Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Pomóżcie

14.11.2019 20:52
1
karwoj8
1
Junior

Pomóżcie

W dniu dzisiejszym kupiłem wersję elektroniczną gry "Pillars of Eternity".
Jakież moje zdziwienie kiedy po przejściu bez żadnych kłopotów
"Obozowiska" a następnie "Cilant Lis" i "Leśny Jar" kolejna misja
"Złocona Dolina" pozostaje nieaktywna i dalsza gra staje się niemożliwa.
Pozdrawiam

14.11.2019 21:04
mirko81
2
odpowiedz
mirko81
63
Slow Gaming

skorzystaj z 'pomocy' sklepu

15.11.2019 04:53
3
odpowiedz
karwoj8
1
Junior

Sklep odpowiedział: "Witam niestety nie wiem jaka jest tego przyczyna, proszę napisać do Pomocy Technicznej Steam i wtedy postaram się rozwiązać problem". Steam odpowiedział: "Niestety, ale Pomoc techniczna Steam nie może rozwiązać twojego problemu z grą stworzoną przez inną firmę." Zostałem z ręką w nocniku.
Dodam, że parametry komputera odpowiadają wymaganiom gry.

15.11.2019 08:26
elathir
4
odpowiedz
elathir
97
Czymże jest nuda?

Co to znaczy pozostaje nieaktywna? Nie możesz udać się do jakiejś lokacji? Dialogu brakuje?

15.11.2019 08:35
kubuses
5
odpowiedz
kubuses
8
Konsul

na Twoim miejscu spróbowałbym standardowych rzeczy - weryfikacja plików, jak to nie pomoże, to reinstall gry

Forum: Pomóżcie