W dniu dzisiejszym kupiłem wersję elektroniczną gry "Pillars of Eternity".
Jakież moje zdziwienie kiedy po przejściu bez żadnych kłopotów
"Obozowiska" a następnie "Cilant Lis" i "Leśny Jar" kolejna misja
"Złocona Dolina" pozostaje nieaktywna i dalsza gra staje się niemożliwa.
Pozdrawiam
Sklep odpowiedział: "Witam niestety nie wiem jaka jest tego przyczyna, proszę napisać do Pomocy Technicznej Steam i wtedy postaram się rozwiązać problem". Steam odpowiedział: "Niestety, ale Pomoc techniczna Steam nie może rozwiązać twojego problemu z grą stworzoną przez inną firmę." Zostałem z ręką w nocniku.
Dodam, że parametry komputera odpowiadają wymaganiom gry.
Co to znaczy pozostaje nieaktywna? Nie możesz udać się do jakiejś lokacji? Dialogu brakuje?
na Twoim miejscu spróbowałbym standardowych rzeczy - weryfikacja plików, jak to nie pomoże, to reinstall gry