Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Okey macie próbkę mojej twórczości na poważnie i wprzenośni...

10.09.2016 00:33
1
Riders89
0
Chorąży

Okey macie próbkę mojej twórczości na poważnie i wprzenośni...

Since Fiction:

-------------------------------

Obudziłem się rano zaspany znowu, nie nie mogę patrzeć w lustro znowu to samo... przyglądałem się swojemu wyrazowi twarzy tak miałem antypatie, nie nie przemilczę me słowo które w głębii mnie utkwiło... Niestesty miałem uraz do siebie widząc to w lustrze, Błąd za błędem nie umiałem spojrzeć sobie w oczy... tak kurwa mać tak było miałem jebaną depresję i co znowu widzę ten syf do okoła... Miasto milkło wkurw wylewał się zemnie tylko w nocy... nie mogłem spać patrzyłem się na miasto przez szybę .(tak padało wiedziałem to bo każda kropla spadała tak powoli) Nie miałem sił by walczyć ... Nie nie i nie... Tak poznałem fajną laskę miałem plan i co i znowu kurwa jestem sam fajnie nie dokońca... Myśli to porzoga bo wiem czym jest izolacja myśli lubicie ten stan bo ja wiem czym jest wyciszenie... tak tak byłem izolowany za wiarę więc luźno... I żyję mam humor i się starm lecz jak mogę coś zrobić z niczego, pytanie? Tak mam plan wiem ale tak właśnie myśli człowiek a nie kurwa zwierzę nosz DArwin miał rację czy nie bo jeszcze nie wiem... Porówywania do zwierząt są tu adektatne czy nie kurna nie sądzę. Tak tak ja odnalazłem spokój myśli ciekawe jak wy go odnajdziecie bo też nie mam czasu na wszystko C-A i A-O dla was ziomale.

-------------------------------

Ach zapomniałem powiedzieć czy to było naprawdę czy już nie bo dałem tytuł SICNE wiec mam na was OKO że tak powiem z dalekiego lądu ziomble:P

UF tak możecie co chcecie z tym robić ja wiem co zrobię później będe na bahama:D

10.09.2016 01:00
2
odpowiedz
Łysy Samson
95
Bass operator

Wybitne. Marnujesz się.

10.09.2016 01:04
😊
3
odpowiedz
zanonimizowany1183921
15
Senator

Lepsze to niź wiersze Adama Mickiewicza. A myślałem, że dobrzy poeci działali w XIX wieku :)

10.09.2016 01:18
4
odpowiedz
Agent_007
105
Kiss my Aces!

Zgiń. Przepadnij.

10.09.2016 01:54
5
odpowiedz
Dennoss
104
Legend

Mam nadzieję, że 89 to nie jest twój rocznik.

10.09.2016 06:20
6
odpowiedz
2 odpowiedzi
Hellmaker
198
Legend

Chcesz dobrą radę? Zanim zaczniesz cokolwiek "tworzyć" - zacznij czytać. Dużo. Książek, a nie durnot w internecie. A potem jeszcze więcej. Brakuje ci słownictwa. Nie masz pojęcia o znaczeniu słów, które używasz. Ortografia, składnia i gramatyka ssą jak stado tirówek. Tłumaczenie wszystkich powyższych "celowym zabiegiem pisarskim", to ciężki przypadek durnoty. Jedyne co możesz spowodować u czytających te bzdury, to ból czoła od facepalmów.
Nawet trollować trzeba umieć.

10.09.2016 07:36
6.1
Ahaswer
71
ciwun

Ale to jest taka kategoria trolla. Ma to wszystko głęboko w rzyci. Znak czasów, bo coraz więcej jest młodocianych półanalfabetów, którzy swoją ułomnością wręcz gotowi są się szczycić.

10.09.2016 13:34
😃
6.2
Hellmaker
198
Legend

Ahaswer ---> W sumie mogłem po prostu napisać "Chcesz dobrą radę? Przestań być idiotą." Ale postanowiłem być miły :)

10.09.2016 08:43
7
odpowiedz
DanuelX
78
Kopalny

tl;dr!

10.09.2016 09:16
8
odpowiedz
Riders89
0
Chorąży

Hmm ok, postaram się dzięki.

10.09.2016 09:33
9
1
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
184
Farben
0.0

Admin ci powiedzial, zebys swoje przemyslenia umieszczal w jednym watku.
A od czytania twoich wypocin to sie robia Since na oczach, i to wcale nie fikcyjne.

10.09.2016 11:12
10
odpowiedz
Imak
93
Senator

Przesadziłeś z ilością wulgaryzmów. No i ta porzoga...

Mimo to, poczułem zmianę w moim sercu. Rodzaj wewnętrznej walki dobra ze złem, coś na zasadzie problemu - Uczyć się do egzaminu, czy czytać wątki na Golu?

10.09.2016 11:48
11
odpowiedz
Bezi2598
87
Legend

Forum: Okey macie próbkę mojej twórczości na poważnie i wprzenośni...