Testujemy Gwinta na targach gamescom 2016 - gameplay, kampania single, mikropłatności
mysle, ze nie bedzie to mialo wielkiego hype'u. HearthStone'a tez nie przebije, stety lub niestety.
a sam material jest chaotyczny ciut. Michal sie nie nadaje na takie 'surowe' materialy. ciagle musi byc 'na gorze'. najlepiej by sie czul pewnie opowiadajac o czyms w pojedynke.
Michał daje radę. Nie wchodzi w słowo i fajnie reaguje na Arasza. Osobiście mi zdecdowanie spodobał się ten duet.
Michał ma tez pozytywną energię. To ważne nawizji.
Mówili coś na temat tego w jakim momencie sagi Wiedźmińskiej będzie się odbywała fabuła, będzie to jakieś uzupełnienie gier, bądź książek?
Na razie zapowiada się spoko - fajny pomysł z kampanią solową i rozbudowaniem pomysłu z Wiedźmina 3. Czekam na betę
Możecie powiedzieć coś więcej o kampanii singlowej? Mapa ma być otwarta, jak np. w Dzikim Gonie (z ewentualnymi loadingami między dużymi hubami), czy raczej podzielona na mniejsze mapy jak np. PoE?
Kto by pomyślał, że przed premierą Wiedzmina 3, gwint będzie na tyle popularny i tak się spodoba ludziom, że będą chcieli zrobić osobną grę karcianą. ;)
Widać, że RED'zi nie idą po najmniejszej linii oporu kopiując gwinta z gry, tylko niejako tworzą go na nowo. Zapowiada się super!