Siemka. Siostra pod choinkę dostała zestaw Lego Friends. Składam, składam, pora przykleić naklejkę do klocka. Szukam po paczkach, pudełku, instrukcji, nigdzie ich nie ma. Jedna naklejka ok, ale powinno być ich 9. Każda na innym klocku. Da się coś z tym fantem zrobić? Jakiś zwrot, telefon, strona, gdzie dosyłają brakujące elementy? Proszę o pomoc. :)
Robiłem kilka reklamacji w LEGO i dwa razy reklamowałem zniszczone (pogięte) nalepki. Dokładniej to załatwiasz to tutaj https://service.lego.com/pl-pl/replacementparts#BasicInfo
Podajesz wiek, kraj, następnie opcję My new set has a missing piece, dalej numer modelu zestawu z pudełka. Potem musisz wybrać brakujące części, przy czym nalepek nigdy nie ma w spisie, więc klikasz na dole I can't find what I am looking for i w opisie wpisujesz Sticker sheet is missing, a dalej podajesz maila i adres do przesłania pocztą brakujących rzeczy. Po 2-4 dniach dostaniesz maila potwierdzającego wysyłkę lub pytania od serwisu (już po polsku). Łączny czas oczekiwania od złożenia reklamacji to koło 10 dni. Części/nalepki przychodzą zwykłym listem, niepoleconym, w kopercie bąbelkowej.
Dzięki bardzo za szczegółowy post. :)