Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Czy to prawdziwy support steam?Wyslac?

16.12.2015 21:00
1
Matrxuss
11
Legionista
Image

Czy to prawdziwy support steam?Wyslac?

Ostatnio dostalem odpowiedz ktora nalisalem do supportu. Odpisali mi i kazali podac wszystkie dane z zakupionych gier w tym rowniez dane karty ktora kupowalem. I jesli im wysle to wtedy mi pomoga.(wszystko na zdjeciach) Pytanie brzmi czy to na pewno support i cz moge im bezpiecznie to wyslac?

16.12.2015 21:12
2
odpowiedz
zanonimizowany1013494
54
Konsul

Support steam raczej nie potrzebuje takich informacji. Sami mają do tego bezpośredni dostęp, więc nie muszą się ciebie pytać. Jak dla mnie to próba wymuszenia. Nie odpowiadaj.

16.12.2015 21:19
wysiak
3
odpowiedz
wysiak
95
tafata tofka

Odpisali mi i kazali podac wszystkie dane z zakupionych gier w tym rowniez dane karty ktora kupowalem.

Wyczytales to z tej wiadomosci na screenie?

16.12.2015 21:19
kluha666
4
odpowiedz
kluha666
165
See you space cowboy

Gdzie stworzyles zgloszenie? Poza tym wygląda to na normalną odpowiedź od supportu. Więc jesli pisales tu:
https://support.steampowered.com
I dostales odpowiedz w stworzonym przez Ciebie temacie, to nie masz sie czego obawiac.

Poza tym nie chcą danych Twojej karty. Jedyne co potrzebują to pierwszy adres mail, numer telefonu i jakis skan kluczy z gier (jesli masz zarejestrowane gry pudelkowe)wraz z dopisanym numerem ticketu.

16.12.2015 22:27
5
odpowiedz
Matrxuss
11
Legionista

No racja bo prosili o np transakcje z [ link zabroniony przez regulamin forum ] i kodynz gry. A jak placilem karta to jaki rodzaj, pelna nazwe(co nwm o co chodzi) i ostatnie 4 lirery. Czyli co myslicie by odpowiedziec.

Ps: tak napisalem na stem support

16.12.2015 22:32
nagytow
6
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Jesli to prawdziwy support, to dostales ta wiadomosc na stronie supportu oraz mailem. Jesli w przegladarce masz url https://support.steampowered.com i certyfikat jest od Valve Corporation, to wszystko jest ok. Nie mozemy ci powiedziec na 100%, bo nie mamy dostepu do pelnej wiadomosci z naglowkami. Wszystkie pytania sa standardowe i w zasadzie nie powinni byli ciebie o nie pytac, sam powinienes byl podac te dane jak utworzyles ticket.

16.12.2015 22:50
7
odpowiedz
Matrxuss
11
Legionista
Image

Pokaze wszystko co napisali i powinno byc zdj tez. I tak dostakem na email od valwe ze odpisano mu na support.

Wiadomość od: pracownik pomocy technicznej Alex. Data wysłania: Tue, Dec 15 2015 15:34
Hello Maks,

Thank you for contacting Steam Support.

In order to assist you with this issue, we must verify your ownership of the software and associated Steam Account(s).

Please provide as much of the following as possible:

Please provide the first email address that was used on the Steam account.

If you have registered a phone number for the Steam Guard Mobile Authenticator, please provide the phone number that is registered to the account.

If you registered software purchased at a retail location, please handwrite your Support Ticket Number 2264-QRYU-0454 on the quick reference card or sticker above the CD Key (the number should not be written on a separate piece of paper or inserted with an image editor) and reply with a digital photo or scan of the CD Key in .jpg format. Please ensure that you submit a full-color image, rather than a photocopy.

If you have any difficulty locating the CD Key on the packaging, please see the following link:
URL: http://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7480-WUSF-3601

Example scans:
http://support.steampowered.com/images/faq/2347-QDFN-4366/cdkey1.jpg
http://support.steampowered.com/images/faq/2347-QDFN-4366/cdkey2.jpg

If you purchased software through Steam using [ link zabroniony przez regulamin forum ] Card, please provide a screenshot of the transaction in your [ link zabroniony przez regulamin forum ] Card account.

Please visit the following website http://www. [ link zabroniony przez regulamin forum ] card.com and click on "View Credit" on the left. A pop-up window opens where you can enter your PIN code for your [ link zabroniony przez regulamin forum ] Card and the Security-Check information.

Click on submit and go to "Your Payments". Under “Details” please click on the arrow to display the full transaction information. Please provide a screenshot of the information listed under this tab. Please ensure that the transaction numbers are visible.

If you purchased software through Steam with a credit card, please confirm the card type (Visa, Mastercard, Discover, American Express), full name on the card, and last four digits of the card used with the order(s).

After verifying your proof of ownership we will gladly assist you with this issue.

Forum: Czy to prawdziwy support steam?Wyslac?