Ja mam trzy a mialem cztery.
- pierwsze primo: https://www.nexusmods.com/divinityoriginalsin2/mods/5
Mod usuwajacy irytujacy feature ze kazdy lootowany item (bomba, potka, itd..) laduje automatycznie na skillbarze na dole ekranu. Juz niepotrzebny, dodali to w patchu niedawno do gry.
- drugie primo - https://www.nexusmods.com/divinityoriginalsin2/mods/15
Zeby nie tracic perka na jeden z najfajniejszych skilli w grze. Kazdy z tym gra wiec niech bedzie za darmo. Nie narusza zbytnio balansu, to tylko jeden punkcik.
- trzecie primo - https://www.nexusmods.com/divinityoriginalsin2/mods/35
Troszke lepszy combat. Zmienia sposob w jaki pyukty akcji przechodza na nastepna ture, na taki jaki byl (mniej wiecej) w jedynce.
- i wreszcie primo ultimo - https://www.nexusmods.com/divinityoriginalsin2/mods/87
Mod gigant, robiacy z craftingu gre w grze. Dodaje ponad tysiac nowych receptur i mozliwosci. Niesamowita sprawa.
Dodatkowo co wyglada obiecujaco i mam na liscie do sprawdzenia:
- https://www.nexusmods.com/divinityoriginalsin2/mods/254
podobne do tego dajacego Pet Pal, ale tu juz ingerencja w balans gry jest wieksza.
- https://www.nexusmods.com/divinityoriginalsin2/mods/249
Znowu cos podobnego. Usuwa irytujacy micromanagement przy sprzedawaniu wszystkiego jedna postacia, zeby zmaksymalizowac zysk.
- https://www.nexusmods.com/divinityoriginalsin2/mods/298
- https://www.nexusmods.com/divinityoriginalsin2/mods/106
Dwie nowe klasy, Void Knight i Valkiria
- https://www.nexusmods.com/divinityoriginalsin2/mods/47
Nowe statystyki na itemkach.
Fajna sprawa. Sprobuje kilku modow przy kolejnym przejsciu. Jednak odradzalbym zbytnie przesadzanie przy pierwszym mierzeniu sie z gra. O ile wszystko co zmniejsza ilosc wymaganego zarzadzania ekwipunkiem/handlem bralbym w ciemno, to z tym Pet Pal za free to taki troche handicap... nie wspominajac juz o modzie ktory zwieksza maksymalna ilosc punktow akcji z 6 do 8. To brzmi jak easy mode, a gra przeciez ma juz „tryb fabularny” w ktorym potyczki to tylko formalnosc.