Cześć,
Sprawa wygląda tak:
Kupiłem przedmiot (przez PayPal, objęty programem wysyłki międzynarodowej), jednakże po kontakcie ze sprzedającym anulowaliśmy transakcję przed wysyłką.
Chcąc więc odzyskać pieniądze najpierw napisałem do sprzedawcy (myśląc że on je ma), ale okazało się, że ich tam nie ma. Przeczytałem gdzieś, że trzeba założyć spór w PayPalu, to tak zrobiłem - teraz mam w centrum rozstrzygania tak jakby dwa "spory" - jeden to koszt wysyłki a drugi samego przedmiotu. Od tygodnia się nic nie dzieje, więc znowu napisałem do sprzedawcy z zapytaniem, czy on nie musi tego "potwierdzić", odpowiedział że żadnych próśb od PP nie dostał.
Co robić? Czekać dalej aż coś się ruszy, czy napisać jeszcze bezpośrednio do Ebaya w tej sprawie?
Z góry Dzięki za pomoc.