Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Zakończenie misji specjalnej w Ghost Recon Wildlands to teaser nowego Splinter Cella?

11.04.2018 11:05
1
kulawy1990
0
Chorąży

Na pierwszą myśl imienia Sam Fisher przed oczyma mam takie tytuły jak Chaos Theory czy też Pandora Tomorrow, natomiast Ubisoft zaserwuje nam pewnie coś na wzór pół sandboksa z drobnymi mikropłatnościami także ja podziękuje gry ten firmy kompletnie mnie nie interesują tym bardziej, że to są co najwyżej średniaki tak samo jest w przypadku choćby obecnego EA.

11.04.2018 11:11
2
1
odpowiedz
Eucliwood
4
Konsul

Oho, pierwsza wyrocznia co do nowego splinter cella.

11.04.2018 12:41
3
odpowiedz
1 odpowiedź
dmcNero92
78
Konsul

@kulawy1990
Tylko ,że gry z stajni EA wyglądają i działają o wiele lepiej niż bety od ubilolu

11.04.2018 14:16
3.1
3
blastula
11
Centurion

Która? ME: Andromeda?

11.04.2018 14:14
4
odpowiedz
blastula
11
Centurion

@kulawy1990 Nie zapeszaj, bedzie git. Z wszystkich części zepsuli tylko jedną i to tak naprawdę dodając mechanikę, która w kolejnej rozwinięta została do perfekcji. (Mówię o Mark&Kill)

post wyedytowany przez blastula 2018-04-11 14:15:39
11.04.2018 15:02
5
1
odpowiedz
5 odpowiedzi
boy3
44
Generał

Dwie ostatnie gry SP były liniowymi kampaniami, więc nie widzę NAJMNIEJSZEGO sensu robienia sandboksa gdy black list się dobrze sprzedał

Ja bardzo liczę na rozbudowanie mechaniki skradania,bo convixtion został z tego wykastrowany, ale pewnie nie zaniesie się

Aczkolwiek cieszę się że wyjdzie nowy SC, przy blacklist grało mi sie dobrze

Cieszę się, że w końcu postarzyli sama w koncu, jak to powinni zrobić w blacklist

post wyedytowany przez boy3 2018-04-11 15:04:43
11.04.2018 15:58
5.1
3
marcing805
114
PC MASTER RACE

Nie, BlackList nie sprzedał sie dobrze i dlatego od premiery gry misji już 5 rok. Myślisz, że czemu tak długo Ubi nie wydaje kojelnej części? Biorąc pod uwagę, jak dobrze sprzedają sie ich obecne sandboksy, to nie widzę najmniejszego powodu aby nagle zrobili liniowa lub nawet pół-otwartą grę. Będzie otwarty świat na 100% i prawdopodobnie w formie zbliżonej do MGSV. Pytanie tylko, jak sie w to będzie grało i czy misje główne bedą utrzymane w klimatach starych SC?

11.04.2018 16:27
5.2
boy3
44
Generał

Ale powiedz mi, czemu mieliby zmieniać formułę gry, skoro mówi się o grach ubisoftu odgrzewanego kotleta?

Prince of persia zapomniane piaski były klasycznym popem, korytarzówką, nowe splinter celly tak samo

11.04.2018 22:57
5.3
marcing805
114
PC MASTER RACE

Jak to po co? A o czym ja pisałem wyżej? Nie ma opcji aby przy tak obecnie ogromnej sprzedaży swoich gier z otwartymi światami Ubi postawiło na klasyczne SC. Tym bardziej, że ostatnia część rynku nie zawojowała. To byłby dla nich strzał w stopę. Ale jeszcze raz zaznaczam - otwarty świat nie skreśla gry z tego, ze będzie pozbawiona ona tego z czego słynie seria. PoP o którym piszesz, to juz dawna historia. Obecnie jest to inny Ubisoft niż ten, który kiedyś wydawał liniowe gry.

12.04.2018 06:10
5.4
boy3
44
Generał

Wszystkie gry ubi z otwartymi światami od początku serii były grami z otwartym światem, więc ja nie byłbym taki pewny

PoP o którym piszesz, to juz dawna historia.
Ja mówię o pop zapomniane piaski, najnowszej i niedawnej odsłonie, została wydana gdy Ubisoft był już molochem na rynku z kilkoma AC i modą z otwartym światem

post wyedytowany przez boy3 2018-04-12 06:14:18
12.04.2018 08:35
5.5
SpecShadow
55
wiZARD of OZ

PoP Zapomniane Piaski oraz Might and Magic X - Legacy to były swego rodzaju eksperymenty i próba pokazania, że się jest nadal „kul" mimo bycia wielkim.
Oba sprzedały się słabo.
Także ten epizod eksperymentowania mają już za sobą.

12.04.2018 01:15
😢
6
1
odpowiedz
SpecShadow
55
wiZARD of OZ
12.04.2018 03:11
7
odpowiedz
yadin
98
Senator

Ciekawe, czy nowy "Splinter Cell" będzie grą z otwartym światem? Wiele na to wskazuje. Sam Fischer wygląda na postać odpicowaną perfekcyjnie. To nie przypadek, więc należy szykować się na rychłą zapowiedź podczas najbliższych targów.

15.04.2018 23:32
8
odpowiedz
4 odpowiedzi
yadin
98
Senator

Teraz próbuję tę misję z Samem Fisherem. Cóż, napiszę dyplomatycznie, że programiści Ubisoftu maja spore problemy intelektualne. Od samego początku gry gracze psioczą na obecność Unidadu, a w misji z Fisherem jest właśnie taki moment, w którym trzeba zmierzyć się z klonującymi się w ścianach i podłogach żołnierzami tej jednostki. Odpuściłem sobie po dwóch zgonach. Stwierdziłem, że trzeba mieć naprawdę nasrane, aby napisać taki dodatek. To wygląda jak toporna rzeźnia, a nie jak skradanka. To więcej niż rozczarowanie - to popis debilizmu programistów.

16.04.2018 00:02
8.1
boy3
44
Generał

Bo po prostu Ghost Recon nie jest przystosowany do episodów skradankowych

16.04.2018 00:25
8.2
yadin
98
Senator

E, to nie to. Sądzę, że popłynęli z tym, co zrobili już rok temu. Unidad is killing the game. W trybie nocnym skradanie wypada dobrze, tylko system reakcji tej sztucznej inteligencji nie jest skradankowy. Podejrzewam, że właśnie nowy "Splinter Cell" będzie działał w takim uniwersum. Nie wierzę, że Ubisoft, którzy ostatnio oszalał na punkcie rozgrywki sandboksowej, zrobić ze "Splinter Cell" coś innego. Pewnie będzie wyglądać to inaczej, ale sandbox z totalną swobodą działania murowany.

16.04.2018 12:35
8.3
boy3
44
Generał

Co wy macie z tym sandboxem

Blacklist nie był sandboxem i nowy SC też nie będzie

Z marketingowego punktu widzenia nie ma sensu coś takiego

post wyedytowany przez boy3 2018-04-16 12:40:17
16.04.2018 23:17
8.4
yadin
98
Senator

Też wolałbym, aby "Splinter Cell" był bardziej ... no... zbalansowany. Czyli trochę otwartości, trochę liniowości. Jednak Ubisoft zawsze jechał na jedno kopyto. Obecność Sama Fishera w dodatkowej misji, skądinąd strasznie głupiej i ekstremalnie trudnej oraz irytującej, pokazuje, że Ubisoft naprawdę pognił część swoich programistów do nowej części "Splinter Cell".

Wiadomość Zakończenie misji specjalnej w Ghost Recon Wildlands to teaser nowego Splinter Cella?