Od reklam po Wiedźmina. Skąd wziął się sukces Platige Image?
I takie materiały lubię, uwielbiam waszą publicystykę :D
Mniej pudelka a więcej takich ciekawych materiałów o znanych nam firmach w growym świecie, brawo GOL!
Oglądając zwiastun Frostpunka prawie zaniemówiłem i oglądałem jeszcze kilka razy. Już czuć w nim niesamowity, ciężki klimat gry, wartość społeczeństwa do jednostki. Pomyślałem wtedy, że takie trailery to niebo. Teraz czytam, że to Platige Image.
Co mam powiedzieć? Nie powiem nic. Każdy wie. Szacun i tyle.
Platige Image pozostaje nieco na uboczu projektów, przy których pracuje – zakładam, że niewielu z Was sprawdza, kto zrobił zwiastun, który oglądacie (...)
Cholera, święta prawda. Ja do dzisiaj myślałem, że większość tych wszystkich trailerów zostało stworzonych przez producenta danej gry. Tym bardziej nie miałem pojęcia, że stworzenie kilkuminutowego filmiku może zająć aż tyle czasu.
Bardzo dobry artykuł.
Platige Image raczej jest odpowiedzialne tylko za kwestie techniczne. Jeżeli chodzi o kierunek artystyczny czy kierunek fabularny, postaci, dźwięku to odpowiedzialne są raczej w większości przypadków studia developerskie zlecające wykonanie danego filmiku. Więc za sukces tego czy tamtego CGI albo za jego porażkę nie są odpowiedzialni sami, bo to jak on wygląda w dużej mierze zależy też od zlecających. Szanuje Platige Image, aczkolwiek uważam że nasi połudnowi sąsiędzi z Węgier czyli Digic Pictures robi lepsze technicznie filmiki CGI. :)
Niestety nie mam innej możliwości zwrócenia uwagi na błędy w tekście...
Nazwa "filmu Kapuścińskiego" oraz ostatnie podpisy pod zdjęciami.
Artykuł, me gusta.