Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Niezwykła broń #2 - samonaprowadzający pocisk snajpera EXACTO

28.10.2015 18:35
1
zanonimizowany669488
77
Generał

Czego to człowiek nie wymyśli, żeby zabić innego człowieka. Wojny napędzają całą cywilizację. 1WS zaczęła się końmi, a skończyła czołgami. Druga - zaczęła czołgami, a skończyła bombą jądrową

28.10.2015 19:48
2
odpowiedz
AntyGimb
59
Senator

Wojny i Zimne Wojny są niestety potrzebne do szybszego rozwoju technologicznego. Gdyby nie II WŚ to pewnie do dzisiaj nie byłoby bomby atomowej czy podboju Księżyca.

28.10.2015 20:06
DM
3
odpowiedz
DM
170
AFO Neptune

GRYOnline.plTeam

Czego to człowiek nie wymyśli, żeby zabić innego człowieka

W armii (przynajmniej US Army) myślenie jest właśnie całkowicie odwrotne :)
Tyle się trzeba namyślić nie żeby zabić kogoś, a żeby ocalić kogoś.
Dla żołnierzy, zwłaszcza dla snajperów, każdy zabity wróg to zlikwidowane zagrożenie, które najprawdopodobniej zabiłoby iluś ich kolegów, przyjaciół.
Życie bliskich, towarzyszy broni nie ma dla nich ceny i jeśli trzeba ich ocalić albo chociaż sprawić, by nie byli oni wystawieni na dodatkowe zagrożenie - strzela się bez wahania.
A dla armii takie exacto to ogromne cięcie kosztów. zamiast wysyłać samolot z wielką bombą LGB, ryzykować ogromne zniszczenia uboczne, ofiary postronne, pocisk, który praktycznie na 100% trafi w punkt po 4 km lotu to marzenie, w które warto inwestować...

29.10.2015 09:27
n0rbji
4
odpowiedz
n0rbji
81
Siedzący Byk

Do EXACTO w Future Soldier podchodziłem trochę sceptycznie bo myślałem że to fantazja twórców gry. Teraz jednak patrze na to trochę inaczej, ale nadal uważam że takie gadżety powinny być w grach w ograniczonej ilości. Są przyjemne w użyciu ale zbytnio ułatwiają grę. Gram 11 lat w multi CoD 1/UO i nie narzekam na brak gadżetów :) Prostej konstrukcji snajperka i trud związany z refleksem i celnością, jaki trzeba włożyć w trafienie daje mimo wszystko więcej radości :)

30.10.2015 00:26
yadin
5
odpowiedz
yadin
102
Legend

Czekam na świetną grę snajperską. Bo jak na razie to sam "Metal Gear Solid V" zawiera lepiej zrobione elementy snajperskie aniżeli dwie serie "Spiner Elite" i jeszcze to coś robione przez studio austriackie.

04.11.2015 21:47
6
odpowiedz
Darth Wiadro
4
Legionista

Świetny artykuł! Trzecia część Snipera Ghost Warrior zapowiada się rewelacyjnie i miło czytać, że będzie odwzorowywał współczesne technologie. Ciężko wyobrazić sobie coś bardziej niebezpiecznego, niż w pełni funkcjonalny inteligentny nabój kalibru .50. Szczerze jestem ciekaw działania EXACTO, ale tak jakby rozumiem czemu utrzymują to w tajemnicy ;)

05.11.2015 15:36
7
odpowiedz
judas666
4
Legionista

Parafrazując nieco jedną z postaci z sagi o Wiedźminie, coraz to wymyślniejsze narzędzia człowiek konstruuje, aby drugiemu flaki wypruć. Ja też prawdę mówiąc odnośnie powyższego artykułu nie widzę gry, w której wykorzystanie tego rodzaju pocisków bardziej się sprawdzi i sprawi większą frajdę niż w Sniper: Ghost Warrior 3, w którym (zważywszy zarówno na tytuł jak i poprzednie części) okazji do wypróbowanie go na czyichś flakach nie zabraknie.

05.11.2015 21:00
8
odpowiedz
malyjurek
12
Chorąży

Ciekawe:) ->Wojny i Zimne Wojny są niestety potrzebne do szybszego rozwoju technologicznego. Gdyby nie II WŚ to pewnie do dzisiaj nie byłoby bomby atomowej czy podboju Księżyca<- Wojny istnieją nie dlatego, że ich potrzebuje rozwój technologiczny (popatrz sobie na Belle Epoque zakończoną wojną), ale z przyczyn ekonomicznych, bez względu na to czy cep jest w robocie czy snopowiązałka. Powiedz mi, co konkretnie dało ludzkości podbicie (?) Księżyca? Ale tak poza teflonem (i zostawmy łączność satelitarną na boku bo to inna bajka). Moim zdaniem - wykształconym na bazie wypowiedzi medialnych ludzi z NASA (tych , którzy obecnie już tam nie zarabiają kokosów) - nic. Jakie korzyści płyną z istnienia biomby atomowej też nie wiem. Chyba takie, że trzeba robić w gacie, żeby jakiś ISIS sobie jej nie kupił.

05.11.2015 21:12
9
odpowiedz
malyjurek
12
Chorąży

Szczerze mówiąc - pierwszy raz się dowiaduję o tego typu amunicji, na to, czym się strzela w grach z bohaterami przechodzącymi przez ściany - nie skupiam uwagi. Przyznam się, że o ile z zainteresowaniem przeczytałem, że amunicja ta pojawi się w Sniper: Ghost Warrior 3 i będę się mógł nią pobawić, to kiedy sobie uświadamiam, że zaistnieje (a zaistnieje) na współczesnym polu walki - ciarki mi defilują po plecach, bo współczesnym polem walki są dzis i te tereny, na któy niby wojny nie ma. Strach się bać.

gameplay.pl Niezwykła broń #2 - samonaprowadzający pocisk snajpera EXACTO