Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Space Pirates And Zombies 2 | PC

26.06.2014 20:45
1
Zearid the Shadow
11
Legionista

Pierwsza część - rewelacja.
Niestety ta już budzi kilka wątpliwości.
1. 3D (nie wiem czemu ale mam złudzenie, że widzę kolejną grę na Unity)
2. Wygląd Świata
3. Statków.

Pierwsza część dzięki stylistyce i owemu 2D miał niepowtarzalny klimat. Druga wygląda trochę jednak jak skok na $ a nie chęć zrobienia kontynuacji zwłaszcza, że gry w dwóch wymiarach nadal mają się wyśmienicie.

26.06.2014 21:56
.:Jj:.
2
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

Jakby chcieli zrobić skok na kasę to by szybko wydali DLC albo zwyczajną kontynuację na zasadzie 'nowa kampania'.

Póki co nie widziałem niczego co by było specjalnie niepokojące, jeśli ekonomia i walka będą dopracowane to już będzie dobry tytuł. Migracja 2d->3d stwarza wątpliwości ale nie przesadzajmy- to dość prosta grafika, bez fajerwerków. Myślę że sobie poradzą.

Do premiery jeszcze trochę czasu, trzymam kciuki.

26.06.2014 22:01
aope
3
odpowiedz
aope
191
Corporate Occult

Druga wygląda trochę jednak jak skok na $

Wat? :O

Jedynka była rewelacyjna (klimacik!). Na dwójkę czekam z niecierpliwością. Biorąc pod uwagę podejście twórców zarówno do gry jak i samych graczy, to dałbym im nawet 60 dolców za finalną wersję.

18.05.2015 13:37
4
odpowiedz
Salore
1
Junior

Z tego co mi wiadomo to nie będzie do końca pełne 3D. Raczej 2D z elementami 3D. Umownie 2.5D. Bo statki i większość rzeczy po przybliżeniu będą w trójwymiarze ale poruszanie będzie ograniczone do 2 wymiarów - tak jak w jedynce. Ino szerokość i wysokość. Nie będzie się dało dać nura pod przeciwnika :p a jak komuś przeszkadza trójwymiar może przełączyć kamerę i oglądać starcia od góry - jak w 1 części.

21.05.2016 13:54
Kajdorf
5
odpowiedz
Kajdorf
88
Konsul
5.0

Po pierwsze, pomimo nazwy to jest całkiem inna gra. Więc osoby które oczekują jedynki to się mocno rozczarują.
Lista zmian w stosunku do jedynki:
- zmieniono system rozwoju, teraz dostajemy expa za walki i awansujemy na wyższe poziomy. Na każdym poziomie dostajemy jedną cechą do wyboru z trzech możliwości, co kilka poziomów dostajemy bonusową drugą cechę.
- przebudowano system rozbudowy statku-matki. Im mamy wyższy lvl, tym możemy zainstalować więcej i lepszej jakości części.
- zmieniono system pomocników, nie musimy teraz zdobywać pojedyńczych planów i potem je uzbrajać czy konstruować, wystarczy kupić cały statek na rynku.
- zmieniono system podróży po galaktyce. Nie ma teraz planet w układach, jest jeden sektor z centralna bazą i dwoma/trzema miejscami wydobycia surowców. Mapa Galaktyki jest w porównaniu z poprzednią częścią mała, to jest tylko 50 sektorów.
- teraz surowce wydobywamy na mapie galaktyki, wystarczy podlecieć i je zebrać. Surowce regenerują się co pewien czas.
- skasowano system robienia questów na planetach dla frakcji. Teraz budujemy dla nich bazy na mapie Galaktyki i pomagamy je utrzymać poprzez ciągłe walki o sektory
- skasowano planety i wizyty wewnątrz sektorów. Wszystko robimy na mapie ogólnej.
- zmieniono system wydobycia surowców. Teraz mamy punkty regenerujące się na mapie ogólnej, które są przypisane do sektora, a ten ma po założeniu bazy swojego właściciela.
- każdy sektor po założeniu dostaje kapitana, który czerpie zyski z handlu i złóż surowców, teraz zostają wysłane statki transportowe które lecą do takich surowców. Możemy je w trakcie lotu przechwycić, ale to obniża nam popularność u danego kapitana
- na mapie lata sporo NPC-ów, jedni pracują dla frakcji, a inni to samodzielni piloci. Są także statki pirackie i bazy. Wszystko możemy atakować i grabić, ale w przypadku NPCów to skutkuje spadkiem popularności u zaatakowanego kapitana, jeśli takiemu będziemy pomagać w walce to nam oczywiście rośnie popularność. Zbierając surowce u przeciwnego kapitana, tracimy pkt popularności u niego, ale nie frakcji. Surowce należą do kapitanów, a nie frakcji, więc pomimo tego że on należy do tej samej co my i tak mamy kary.
- w bazach mamy handel, areny, przezbrajanie statków, naprawy. Możemy posiadać będąc we frakcji jeden sektor na własność, inne możemy zakładać i pomagać je utrzymać (system raidów)
- galaktyka to ciągła walka, tylko systemy na głębokim zapleczu nie zmieniają właściciela, na linii frontu sektory bardzo często przechodzą z rąk do rąk.

Patrząc na całość to nie podobają mi się te zmiany, gdyby to była jako samodzielna część to bym nie narzekał, ale w porównaniu z jedynką to krok wstecz. Dlatego nisko oceniam tę część, nawet pomimo tego że to wersja z wczesnym dostępem, to raczej nie wróżę powrotu do jedynki. Przypomina mi się sytuacja jaka powstała podczas tworzenia najnowszej części X-Rebirth przez Egosoft. Gra wykastrowana z najlepszych elementów, w ładnej otoczce, w znanym świecie. W X-ie powstały nowe dodatki, ale sam system jest tak stworzony że nie da się go zmienić.

Gra Space Pirates And Zombies 2 | PC