Nowe informacje na temat Gwiezdnych Wojen od Visceral Games
Jeszcze 10 lat temu bym się podniecał teraz nie ma czym ponieważ będzie to konsolowy uproszczony gniot, a wiecie jak będzie wyglądać walka w tej grze? Ja wiem, a będzie tak, że wrogowie będą automatycznie zaznaczani i po prostu będziemy klikać klawisz, a nasza postać będzie ich atakować automatycznie tak będzie wyglądać walka mieczem świetlnym.
Korporacyjny gniot i tyle z tego będzie.
Gry z serii Jedi Knight były wydawane na konsole, nie musi to oznaczać bardzo uproszczonej rozgrywki. Niestety jest to powód rosnących kosztów, zamiast eksperymentowania firmy jak EA wolą wykorzystać sprawdzone rozwiązania.
Zobaczymy, co z tego wyjdzie, ale doją tę markę, jak tylko mogą i bardzo źle się to skończy.
@alchemiakr:
Ale wiesz, że Jedi Knighty wychodziły na konsole? Republic Commando też, KotOR powstawał jako exclusive na Xboksa. Ale hurr, durr, konsolowe gnioty.
Toż różnica w machaniu mieczem na konsoli a na komputerach (przy pomocy myszki) jest ogromna w ostatnich grach z serii Jedi Knight. To tak, jak grać w space sim na klawiaturze i pisać, że jest to ta sama rozgrywka co na zestawie (joy+przepustnica).
Swoją drogą interfejsem w KoTORach też łatwiej zarządzać przy pomocy myszki, ale to już nie ma takiego znaczenia, ponieważ nie jest to gra akcji.
Co do samej gry od Visceral Games, to wygląda jak jakiś Assassyn i tak to pewnie będzie się odbywało (działalność wywiadowcza na planecie opanowanej przez 1stOrder - przemykanie pomiędzy mieszkańcami i żołnierzami, a walka, tak jak pisał alchemiakr, jedno-przyciskowa z ograniczoną interakcją pod gamepada).