Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Laptop z wadą na matrycy (hot pixel) - sklep stacjonarny

30.03.2016 18:08
.Albatros
1
.Albatros
149
Horned Reaper

Laptop z wadą na matrycy (hot pixel) - sklep stacjonarny

Czy orientuje się ktoś może jak wygląda sprawa reklamacji/zwrotu laptopa zakupionego w sklepie stacjonarnym?

Sprawa wygląda następująco. Sklep X prowadzi sprzedaż stacjonarną i internetową (wysyłkową). Charakteryzuje się tym, że za darmo oferuje cyt.: "Sprawdzenie bad pixeli przed wysyłką". Zamówienie złożyłem mailowo, ale odebrałem osobiście. Laptop został zakupiony na firmę, bez systemu, więc dopiero następnego dnia miałem możliwość przetestowania laptopa. Okazało się niestety, że na matrycy jeden piksel świeci się na czerwono czyli to jest tzw. gorący piksel. Poinformowałem o tym fakcie sprzedawcę, ale zostałem poinformowany, że na hot piksele nie obejmuje gwarancja, ale zostanie zgłoszona moja usterka do serwisu - może coś da się z tym zrobić. Serwis miał odezwać się do dzisiaj, ale póki co cisza.

PYTANIE
Czy ja jako klient mogę jeszcze zrobić cokolwiek np. zażądać wymiany, albo zwrócić laptopa z tytułu rękojmi?

30.03.2016 18:33
pecet007
2
odpowiedz
pecet007
178
~

jak odebrałeś osobiście to nie wiem czy dużo wskórasz, bo takie odebranie jest często traktowane jako "rezerwacja w sklepie" i 14 dni odstąpienia od umowy drogą elektroniczną nie wchodzi w grę, nie wiem czy da się się z innych powodów, pewnie zaraz ktoś mądrzejszy się wypowie, ale generalnie bodajże 4 martwe piksele są dopuszczalne

Forum: Laptop z wadą na matrycy (hot pixel) - sklep stacjonarny