It's safe to upgrade now
Kurde, ale dobre wyniki! Miałem kupować konsolę, ale żadna nie zapewni takich osiągów w tej jakości. Dzięki lmf za szereg informacji.
Linus jak zawsze w punkt.
Asasyn wreszcie w ponad 60fps
W bardziej wymagających grach nadal nie pogramy w 60 fps
Control nie jest wyjątkiem
Ledwie 20% lepsza od poprzedniczki w niektórych grach
a w jeszcze innych jeszcze mniejszy zysk - 18% lepiej w Wildlands
49 fps w Wildlands
40 w Metro Exoduss
Poniżej 60 fps w grze z 1997 roku z pełnym Path-Tracingiem w 1440p
Digital Foundry chciało przetestować wydajność w grach Crysis - niestety gry te crashują się więc nie wykonano testów - nasuwa się pytanie - Czy po przesiadce na nowe karty wiele gier przestanie działać?
35 fps w Control z wyłączonym DLSS
Kurde, ale dobre wyniki! Miałem kupować konsolę, ale żadna nie zapewni takich osiągów w tej jakości. Dzięki lmf za szereg informacji.
O, to serio WOW. Jakieś 2000zł mniej za sporo większą wydajność? W DOOM Eternal dobija do 100% (i 500FPS w 1080p <3, ale to tylko parę chwil), więc super sprawa.
Tak w ogóle, to widzę, że zapomniałeś dać niektórych gier z Digital Foundry, akurat tych, które mają największy skok wydajności same screeny, chyba też uchwycone wtedy, gdy przez sekundę licznik był na najniższej pozycji. No cóż, każdemu się zdarza. Zdanie Linusa też tak jakoś inaczej brzmi, bez tych paru zdań przed i po tym fragmencie wideo.
Jak ktoś jest zainteresowany benchmarkami, to polecam je obejrzeć w pełnej postaci, bo same screeny czasem tworzą inny, wyrwany z kontekstu obraz rzeczywistości.
W DOOM Eternal dobija do 100% (i 500FPS w 1080p <3, ale to tylko parę chwil), więc super sprawa.
I właśnie w tym sedno, nie ma to jak dobrze zoptymalizowana gra. Fps taki sam w 1080p jak i w 1440p
Jeszcza a propo DOOMA.
WOW.
Granie w gry 300fps+ równa się temu efektowi poniżej właśnie:
twitter.com/aschilling/status/1306231933488295937
a nie mówiłem, że będzie piszczało
Ja nie przykładam głowy do karty, więc raczej nawet bym tego nie usłyszał. Bez jakichś pomiarów, wydaje się to być w miarę ciche, prawie nie słychać wentylatorów.
Ja nie przykładam głowy do karty
Uwierz mi, że nie trzeba przykładać uszu bliżej. Jak raz to usłyszysz to jest nie do odsłyszenia bo to mega paskudnie irytujący odgłos takiego metalicznego czegoś nie do opisania właściwie.
Co więcej efekt coil whine może przechodzić na słuchawki więc nawet zakładając je nadal się to słyszy.
Heh, mam po kolei wyjaśniać wyniki na każdym ze slajdów?
1. RDR - tragiczna gra jeśli chodzi o testy, bardzo niestabilna, niektóre ustawienia nie skalują się poprawnie i przez to wychodzą takie głupoty, żeby uzyskać rzetelne wyniki z RDR trzeba odpowiednio dostosować ustawienia - Jay tego nie zrobił
2. AC:O - test na podstawie benchmarku który jest znany z tego że nie pokazuje prawdziwej wydajności.
3. Flight Simulator ma całkowicie skopany silnik, gra siedzi w większości na 1 rdzeniu CPU przez co wydajność jest ograniczana przez CPU
4. Control to gra-benchmark, ze wszystkimi ustawieniami RT na max i bez DLSS chodzi bardzo wolno, ale jak włączysz DLSS albo zejdziesz trochę z ustawieniami RT to spokojnie 60+ FPS osiągniesz
5. Death Stranding - no te 20% wygląda całkiem ok, to ok 100FPS w 4k bez DLSS
6. Wildlands - nie bez powodu każdy dobry recenzent porzucił tę grę - gra jest zle zoptymalizowana i niestabilna
7. Metro Exodus - wbudowany benchmark nie oddaje prawdziwej wydajności i w tym przypadku różnice potrafią być ogromne.
8. Quake 2 RTX to nie gra tylko benchmark - tutaj całość gry jest wykonana w RT, coś czego nie zobaczymy w obecnej generacji konsol
9. Patrz: 4.
Nie ma to jak wybrać te najgorsze i niekiedy błędnie wykonane testy i narzekać...
A Crysis to też źle zoptymalizowana gra? Na 3080 nie odpala się wcale.
O co chodzi autorowi wątku? Oglądałem recenzję zarówno Linusa jak i jayztwocents, z obu wynika że karta jest naprawdę bardzo dobra. Oferuję wydajność sporo większą od 2080ti za 500$ mniej.
Low quality bait.