Cyberpunk 2077 – nowe studio pomoże przy trybie multiplayer?
Multi mi w tej grze jest akurat nie potrzebne, ale dobrze że zatrudnili do tego inne studio, zamiast dzielić swoje siły.
Tylko nie multi !! Samą kampanię róbcie !
Dali małe studio do multi i wygląda na to, że to będzie drobny dodatek na który nie tracą głównych sił. Więc nie ma póki co rozpaczać :)
Popularne hasło tak mało mające sensu względem firmy która do tej pory była po stronie graczy.
Czyzby chodzilo o ta sama firme, ktora najpierw jawnie zakpila z graczy klamiac na temat wersji pokazowej W3, a pozniej glupio sie z tego tlumaczac. Lemingi moze zapominaja, ale ludzie juz nie.
Czyzby chodzilo o ta sama firme, ktora najpierw jawnie zakpila z graczy klamiac na temat wersji pokazowej W3
Czym tak zakpiła?
Lemingi moze zapominaja, ale ludzie juz nie.
Lemingami, a nawet gorzej nazwałbym osoby które mają taki ból o np. inaczej ułożone cienie w grze nie mając pojęcia o produkcji gry kiedy koniec końców dostał wysokiej jakości produkt.
Bardzo dobrze, że robią multiplayera. Kibicuję każdemu pomysłowi, który daje ból dupy ludziom tutaj :v
Multi na takiej dużej mapie to kiepski pomysł.
Ale przynajmniej Cyberpunk sobie dorobi tak jak to robi Rockstar.
Pojawią się do kupienia kolorowe ciuszki, posiadłości i samochody.
Cyberpunk zarobi podwójnie na graczach. Szkoda że premiera za 5 lat...
Nawet jeszcze nie wiesz jak dokładnie będzie to wyglądać. Na podstawie multi w Watchdogs stwierdzam, że nie wiesz o czym piszesz. Gdybyś grał grał to byś wiedział o co chodzi w takim modelu, a moim zdaniem właśnie tak będzie wyglądał multi w CP2077.
O takie multiplayer walczyłem. Czyli podobnie jak w Watchdogs albo Dark Souls nawiedzasz innego gracza. Mam tylko nadzieję, że to będzie coś więcej niż tylko wparować, shackować i odczekać 60sek. czy cię znajdzie. Poza tym na pewno będzie opcja do wyboru:gra prywatna, gra publiczna. Dla mnie spoko, będzie ok.
Wsparcie dla multi zawsze oznacza ustepstwa i kompromisy dla samej gry. Rozwiazania ktore sprawdzaja sie swietnie w singlu juz niekoniecznie pasuja do multi i odwrotnie. Czyli nie dosc, ze gra bedzie wyjalowiona pod konsole to teraz jeszcze bardzo prawdopodobnie dobija ja multiplayerem :)
Co do tematu to multi ni jak nie oznacza ustępstw jeżeli jest zaplanowane z głową jako mniejsza lub drobna część gry zamiast jej dużej ważnej części. Do tego jakiekolwiek rozwiązania z multi nie muszą rzutować na singla ponieważ mogą być oddzielnymi pomysłami.
Przytlaczajaca ilosc argumentow z posta powyzej to nawet nie poziom gimnazjum, ale to juz sam za to mozesz sobie pogratulowac.
Az dziwne, ze nie jestes jeszcze lead designerem gier bo wychodzi na to, ze pierwszego dnia wynalazlbys kolo i wyprodukowal bezkompromisowego rts-rpg-mmo-single-coop-lootbox-uber-elo-fpsa bez najmniejszych problemow laczac wszystkie ich cechy.
Lootboxiki w drodze, ale oczywiście " fani " Niech sobie dorobią! Hehe.
I oby się sprawdziło. Elementy sieciowe w grze oartej o papierowy system byłyby czymś świetnym, a możliwości jest masa, od pvp\battleroiale\drużynowych deathmeczy w combatzone po wszelkie kooperacyjne zadania lub tworzenie swoich gangów... Tym bardziej że świat Cyberpunka jest strasznie zwariowany.
Filmik z pokazow wyraznie dal do zrozumienia, ze mamy do czynienia z typowa uproszczona wersja dla casualowych graczy/platform wiec nie robmy sobie zartow robiac porownania do oryginalu. Zreszta patrzac na obecne trendy to zdecydowana wiekszosc i tak ma to w glebokim powazaniu o ile gra zaoferuje im wystarczajaca ilosc odstresowujacej, bezmyslnej mlucki.
Co ludzie bredzą w tych komentarzach to brak słów... Naprwadę dzieci zrozumcie, że twórcy chcą dotrzeć do szerszego grona odbiorców i zarobić więcej na grze. Jakie wyjałowienie kampani przez multi ? Przecież wyraźnie jest napisane, że dla CDP priorytet to kampania a multi to etap dalszego rozwoju gry. Niektórzy po prostu chyba boją się rozwoju i chceli by mieć cały czas to samo.
"Naprwadę dzieci zrozumcie, że twórcy chcą dotrzeć do szerszego grona odbiorców i zarobić więcej na grze"
Zalaczyl Ci sie tryb leminga. Przeciez kazdy zdrowo myslacy osobnik zdaje sobie sprawe, ze duze studia robia to tylko dla kasy, a roszczenia i oczekiwania klientow sa na dalekim drugim planie bo zawsze mozna ich zmanipulowac kampania marketingowa lub zwyczajnie oklamac (W3 na E3 i pozniejsze glupie tlumaczenie o ktorym wiekszosc lemingow juz zapomniala) bo ludzie to w zdecydowanej wiekszosci tylko tepa masa. Jesli przez rozwoj masz na mysli nowoczesne streamlineowane lajno to faktycznie jest na co czekac. No ale jak ktos to lubi to smacznego posilku :)
Nie rozumiem czemu to ma być streamlineowane łajno ? Przecież mogą zrobić fajny tryb multi który w przyszłości będzie zapewniał stałe dochody twórcą, bo przecież o to im chodzi. Czemu zakładasz z góry, że to będzie nie warte zagrania ?
Zauwaz, ze nie pisalem konkretnie o Cyberpunku, a jedynie odnioslem sie do strachu przed "rozwojem" bo historia pokazuje, ze zdecydowanie jest czego sie bac. Fundamentalnym problemem w tego typu dyskusjach jest fakt, ze efekt streamlineowania postepuje juz od wielu, wielu lat i doszedl do tego stopnia, ze ludzie nie widza w tym nic dziwnego czy nawet nie rozumieja jego znaczenia bo wyhodowano ich na tego typu produkcjach. Czemu gry sa stremlineowane chyba jest jasne wiec przytocze jedynie madre powiedzonko "jak cos jest do wszystkiego, to jest do niczego" i wlasnie to jest motywem przewodnim gier targetowanych we wszystko co ma rece i jako tako mysli.
Multi w Cyber pewnie tak samo zniszczy ten świat jak multi w GTA V. Szkoda, a zapowiadało juz się tak dobrze..
Nie pozostanie, bo prawa do growej adaptacji Wiedźmina są w rękach CDPR, a nie Sapkowskiego.
Jestem ciekaw jak to będzie wyglądać, czy zrobią swoje GTA Online czy zrobią coś bardziej "swojego". Ale i tak kampania będzie najważniejsza :)
Szczerze zastanawiam się jak bardzo są Ci wszyscy oświeceni w tych komentarzach, bo chyba wyczuwam hipokryzję. Duża część komentujących masturbuje się chyba do każdego newsa jak to wspaniały będzie np. RDR 2, a już nie wierzą w Cyberpunku'a.
Po pierwsze zlecili zaprojektowania modułu multiplayer innemu studiu, bo Redzi wciąż się skupiają na kampanii singleplayer, więc o to nie trzeba się martwić (zresztą singiel jest już zrobiony, teraz pozostaje wykończenie go).
Po drugie po premierze co mnie cieszy i innych też powinno, bo na premierę nie będziecie musieli w ogóle zawracać sobie tym głowy.
Po trzecie nie bez powodu wspomniałem o RDR 2, bo gry-online to miejsce spotkań kultu, którzy czczą ową grę. Nawet pomimo negatywnego wydźwięku o newsie z RDR online to i tak zaraz były komentarze o tym jakie to będzie super. I nie zrozumcie mnie źle też czekam na tą grę, ale trzeba dostrzec też czarną stronę, a nie tylko białą.
No i wiążę się to też z tym, że większość tutaj komentujących ma problem z polskimi grami. Bo to nie pierwszy hejt, z którym się spotykam pod newsem właśnie o jakieś polskiej produkcji (niekoniecznie ciągle Cyberpunk, bo ten był albo zbyt wychwalany, albo zjechany po całości)
Poczekamy zobaczymy, dajmy chociaż odrobinę zaufania Redziakom (co do całego komentarza, nie odnosi się on do wszystkich, tylko do niektórych skrajnych przypadków. Poza tym sam jestem przeciwnikiem mikropłatności, lootboksów jak i dennych multi, który i tak są martwe rok po premierze)
O co wam chodzi? Jak multi w które nie zamierzacie grać zepsuje wam klimat gry? Redzi nie robią multi, robi je inne studio, więc gra nie będzie słabsza przez podział czasu pracy. Do lokalnej piekarni też składacie petycje żeby nie robili chleba pszennego, bo psuje wam to smak żytniego?
Czy to źle ze chcą zrobić multi skoro was interesuje tylko singiel ? No tak ból tyłka ze zarobią dodatkową kasę na dzieciach kupujących skiny
Ja widzę ze najbardziej boli tych którzy kupią grę dla singla a multi pewnie nie odpala
mnie jako fan gier multi nie przeszkadza to ze kogoś stać na skiny za tysiące a mnie nie bo absolutnie nie są szkodliwe
A sam nie raz Lubie kupić skina e sportowej drużyny i jest to dla mnie fajny dodatek w cenie butelki coli
A w Cyberpunku rodzą się ludzie, te wszystkie wszczepy cyber (no wiecie ;) )