Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Wieści ze świata Double Fine, Take-Two, Star Citizen, Elite Dangerous, Goat MMO Simulator

24.11.2014 16:01
dj_sasek
1
dj_sasek
153
Freelancer

Trzeba przyznać, że system obrażeń w trybie FPS Star Citizen przewyższa większość obecnie dostępnych shooterów na rynku, a to przecież tylko jeden z wielu elementów całości.

24.11.2014 21:57
😜
2
odpowiedz
seba74
75
Tenclaver

... która to w przeciwieństwie do E:D zostanie wydana za (tu wstaw dowolną liczbę w przedziale od 1 do 111) lat

25.11.2014 16:24
dj_sasek
3
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

2 lata

25.11.2014 16:27
4
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

mowilem: dj_sasek powinien podpowiadac Robertsowi bo widac, ze o SC wie wiecej od tworcy

25.11.2014 16:27
😁
5
odpowiedz
Cyniczny Rewolwerowiec
109
Senator

Trzeba przyznać, że system obrażeń w trybie FPS Star Citizen przewyższa większość obecnie dostępnych shooterów na rynku

Tylko że w przeciwieństwie do SC te shootery istnieją.

25.11.2014 20:22
dj_sasek
6
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

@Asmodeusz - przejrzyj dev tracker.

@Cyniczny Rewolwerowiec - pamięć twa krótka i już prezentacji z PAX Australia nie pamiętasz...

25.11.2014 20:38
😁
7
odpowiedz
Cyniczny Rewolwerowiec
109
Senator

Lol, przecież to demko z PAX to był generic Cryengine shooter, a publika sikała w majty bo Roberts.

25.11.2014 20:49
dj_sasek
8
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

Możliwość grania w trybie FPS to jest tylko bonus do tego co gra będzie oferować, jest to jeden z wielu modułów, który stworzy później jedną całość. Już przy pierwszych prezentacjach prezentował się co najmniej okazale. W pierwszym kwartale 2015 będzie można zagrać i samemu się przekonać, wtedy zobaczymy czy to generic shooter jest, czy coś więcej. Ale to trzeba przekonać się na własnej skórze. Niemniej jednak jako dodatek do całości prezentuje się świetnie i wystarczająco, mimo to sięgają dalej i dodają te wszystkie efekty wpływające na kierowaną postać.

25.11.2014 21:10
9
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

[6]
Prosze o linka do posta/informacji potwierdzajacej ustawienie daty premiery na 2016. Jak na razie jestes jedyna osoba ktora podaje ta date jako PEWNIAK, cala reszta witryn podaje "approximate" czyli "w przyblizeniu". Czy potwierdzisz to, co napisales, czy znowu wyssales dane z palca (albo innego miejsca)?

25.11.2014 21:42
dj_sasek
10
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

Nigdzie nie napisałem, że to pewniak. Końcówka 2016 to właśnie przybliżona data premiery PU (czyli 2 lata od teraz). Oczywiste jest to, że trzeba liczyć się z tym, że mogą być to +/- 2-3 miesiące. Nigdy tego nie negowałem. Niektórzy nawet bardziej optymistyczni ode mnie sądzą, że będzie to mid 2016, ale wątpię.

Nie mogę znaleźć tego dokładnego wpisu w dev trackerze, ale pamiętam, że odnosił się on do newsa w magazynie Gamestar, w którym Chris udzielił tych informacji: https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/124159/

25.11.2014 22:06
11
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

"2 lata" oznacza pewniak
"prawdopodobnie za 2 lata" "prawdopodobnie w 2016" oznacza przyblizona date

Teraz sprawdz co ty napisales. Roznica na tyle duza, ze na studiach czy przy pracy naukowej bys polecial za pewniaki. Gdybys umiescil to w zapowiedziach na jakimkolwiek sajcie by jechali po tobie tak jak ja robie to w tej chwili. Tak wiec naucz sie pisac tak, aby druga osoba widziala o co chodzi.

@ link:
Oto co napisal autor zapowiedzi:
Everything beyond that is extrapolation on my part, i.e.: if the alpha of PU starts around end of 2015 it stands to reason that the game will not reach "finished" status before mid 2016 (which I find to be an optimistic prognosis given the scope of the project).

Czyli AUTOR sobie tak życzy a nie Roberts. Czyli autor zrobil dokladnie to samo co ty - podal bledne informacje. Gdyz jestem pewien, ze Roberts nie powie "wydamy w 2016". Predzej "celujemy w 2016" (ale nie musimy "trafic"), "staramy sie w 2016" (ale moze nie wyjsc), "chcemy/chcielibyscmy w 2016" (ale chciec mozemy a nie poszczescilo sie).

Damn, okazuje sie ze pisanie wcale nie jest takie latwe i nie kazdy to potrafi. :shocker:

25.11.2014 22:08
dj_sasek
12
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

Pisałem też, nie tu tylko wcześniej, że nie zdziwiłbym się, że w 2017 to wydadzą, więc nie imputuj mi niczego. https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13468761

25.11.2014 22:14
13
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

dj_sasek [ 42 ] - Freelancer

2 lata

To jest twoj post. W TYM watku stwierdziles wprost, ze gra zostanie wydana za 2 lata. Dodatkowo zrobiles to dzisiaj a nie kilka dni/miesiecy temu, wiec informacja jest "aktualniejsza". Masz rozdwojenie jazni?

25.11.2014 22:16
dj_sasek
14
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

A jak ty powiesz, że za 2 lata uzbierasz na nowy samochód to kupisz go dokładnie 25.11.2016 czy może to będzie, gdzieś około? To już jest czepialstwo z twojej strony...

25.11.2014 22:27
15
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

Ze co?

I tak, bede sie czepial szczegolow. Jesli przyszloby mi (a nie przyjdzie, bo nawet kijem od szczotki tego nie tkne) pisac zapowiedz SC to nie powiem "gra zostanie wydana w 2016 bo dj_sasek tak napisal" a powiem "tworcy planuja..." albo "proponowana data wydania..." albo cokolwiek w tym stylu.

Akurat pisze lab report w ktorym tez musze odwolywac sie do literatury - i tam gdzie jest cos PEWNE pisze ze jest PEWNE a tam gdzie jest PRZYPUSZCZALNE to pisze ze jest PRZYPUSZCZALNE. I nie ma przebacz lub "kiedys napisalem co innego ale teraz sobie pisze bzdury". Jesli chcesz dyskutowac na poziomie warto zaczac od detali. A tak znowu zajechalo fanbojstwem. Taka prosta rzecz, ktora pozwolilaby na pozbycie sie latki i tak spieprzona.

25.11.2014 22:34
dj_sasek
👍
16
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

Miło mi słyszeć, że moje wypowiedzi o SC są równie ważne dla ciebie co twoja praca i ten report, że poświęcasz im czas zamiast się nim zająć.

25.11.2014 22:36
17
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

Nie tylko pisanie tak zeby odbiorca zrozumial ale i czytanie ze zrozumieniem u ciebie lezy. Proponuje tobie inny srodek komunikacji - np chrząknięcia, gdyz pismo jest jednak zbyt skomplikowane...

26.11.2014 15:25
dj_sasek
😜
18
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

Ja tobie też coś zaproponuję jak już przy propozycjach jesteśmy, więcej luzu i pogodniejszego patrzenia na świat.

Wiadomość Wieści ze świata Double Fine, Take-Two, Star Citizen, Elite Dangerous, Goat MMO Simulator