Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Mortal Shell – pierwszy gameplay z mrocznego soulslike'a

11.06.2020 13:09
Nerka
😁
1
1
Nerka
157
Generał

Wygląda zaskakująco dobrze,czekam.

11.06.2020 13:34
😢
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Gumix
6
Legionista

Soulsliki są fajne, ale jestem za słabym graczem, żeby w nie grać

11.06.2020 15:59
berial6
2.1
berial6
155
Ashen One

A tam, przy odpowiednim podejściu Soulsy są bajecznie proste.
Dla wszystkich dark soulsów/bloodborne: wchodzisz do nowej lokacji->stawiasz znak->uczysz się lokacji i famisz dusze->levelujesz->przyzywasz graczy->boss umiera za góra 3 razem->potem wracasz i badasz każdy skrawek mapy, nawet nie martwiąc się zgonami.
Oczywiście jest to easy mode, pewnie przez wielu krytykowany, ale hej - nadal uważam, że co-op w soulsach jest po coś.

Ostatnio wróciłem do DS3 i nie ma problemu ze znalezieniem graczy, zwłaszcza na wczesnych poziomach. Stawiasz znak i po góra minucie-dwóch ktoś cię przyzwie.

post wyedytowany przez berial6 2020-06-11 15:59:32
11.06.2020 13:46
marcing805
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
marcing805
187
PC MASTER RACE

Boże, przecież to wyglada dokładnie jak DS. Nawet animacje są prawie identyczne. Ja rozumiem inspirować się czymś ale nie rozumiem już takiego kopiowania kropka w kropkę. The Surge wyróżnia się czymś własnym i nie ściąga z DS wszystkiego, jak leci. Poza tym DS tez jest mroczna serią. Tylko, że gry Japończyków nie charakteryzują się mrokiem dosłownym, czyli brudnymi lokacjami ale bardziej chodzi o ciężki klimat gameplayu, zwiedzaniu nowych miejsc czy walki z wrogami i przytłaczającej ciszy w grze.

11.06.2020 15:19
MineBeziX
3.1
MineBeziX
61
Generał

Akurat animacje wydają mi się jakieś takie sztywne, drewniane. Nawet Soulsy 1 lepiej wypadają pod tym względem.
No a skoro gry Japończyków nie charakteryzują się "mrokiem dosłownym" to już jest coś, co grę wyróżnia. Ja czekam by zobaczyć jak to wyjdzie - sam jakoś się specjalnie nie napalam, ale kto wie. Może w końcu dostaniemy porządnego souls-like.

11.06.2020 16:01
berial6
3.2
berial6
155
Ashen One

Stylistyka ta sama, kamera ta sama, motoryka i mechanika ta sama. Tyle, że gra pozostawia posmak fanowskiej produkcji na Unity.

Jak to jest, że mimo tego gry from NADAL wybijają się tak ponad konkurencję? Ostatnio tylko NiOh2 się zbliżył do poziomu gier fromsoft. Wszystkie te klony tak bezmyślnie kopiują, że aż głowa mała.
Tutaj nawet design przeciwników/NPCów jest bity na głowę przez pierwsze soulsy, które mają już 10 lat na karku...

post wyedytowany przez berial6 2020-06-11 16:03:36
11.06.2020 14:00
4
odpowiedz
str1111
45
Generał

Wygląda ciekawie, sam boss trochę przypomina mi jednego z bossów z LoTF, zobaczymy jak z resztą, ale na razie jestem zainteresowany.

11.06.2020 14:26
5
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany146624
131
Legend

Byleby Respawn był w miejscu zgonu. Wtedy mogliby zachować poziom trudności i już maja 2x tyle graczy, bo wszystkich to godzi. I lubiących trudne gry i frustrujących się przy długich drogach do kolejnych checkpointôw po zgonie :)

11.06.2020 18:03
5.1
1
Le Loi
61
Generał

A co w tym wtedy trudnego skoro respisz się tam gdzie umarłeś? Zero wyzwania

11.06.2020 18:09
5.2
12dura
48
Senator

Widocznie hydro lubi zabawki dla dzieci gdzie nie da się przegrać

11.06.2020 18:34
5.3
zanonimizowany1338174
1
Legionista

Ty chyba w Sekiro nie grałeś (na pewno nie grał), chcekpointy są rozmieszczone bardzo sensownie i blisko bossów. Nawet byłem w szoku, że tak gęsto.
Ach Sekiro, uwielbiam tę grę.

11.06.2020 16:34
6
1
odpowiedz
zanonimizowany1225506
49
Generał

Elden Ringuuuu Miyazaki-san....

11.06.2020 18:26
😂
7
odpowiedz
Piotrek.K
203
... broken ...

Pokazali wiecej gameplayu niz Microsoft na ostatniej prezentscji xDD. Good job! :D

11.06.2020 18:36
ogórekdamian
8
odpowiedz
ogórekdamian
73
SOAD

Wygląda świetnie, mam nadzieję, że gra będzie dobrym naśladowcą DS, bo ostatnie gry typu Souls niestety nie bardzo mi podeszły, mówię tu o Sekiro i Nioh 2

11.06.2020 19:23
9
odpowiedz
AntyGimb
86
Senator

Wygląda ok, ale jakoś tak ociężale walczy ta postać.

11.06.2020 20:34
10
odpowiedz
miro18181818
1
Pretorianin

Wygląda..naprawdę fajnie!

11.06.2020 20:57
Gerpir Feilan
11
odpowiedz
Gerpir Feilan
113
Konsul

Genialna sprawa. Co prawda tylko 20h, ale jak usłyszałem, że jedną z największych inspiracji dla nich była Blade of Darkness to pozostaje tylko zacierać ręce. Animacje mimo że nie są mo-cap są super dobre, szczególnie to monstrum z nożami na końcu rąk. Dla zainteresowanych polecam obejrzeć wywiad dla IGN.

11.06.2020 21:27
Sidonis666
12
odpowiedz
Sidonis666
36
Pretorianin

soulslike... jak ja gardzę tym określeniem

12.06.2020 10:11
13
odpowiedz
MadMaxPL
56
Konsul

Cudownie to wygląda!

Wiadomość Mortal Shell – pierwszy gameplay z mrocznego soulslike'a