz
2 odpowiedzi
Newfolder
74
Konsul

Przecież jest pełno filmików na YT... Czy ten się czymś wyróżnia??

05.11.2020 14:02
premium571472
😂
16.1
premium571472
42
Centurion

Tak, że ten nie jest w rozdzielczości większej niż 720p

05.11.2020 18:48
Kaniehto
16.2
Kaniehto
59
Generał

ten pokazuje więcej fabuły, w filmikach na yt są ciągle te same misje pokazywane

05.11.2020 13:04
17
odpowiedz
zanonimizowany1311342
29
Pretorianin

Reskin ostatniego asasyna - myślałem, że chociaż zlikwidują paski zdrowia przeciwników żeby walki były efektowniejsze. Ostatni asasyn mi się podobał, ale nie wiem czy formuła za szybko się nie wyczerpuje. Cena przyzwoita więc pewnie sprawdzę w grudniu

05.11.2020 13:24
WI3CKOW$K1
😊
18
odpowiedz
WI3CKOW$K1
10
Chorąży

Wow! Szykuje się bardzo dobra gra, mam nadzieję, że nie będzie aż tak przytłaczająca jak Odyssey. Chociaż pewnie i tak Origins utrzyma swoją pierwszą pozycję w moim rankingu.

05.11.2020 13:39
Krothul
19
odpowiedz
1 odpowiedź
Krothul
59
Generał

mimo że ubisoft robi słabe gry to jednak pokazują na prawdziwych gameplayach i można ocenić czy gra się podoba czy nie. Szkoda że CDPR nie pokazuje normalnych gameplayów z C2077.

05.11.2020 15:22
Shadoukira
19.1
2
Shadoukira
94
Chill Slayer

W dniu premiery będziesz miał mnóstwo gameplayi i opinii od ludzi co już kupili i dostali grę, więc będziesz miał okazję się przyjrzeć jak ci tak bardzo zależy. Jak ma się wątpliwości czy dana gra się spodoba i czy faktycznie będzie dobra, to przecież nikt ci jej nie każe kupować już w dniu premiery.

05.11.2020 14:00
premium571472
👍
20
odpowiedz
premium571472
42
Centurion

Trzeba będzie kupić, pozycja obowiązkowa.

05.11.2020 14:23
21
3
odpowiedz
xittam
165
Generał

Nowy ac to na pewno nie kopiuj wklej, bo z tego co widzę to mechanika mocno cofnięta względem ac:o/o. 11:25 kolo zjeżdża po ścianie jak windą, zamiast się chwycić jakiegoś wyłomu - Bayek by się złapał. 29:00 Ragnar wygląda i zachowuje się jak wyciosany z drewna. Dalej nie oglądam. Może jak gra będzie gdzieś na promce do ~50zł to wtedy warto kupić z ciekawości. To wydanie ac w porównaniu do choćby Unity jest po prostu paskudne.

05.11.2020 14:25
LilXavi
22
1
odpowiedz
LilXavi
34
Centurion

Ci co grali i podobały im się poprzednie dwie częsci ta siądzie im tym bardziej.
Tym co są z ery przed origins, nie siądzie.
Ja bym wolał zeby ta gra była fabularnie bardziej jak origins niz odyssey, gdzie fabuła w pewnym momencie przestała mieć znaczenie przez ilość rzeczy które odwracały uwage od głównej lini fabularnej.

05.11.2020 14:26
23
odpowiedz
1 odpowiedź
Kelebglin
53
Pretorianin

Chyba ci z uplay+ zagrają 9 już tak?

05.11.2020 15:53
23.1
Człowiek Beton
16
Centurion

Kelebglin Nie ma takiej informacji jeszcze podanej, ale 9 zagra każdy kto po prostu skorzysta z VPN-a, bo przecież wikingów w Nowej Zelandii przyjmą wcześniej :)

05.11.2020 14:35
24
odpowiedz
3 odpowiedzi
xan11pl
76
Generał

W AC: Odyssey najbardziej nie podoba mi się "ulepszanie" ekwipunku, który możemy swobodnie awansować do poziomu naszej postaci, najgrosza rzecz, bo ogólnie sama walka jest całkiem przyjemna i ma fajny feeling. Ogólnie to mam takie wrażenie, że chyba bardzo ich ogranicza to Assassins Creed w tytule, bo muszą się cały czas trzymać motywu skradania i skrytobójstw w assassinowym stylu.

05.11.2020 14:48
Laston
24.1
Laston
157
Chaos Lord

Nie możemy, a musimy bo przeciwnicy nas przegonią w levelu i sile. AC Odyssey to patologia gdzie wraz z postępem nasza postać staje się coraz słabsza.

05.11.2020 15:17
Obanai
24.2
2
Obanai
8
Centurion

Zgadzam się. Dużo lepiej to zostało rozwiązane w Origins, gdzie każdy region miał oddzielny zakres zalecanych poziomów.

05.11.2020 15:36
Shadoukira
24.3
Shadoukira
94
Chill Slayer

Te ulepszanie ekwipunku z tego co słyszałem zastępuje jego ogromną ilość w poprzednich częściach, gdzie było się zasypywanym dropem z przeciwników jak w grach hack'n'slash. Osobiście wolę już te ulepszanie niż ciągłą zmianę ekwipunku. Co do walki to jak dla mnie jest co najwyżej średnia, tyle dobrze, że zrobili ją trochę brutalniejszą. Jednak jak dla mnie to nadal brakuje w tej walce trochę mięsa.
Co do Assassins Creed w tytule, to tak jak najbardziej ich to ogranicza, bo ostatnie ich produkcje i tak praktycznie tych asasynów u siebie nie mają. Ma się uczucie, że Ubisoft wpycha tutaj jakieś odesłania do AC na siłę. Ich ostatnie gry byłyby lepsze bez tego AC w tytule.

05.11.2020 15:20
Obanai
25
odpowiedz
2 odpowiedzi
Obanai
8
Centurion

Oczywiście, na gameplay'u nie widzimy całej mapy, tylko jej fragment, więc to może być błędne wrażenie, jednakże wygląda na to, że Valhalla nie będzie tak ''upchana'' pod względem ilości znaczników jak poprzednia część.

05.11.2020 15:46
25.1
Człowiek Beton
16
Centurion

Znaczników będzie sporo, ale... Tutaj trochę się wszystko odwraca, bo ta eksploracja nie jest obowiązkowa jak w Odyssey, jednak tracisz wtedy bardzo dużo. Unikatowy sprzęt, umiejętności, oraz punkty umiejętności pasywnych w ramach szybkich i przyjemnych aktywności. Mało tego często jest tak, że na 1 raidzie odhaczamy 3 punkty z kategorii "Wealth", a nie tak jak wcześniej by odhaczyć jeden znak zapytania trzeba zrobić 8 czy 9 aktywności w jakimś forcie. Questy poboczne też nie mają już swojego miejsca w zamian za krótkie "World eventy", które nie są jakimiś tasiemcami jak w poprzednich odsłonach.

Ogólnie sam fakt, że możemy na starcie gry polecieć do miejsca gdzie powerlevel przeciwników wynosi 250 i bez problemu raidować i zabijać pokazuje, że największa bolączka nowej formuły odeszła w niepamięć. Mało tego unikalność sprzętu sprawia, że ludzie pewnie będą udawać się w te wysoko poziomowe regiony na starcie gry właśnie by znaleźć coś ciekawego dla siebie z ekwipunku i umiejętności. Mi osobiście w poprzednich 2 częściach lootowanie randomowych broni z randomowymi statami niezbyt podeszło do gustu.

05.11.2020 21:16
Obanai
25.2
Obanai
8
Centurion

Też uważam, że system loot'u w Odyssey był problemem (zresztą jednym z wielu) i właśnie informacja o stale przypisanym miejscu elementów ekwipunku bardzo mnie cieszy.

05.11.2020 15:50
26
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1285878
24
Senator

Czemu na gameplayu ten koń tak chodzi po górach jakby tam gór nie było i tak jakoś spada , skacze czy jak to tam nazwać?

05.11.2020 18:45
Kaniehto
26.1
Kaniehto
59
Generał

od origins tak jest, nic na to nie poradzisz

05.11.2020 18:58
26.2
zanonimizowany1285878
24
Senator

Kaniehto Valhalla to pierwszy AC który chce kupić. Wprawdzie widziałem podobnie jezdżacego konia w Odysei. Ale myślałem, że tutaj to urealnią choć troszkę :)

05.11.2020 16:04
27
odpowiedz
Głos rozsądku
6
Chorąży

Na PC na pewno gra będzie wyglądać super. Później jeszcze wjadą mody. Jeszcze tylko kilka dni do premiery.

05.11.2020 16:38
Franusss
28
1
odpowiedz
Franusss
130
Generał

Klon Odyssey-a :)

05.11.2020 18:00
😂
29
odpowiedz
zanonimizowany1146443
59
Senator

Tragicznie to wygląda. No ale to w końcu ubishit, więc nie ma w tym żadnego zaskoczenia.

05.11.2020 18:34
30
odpowiedz
6 odpowiedzi
zanonimizowany767782
113
Senator

Podziwiam tych co zamówili preordery

05.11.2020 18:40
A.l.e.X
😍
30.1
3
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

dziękuje będę bawił się świetnie :)

05.11.2020 19:36
30.2
1
zanonimizowany767782
113
Senator

No wlasnie takie tasiemce zadowalaja ludzi, a potem sie dziwic ze Ubi robi gry na odpernicz i co 2 lata wydaje to samo tylko w innym kolorze

05.11.2020 21:24
SquerQ
😍
30.3
SquerQ
61
Pretorianin

Dziękuję! Również będę bawił się wyśmienicie!

05.11.2020 21:31
Obanai
30.4
3
Obanai
8
Centurion

Trzynaście;

No wlasnie takie tasiemce zadowalaja ludzi

Nie widzę w tym nic złego. Generalnie to nawet wolę prostą, niezbyt angażującą rozrywkę sprawiającą mi radość niż np. w teorii ambitne Red Dead Redemption 2, które przez wzgląd na mechaniki rozrywki wprowadzał dysonans między przedstawioną konstrukcją świata a gameplay'em oraz posiadającym liczne dłużyzny.

06.11.2020 09:18
Persecuted
30.5
1
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

No tak, tasiemce Ubi są złe, ale takie od Capcomu (Resident Evil, Devil May Cry), Square Enix (Final Fantasy, Dragon Quest), Nintendo (wszystkie Pokemony, Zeldy i Mariany) czy SEGI (Yakuza, Total War) to super giereczki ;].

post wyedytowany przez Persecuted 2020-11-06 09:35:18
06.11.2020 17:43
30.6
zanonimizowany767782
113
Senator

Bo tam widac zmiany i przede wszystkim sa to dobre zmiany
Formuła AC (tych starych) byla bardzo dobra, wystarczylo ja madrze ulepszyc, a oni zrobili z tego jakies MMO singlowe

05.11.2020 18:40
SlipKnoTXVI
31
odpowiedz
SlipKnoTXVI
54
Konsul

Nikt już w dzisiejszych czasach nie potrafi wydać gry bez błędów. Pewnie będzie można na spokojnie w to zagrać w lutym albo marcu 2021 gdy poprawią te spadki animacji i prymitywne błędy w gameplayu.

post wyedytowany przez Admina 2020-11-05 19:15:47
05.11.2020 19:16
raziel88ck
32
odpowiedz
raziel88ck
196
Reaver is the Key!

Wracam do Assassin's Creed III. Mam 91%

05.11.2020 21:15
TraXsoN
😂
33
odpowiedz
3 odpowiedzi
TraXsoN
118
Generał

Powiedźcie mi proszę bo ni cholery nie mogę tego zrozumieć, kto to u licha kupuje?!
Ta gra wygląda identyko jak poprzednie części , te same animacje ta sama mechanika widzę jedynie zmienione otoczenie i inny protagonista. Nie nudzi was oglądanie tych samych animacji i robienie tego samego w kółko? pRZECIEZ tu się nic nie zmieniło prócz hmm klimatu... Pozdrawiam wszystkich którzy to potrafią , monotonia przedewszystkim

05.11.2020 21:24
SquerQ
😂
33.1
SquerQ
61
Pretorianin

A ja podziwiam wszystkich którzy grają tysiące meczy w cs-a czy lol-a ... prześcigamy się dalej?

Jak to mówią o gustach się nie dyskutuje, a to co ktoś robi z jego własnym wolnym czasem to jego sprawa :)

05.11.2020 22:01
33.2
1
Natanoslaw Drejkowski
1
Centurion

Jak to te same animacje ? Te animacje są znacznie gorsze niż poprzednio.

06.11.2020 05:28
33.3
zanonimizowany1146443
59
Senator

Mecze w lola przynajmniej jakoś się od siebie różnią. Już sama zmiana postaci wiele zmienia, nie mówiąc już o pójściu na inną linię i granie całkowicie innym buildem. Z kolei grając w gry ubishitu robisz dokładnie to samo. Te same zadania, te same aktywności poboczne. Generalnie wszystko jest identyczne i jedyna różnica to inna skórka. Osobiście wolałbym wrócić do lola i zagrać 150 meczów pod rząd, niż zagrać w jakiegokolwiek ubicrapa.

05.11.2020 21:56
marcin10217
34
odpowiedz
1 odpowiedź
marcin10217
31
Chorąży

Szczerze? Może jest to powtarzalne, ale jak dla mnie widać pewne różnice w stosunku do Odyssey, nawet jeśli nie są one jakieś wielkie, nie narzekam bo poprzednią część przeszedłem już 2 razy, osobiście nowa "formuła" assasynów mi się podoba i jest to dla mnie tytuł do ogrania na premię, tym bardziej, że można go ograć w abonamencie, który nie jest jakiś mega drogi.

05.11.2020 22:01
34.1
Natanoslaw Drejkowski
1
Centurion

A o co chodzi ?

05.11.2020 22:04
35
odpowiedz
Natanoslaw Drejkowski
1
Centurion

Czy oni nie mają odpowiedniego sprzętu by nagrać gameplay dobrej jakości ? Czym to było nagrywane, czajnikiem ?

05.11.2020 22:07
36
2
odpowiedz
Natanoslaw Drejkowski
1
Centurion

Czy oni nie mają odpowiedniego sprzętu by nagrać gameplay dobrej jakości ? Czym to było nagrywane, czajnikiem ?

Włączcie sobie Unity , popatrzcie na animacje postaci, głównie twarzy ... a potem jeszcze raz te filmiki. Przecież to jakaś kpina. To już 3cia część wygląda lepiej.

post wyedytowany przez Admina 2020-11-06 18:29:43
05.11.2020 23:13
37
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany706243
61
Centurion

Nintendo w Mario biomy typu pustynny, lasy/jeziora/zieleń, zima/śnieg dają w jednej grze. Ubiszaft wydaje 3x te same gry kasując 3x tyle. Ucz się nintendo jak się robi biznes.

post wyedytowany przez zanonimizowany706243 2020-11-05 23:14:35
06.11.2020 09:30
Persecuted
37.1
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Racja, powinni byli w Norwegii zrobić pustynię z palmami, a na środku Anglii pierdyknąć czynny wulkan! Nintendo gurom!

post wyedytowany przez Persecuted 2020-11-06 09:31:12
06.11.2020 00:24
😊
38
odpowiedz
Kapelusznik
38
Centurion

Wygląda jak Wiedźmin 3

06.11.2020 06:40
39
odpowiedz
alexiel19
54
Centurion

Jedyne dobre gry tej firmy to seria Rayman i trylogia PoP.

Splinter cell i Watch dogs też nie były złe.

06.11.2020 08:34
realista
40
2
odpowiedz
realista
23
Chorąży

Jezu, jak Wy narzekacie... Czytać się nie da xD Nie chcecie, to nie kupujcie. To nie jest ambitna gra, ale nigdy taka nie miała być. Jest zrobiona dla rozrywki tylko i wyłącznie. Ja osobiście lubię wymagające tytuły, ale no czasami chcę się odmóżdżyć i po prostu sobie popykać po pracy, bez zastanawiania się nad tym, co autor miał na myśli, analizując fabułę czy inne rzeczy. Niektóre gry mają tylko dawać rozgrywkę i starczy. Po co ciągle to cisnąć? Pokemony to też jedno i to samo, a jak wiele milionów osób w to gra xD To kwestia gustu i serio, nie musicie na siłę nikogo przekonywać do czegoś innego, po prostu grajcie w coś innego.

post wyedytowany przez realista 2020-11-06 08:34:58
06.11.2020 10:38
41
odpowiedz
ryba121299
15
Legionista

Wiosła i chowający się maszt zbugowane. Najważniejsza rzecz dla wikinga czyli łódź zbugowana.
Te skoki, uniki na 5 metrów z tarczą to patologia która niszczy system walki.
Spodziewałem się dużo więcej. To kolejny Odyssey tylko, że wikingiem.
Questy też pewnie będą bez duszy i nawarstwiały się na siebie, żeby przeciągnąć rozgrywkę.

06.11.2020 10:40
42
odpowiedz
ryba121299
15
Legionista

Zbugowana najważniejsza rzecz dla Wikinga czyli jego łódź.
Wiosła i maszt podczas chowania buguje się.
Po tym gameplayu wcale nie jestem napalony na kupno tej gry.

06.11.2020 21:21
😐
43
odpowiedz
zanonimizowany1294535
23
Pretorianin

Uparcie trzymają się tych ptako-dronów i widzenia przez ściany.

07.11.2020 00:19
44
odpowiedz
nightfire86
7
Junior

na youtube sa juz dostępne gameplaye, więc można ocenić

08.11.2020 12:12
45
odpowiedz
Kelebglin
53
Pretorianin

ktoś może polecić darmowy VPN z serwerem na nową zelandię ? :)

Wiadomość Assassin’s Creed Valhalla na 2-godzinnym gameplayu