hej,
kupilem w piatek kindla w amazon, ale ten ich idiotyczny system platnosci nie przepuscil mi karty (pewnie chciala cvv) i kazali wyslac faxem (wtf) statement, ze to moje konto. Wyslalem, ale caly czas jest on hold, a pomoc przez telefon tez nic nie potrafi pomoc.
Teraz nie wiem czy nie anuluja, bo czytalem podobne historie, a chce zaplacic jeszcze dzisiejsza cene. Czy jak ktos mi wezmie i zaplaci np karta wbk (debetowa albo kredytowa) to ta karta przejdzie? Bo tam jeszcze jest 3d-secure. Jakie macie doswiadczenia?
Ja doświadczenia mam bardzo dobre. Tylko w tym roku zamówiałem ponad 100 razy na amazon i zero problemów.
tak z ciekawosci, jak sobie wyobrazasz platnosc karta w internecie bez podawania cvv?
Nie mozesz podac kodu cvv i tyle? Wydaje sie kuriozalne twoje podejscie, bo chcesz zaplacic nie podajac pelnych danych.
Dziwie sie, bo kuriozalna to jest ich metoda platnosci. Nie pyta mnie o cvv, wiec jak mam podac? Kupowalem w przeroznych sklepach i problemu nie bylo. Tu po podaniu karty wyskakuje na zielono info, ze wszystko sie udalo, ale skoro sciagaja dopiero przy/po wysylce to jaka mam pewnosc, ze sie udalo?
błędnie zakładasz, że płatność kartą nie przeszła bo nie podałeś cvv. To bzdura - powód był zupełnie inny. I nie ma tu nic kuriozalnego - amazon jest jednym z największych światowych sklepów online, cieszących sie zaufaniem Visa/Mastercard na tyle by autoryzowano im płatności bez podowania kodu cvv. Tyle.
Tak, platnosc ostatecznie przeszla bez cvv. Kuriozalne jest to co sie dzialo potem :)
Dostalem np maila z taka informacja:
Hello,
You are unable to access your account or place orders with us until we confirm your details.
To resolve this issue, we need to verify a recent statement for your MasterCard ending in 6758. To upload your statement to our secure document portal, log in to your account and follow the instructions.
---
Prosza o weryfikacje przez ich portal, w pierwszym zdaniu piszac, ze nie mam dostepu do konta :)
Dalej:
We have removed your access to this account because we could not confirm your payment information. You can not re-access your account or place orders if we have confirmed your information.
----
Zamówienie zostało wysłane. Nie można już go zmienić. Aby zwrócić przedmiot lub zarządzać innymi zamówieniami, przejdź na stronę Moje zamówienia w serwisie Amazon.de.
----
A na konto caly czas nie moge sie zalogowac ;)
Ostatnim razem 10 minut zajelo panu z obslugi zrozumienie maila po literkach :( A bardzo sympatyczny pan, ktory mowi po polsku oddzwania, ale bez konta nie moge poprosic o kontakt zwrotny. Chyba wysle im list ;)