Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Dell - gwarancja międzynarodowa - pytanie

21.11.2015 22:47
1
Żbikos
18
Chorąży

Dell - gwarancja międzynarodowa - pytanie

http://www.bestbuy.com/site/dell-inspiron-15-6-laptop-intel-core-i7-6gb-memory-1tb-hard-drive-black-gloss/4540000.p?id=1219764047599&skuId=4540000

Pierwsze pytanie co sądzicie o tym laptopie ?
Opłaca się za taką cenę ? Nie będę zamawiał tylko zostanie mi on przywieziony przez osobę zza granicy. I mam w związku z tym pytania bo niestety, polska centrala della nie umiała mi na nie odpowiedzieć.
1) Czy Dell daje międzynarodową gwarancję na swój sprzęt ? Konsultant nie umiał mi odpowiedzieć na to pytanie , tłumacząc się tym że nie zna polityki Dell w USA
2)Jak wygląda sprawa serwisu w Polsce na takiej gwarancji ?
Pozdrawiam

21.11.2015 23:26
Sharky
2
odpowiedz
Sharky
230
Renegat

Czy się opłaca - sam oceń/oblicz. Przed zakupem sprawdź jaką gwarancję oferuje sprzedawca (bo są różne). W podanym linku gwarancja jest strasznie biedna - rok na części, za usługę naprawy płacisz.
1) Z tego co wiem Dell nie ma gwarancji międzynarodowej. Gwarancję z USA trzeba przetransferować do Europy/Polski.
2) Jak już przetransferujesz to normalnie dzwonisz na infolinię Dell i dalej już ciebie prowadzą.

21.11.2015 23:42
3
odpowiedz
Żbikos
18
Chorąży

Dzięki serdeczne za informację :)

Forum: Dell - gwarancja międzynarodowa - pytanie