ESRGAN to oparta na sieciach neuronowych technologia podnoszenia rozdzielczości tekstur. Inteligentne algorytmy wyostrzają obraz, sprawiają, że detale stają się bardziej wyraźne. Różnica w jakości nie urywa może głowy, ale jest zdecydowanie zauważalna. Najlepsze jest to, że ten proces jest całkowicie zautomatyzowany, a efekt jest w 100% zgodny z oryginalną wizją twórców!
https://www.youtube.com/watch?v=zpwG2uNWhiQ
Do tej pory opracowano oparte na ESRGAN modyfikacje do takich gier jak: oryginalny Doom, Half-life, TES III: Morrowind, Max Payne, Return to Castle Wolfenstein, Thief Gold, Metroid Prime.
Te sieci neuronowe to kosmos jakis. Na studiach liznelismy temat i bylo to dla mnie nie do pojecia.
Przeciez tam nie ma nic skomplikowanego. Obiekty z przypisana waga: neurony, laczmy w sieci i poddajemy prostym testom porownawczym, zmieniajac wagi. Mam wrazenie, ze juz w licem mozna tego uczyc.