Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Recenzja Recenzja gry Titanfall - dynamicznego FPS-a twórców serii Call of Duty

14.03.2014 13:05
1
zanonimizowany549081
43
Konsul

8.5? Nie jest to przesada? Ta gra to naprawdę nic odkrywczego, a hype na nią jest ogromny... I tak, to nadal "Call of Duty + mechy + karty". Nabijanie fragów na botach czy mała liczba trybów rozgrywki... Beta nie wciągnęła, może dam szansę jak stanieje.

14.03.2014 13:14
Dariusxq
😈
2
odpowiedz
Dariusxq
52
Forumowy Prowokator
0.0

Daję 0 bo to gra od ĘĄ.

14.03.2014 13:14
kęsik
😉
3
odpowiedz
kęsik
114
Legend
6.0

8,5? A już myślałem, że będzie 9,5... Chociaż 8,5 to i tak za wysoka ocena dla tak odtwórczej i nudnej gry.

14.03.2014 13:17
4
odpowiedz
zanonimizowany793837
39
Generał

@Aexoni - już myślałem, że EA się nauczyło, ale nadal u nas sprzedaje się gry po 150 zł. To jest po prostu żałosne. Ceny są już praktycznie takie same, jak na konsole. A zarobki nie idą do góry. Za rok będą sprzedawać za 200 zł a na konsole za 210 zł. Oh yeah. Nie mogę się doczekać momentu, kiedy polski oddział tego gówna, zbankrutuje.

Titanfall to nie jest nic nowego. To po prostu zwykły shooter z mechami w roku głównej i tylko dlatego ma tak duży posłuch. Bo przecież nikt się nie sra na widok prostego shootera prawda ? Wystarczy dodać coś, co nigdy nie było mieszane od 12 lat i proszę bardzo. Przypominam, że to samo mieliśmy w Shogo i to wiele wiele lat temu. Gdyby zrobili re-edycje tej gry, to Titanfall nie miał by żadnych szans a to co się teraz nazywa rewolucją, straciło by to miano. Patrząc na rozgrywkę i to jak gra wygląda, to widać, że robili to twórcy MW1 - 2. Ocena jest zbyt duża jak na zwykły shooterek. Może przyjemnie się gra przez parę partyjek, ale potem to już jest zwyczajna gra. Wydaję mi się, że mapy są małe i ciasne jak na zabawy takimi olbrzymami. Dałbym max 7,5.

14.03.2014 13:25
5
odpowiedz
BloodPrince
136
Senator

Co można wymyślić nowego w strzelance?
Należą się im brawa, za to, że nie zrobili kolejnej nudnej gry, w której można tylko strzelać lub jeździć czołgiem...

14.03.2014 13:32
6
odpowiedz
zanonimizowany549081
43
Konsul

Vegost - Masz rację. I założę się, że już w niedługim czasie cena gier przestanie być argumentem "za" PC...

Co można wymyślić nowego w strzelance?
Należą się im brawa, za to, że nie zrobili kolejnej nudnej gry, w której można tylko strzelać lub jeździć czołgiem...

No jakoś CoD, na którym dzisiejsze multi się wzorują zrobił coś nowego, BF, Counter - Strike... wiem, że monopol na fajne rozwiązania się skończył, ale naprawdę hype na grę jest przesadzony... To nie jest gra, która powoduje opad szczęki, tylko ot zwykła strzelanka...

14.03.2014 13:36
7
odpowiedz
Ghost_
132
Konsul
7.5

Do minusów dodałbym żałosną ilość broni i perków. No i cene jak na gre "multiplayer only".

14.03.2014 13:49
puci3104
😁
8
odpowiedz
puci3104
135
Generał

Serio? Titanfall dostaje ocenę taką jak BF4? Nic mnie już nie zdziwi na GOLu. W końcu jakaś inna gra multi, która nie jest n-tą grą USA vs Terroryści/Rosja i w którą gra się tak przyjemnie jak w te gry z początku rozgrywek sieciowych i jest to powiew świeżości, a gra mimo to dostaje notę jak dokładny klon poprzedniej części Battlefield ze zmienionym numerkiem (a do tego tenże klon dostaje nawet w DLC mapy z poprzedniej odsłony...). Zacznijcie w końcu korzystać z pełnej skali ocen dla gier AAA, a nie później wychodzą takie kwiatki. Do minusów przydałoby się jeszcze dodać dość marną optymalizację gry.

@Ghost_ - Więcej perków? Ale po co? Po robią jakieś perki, które będą psuły rozgrywkę i wszyscy będą się wnerwiać, a tak są fajnie zoptymalizowane i każdy ma swoje zalety, ale nie ma wśród nich żadnych "noobskich".

Edit: Jeszcze mi się przypomniało. Do minusów moim zdaniem możnaby dorzucić brak killstreaków, które aż prosi się do tej gry wrzucić.

14.03.2014 14:31
9
odpowiedz
Konidash
26
Legionista
10

Daję 10, bo Dariusxq dał 0 - równowaga musi być

14.03.2014 14:40
DrAmok
10
odpowiedz
DrAmok
35
Chorąży
6.0

Ja osobiscie jestem zawiedziony :( napalony bylem na ten tytuł...

Pobrałem bete , pograłem z 30 min i zacząłem sie nudzić :( galem na SIŁĘ jeszcze przez 3 dni po minimum 2h z nadzieja ze się jednak wkręcę ale sie nie udało i z bólem serca odsprzedałem preorder kumplowi. Wracam do bad company 2 .

14.03.2014 14:46
11
odpowiedz
nikt11
44
crywar

Ja nic nie daję bo jeszcze nie grałem ;P

14.03.2014 14:53
Lothers
12
odpowiedz
Lothers
161
Senator

+ niespotykana mobilność postaci... a skakania na rakiecie to już nikt nie pamięta?

14.03.2014 15:10
raziel88ck
😃
13
odpowiedz
raziel88ck
162
Reaver is the Key!

Czekałem na ten tytuł do momentu pojawienia się informacji na temat braku singla. No nic, wracam do Shogo - Króla Mechów!

14.03.2014 15:30
Yoghurt
14
odpowiedz
Yoghurt
89
Legend
8.5

Kęsik oczywiście grał, więc ocenia.

Od czasu pierwszego MW nie bawiłem się tak dobrze w multi, aż sam jestem zaskoczony. Bardzo przyjemna, durna bieganina w starym stylu, aż się Kłejk i UT przypomniały i wróciłem myślami do czasów liceum.

Raziel -> Czekałem na ten tytuł do momentu pojawienia się informacji na temat braku singla.

Według statystyk, które podawał Zampella, mniej więcej 5% odbiorców współczesnych strzelanek kończy tryb single, większość nawet go nie odpala. Nic dziwnego, że pozbyto się "normalnej" kampanii, która pochłonęłaby sporą część funduszy na produkcję - to by była klasyczna sztuka dla sztuki, o której po tygodniu nikt by nie pamiętał, bo wszyscy i tak lataliby jak pojebani po ścianach i walili z rakietnic do mechów.

Loth -> a skakania na rakiecie to już nikt nie pamięta?

Oczywiście, ze pamieta. Ci, którzy pamiętają najlepiej, przy Titanfallu spędza parę miłych chwil, bo to ten sam typ rozgrywki co staroszkolne strzelanki multi.

14.03.2014 15:55
😱
15
odpowiedz
TobiAlex
160
Legend

raziel88ck problem w tym, że w Shogo to nie mechy :/

14.03.2014 16:00
Zdenio
16
odpowiedz
Zdenio
99
Generał

tu był komentarz, ale został skasowany przez autora, bo nie ma opcji "usuń" :P

14.03.2014 16:02
17
odpowiedz
BloodPrince
136
Senator

wiem, że monopol na fajne rozwiązania się skończył, ale naprawdę hype na grę jest przesadzony
cod- regeneracja życia
bf- duże mapy
cs- taktyka
titanfall- mechy, bieganie po ścianach, karty
Na tle innych produkcji, gra Respawn Entertainment nie wygląda źle- moim zdaniem.

14.03.2014 16:06
18
odpowiedz
zanonimizowany549081
43
Konsul

titanfall- mechy, bieganie po ścianach,

W Brinku też biegałeś po ścianach, mechy występowały już wiele lat przed Titanfall, po prostu takich produkcji jest niewiele i twórcy "wstrzelili się" w tematykę akurat.

14.03.2014 16:20
Yoghurt
19
odpowiedz
Yoghurt
89
Legend

Dodajmy jeszcze, że strzelać można było już w Catacomb 3D, a karty były w Pasjansie.

W popkulturze pełna oryginalność już od dawna nie istnieje. To umiejętność dobrego mieszania schematów się liczy, a nie super hiper oryginalność pomysłu. Bo niemożliwością jest wymyślić coś całkowicie nowego i niespotykanego, zwłaszcza w gatunku strzelanek sieciowych - można co najwyżej odświeżyć i zmodyfikować znane wzorce tak, by tworzyły zgraną, porządną całość.

14.03.2014 16:21
20
odpowiedz
TobiAlex
160
Legend

"Już od pierwszych sekund czuć tę niesamowitą moc, za którą stoją miliony przewodów i drobnych podzespołów."

No nie wiem. Ja osobiście zawsze wolałem postawić Titanfalla w tryb obrony (autopilot?). Natomiast osobiście zawsze mnie rozwala jak takie wielkie maszyny kroczące przeładowują broń w "ludzki" sposób tj. wyciągają pusty magazynek itp. Gdyby już ktoś takiego mecha zbudował (co fizycznie jest niemożliwe a i niepotrzebne) to na pewno przeładowywanie broni nie wyglądałoby w ten sposób. Ot taka moja anegdotka odnośnie miliona przewodów i drobnych podzespołów.

14.03.2014 16:22
agamas
21
odpowiedz
agamas
26
Chorąży

Gra bardzo fajna ,tylko te blisko 50 gb do sciagania... :)

14.03.2014 16:30
kęsik
😍
22
odpowiedz
kęsik
114
Legend

Kęsik oczywiście grał, więc ocenia.

Gdybym nie grał to bym nie oceniał.

14.03.2014 16:31
23
odpowiedz
zanonimizowany549081
43
Konsul

Dodajmy jeszcze, że strzelać można było już w Catacomb 3D, a karty były w Pasjansie.

Porównanie wzięte z niczego, nie trzymające się kupy i do tego nietrafione. Tu nie chodzi o coś, co definiuje gatunek gier, ale o pomysły jak właśnie samoregenerujące się zdrowie, destrukcja otoczenia... Poza tym, naprawdę ta gra zasługuje na tak wysokie noty tylko dlatego, bo fajnie jest użyć jetpacka czy pobiegać po ścianie?
Titanfall w mim odczuciu jest tylko CoDem z paroma bajerami. Nic specjalnego poza tym nie ma. Gra jednej sztuczki (mechy), do tego mała liczba graczy, mało trybów gry... i za to 150 zł? W recenzji też powinna być brana pod uwagę cena, bo to stosunek ceny do jakości jest tym, co często popycha graczy do kupna (przykład: Diablo 3 z kosmiczną ceną, a mimo to z rekordowymi liczbami sprzedaży). Dla mnie niestety przeciętniak.

14.03.2014 16:31
24
odpowiedz
zanonimizowany498149
105
Senator

Pójdzie na i5 2.6 do 3.2 GHZ, 4Gb RAM i ATI 8750 2GB? Znaczy sie wiem że uciągnie ale czy będzie dośc komfortowo się grało :)

14.03.2014 16:32
25
odpowiedz
zanonimizowany793837
39
Generał

@BloodPrince - ale nie wprowadza nic nowego, tylko przedstawia nam oklepane schematy. Mechy już były dużo lat wcześniej. Po prostu wprowadzają coś, co było kiedyś i zostało o tym zapomniane. Teraz to przypominają i co ? I nic. Nie zrobiło to na mnie wrażenia a dlaczego ? Bo pomysł na grę został zmarnowany i dostaliśmy na koniec pusty, oklepany shooterek. Brak kampanii z prawdziwego zdarzenia to zabójstwo dla tej gry. No i jeszcze cena za tryb multi. Gdybym chciał pograć w coś z innymi, to jest masa darmowych tytułów za które nie trzeba płacić 144 zł. Rozumiem, że jest grupa ludzi, którzy wolą tylko multi. Ale są też tacy, którzy za sam multi nie będą płacić. I albo respawn się ogarnie albo szybko zbankrutuję jak inne studio EA. A wejście pod ich skrzydła to był najgłupszy pomysł jaki mógł wymyślić założyciel tego studia. Chciał zrobić na przekór Koticowi ? To mógł zrobić taką grę, która by ładnie zarabiała i była zapamiętana jako coś nowego. A nie iść do konkurencji i palić głupa. Zresztą, czego można się było spodziewać po Zampelii - > copy MW -> Shooter -> EA. No i jeszcze nowe tryby czy tytany lub mapy za połowę ceny gry. Tak będzie, wierz mi.

14.03.2014 16:35
Krecik1218
26
odpowiedz
Krecik1218
86
Pretorianin

Gra jest świetna ale ja o czym innym.
Kupiłem grę w popularnym sklepie nie dla idiotów (nic do niego nie mam) aby nie ściągać 50gb danych przez kilkanaście/dziesiąt godzin (internet w Polsce). Wkładam płytę nr.1 do napędu i w Autorun'ie klikam dalej. Napęd mieli płytę ale nic się nie dzieje. Kombinowałem na każdy sposób ale to nic nie dało. W międzyczasie na forum pomocy EA znalazłem kilka osób z podobnym problemem. "Spece" z EA którzy kompletnie nie znają się na swojej robocie, jak zwykle przyczepiają się do DXdiaga. W międzyczasie wszedłem na czat pomocy EA z informacją, że muszę poczekać 20-30 minut. W czasie tej kombinatorki nie znalazłem rozwiązania, straciłem ponad godzinę czasu w której to konsultant się ze mną nie skontaktował. Ostatecznie ręcznie wypakowałem pliki z małą pomocą Origina i rozesłałem solucję do tak samo pokrzywdzonych osób z forum EA jak ja. Jeśli ktoś potrzebuje pomocy to na samym dole podaje rozwiązanie.
Do czego zmierzam? Jak w 2014 wielki wydawca jakim jest EA może popełnić takiego faila z pudełkowym wydaniem? W dodatku ta ich cała pomoc to jest jakiś żart o czym się już niejednokrotnie przekonałem. Raz nawet po pół roku od zgłoszenia problemu do FIFY, człowiek który miał mi pomóc zgłosił się do mnie z pytaniem o rozwiązanie problemu - oczywiście przekazałem mu go.

NIE INSTALUJĄCA SIĘ GRA Z PŁYT DVD:
1. Podaj kod produktu gry w Originie i rozpocznij pobieranie.
2. Zamknij całkowicie Origina.
3. Z płyty DVD1 skopiuj na dysk pliki: Titanfall.cd i Titanfall.z01
4. Z płyty DVD2 skopiuj plik Titanfall.z02
5. Otwórz plik .z01 za pomocą Winrara i wypakuj wszystko do folderu z grą (Origin utworzył go podczas zaczętego pobierania).
6. Uruchom Origina i wznów pobieranie - dojdzie do 99% i ściągnie się kilka Mb, po czym pasek postępu przejdzie na 30% i nie będzie żadnego info o prędkości pobierania itp.
7. Włóż płytę DVD3 do napędu a Origin automatycznie rozpocznie wypakowywanie plików audio gry.
8. Możesz grać, jeśli pojawią się problemy - napraw instalację.

14.03.2014 16:40
27
odpowiedz
wcogram
120
Generał

Jak dla mnie 7.5-8/10

Pograłem chwilę do 14 lvl.

Gra jest tylko dobra.

Matchmaching w tej grze nie istnieje. ludzi z lvlem 1 losuje z tymi z generation X.
Dość często losowało drużyny na start meczu 3/5 lub 4/5. Praktycznie cały czas startowałem w drużynie z mniejszą ilością ludzi na starcie co przekłada się oczywiście na 80% przegranych.
Dołączenia do rozgrywki na 1 minutę przed końcem.

Zrobiliśmy tryb kampanii musicie w to grać aby sobie odblokować Tytany w trybie normalnym MP> Kto to do ch..ja wymyślił. Ostatnio takie rewelacyjne rozwiązanie było w BF4. Chcesz mieć MP7 lub SAW to zapieprzaj ostatnią misję 3 razy.

Zero ustawień rozgrywki. W grze nastawionej wyłączeni na multi twórcy na samym początku powinni zrobić opcje zakładania własnych gier ich dostosowania jak np. wyłączenie botów. ustawienie trybu HC, większą ilość kuponów, czasu rozgrywki itd.
To są podstawy gry multi a nie losowe dołączenie do lobby. Nie tego oczekiwałem po twórcach MoH:AA, COD 1,2.4,6.

Premiera była 3-4 dni temu ludzie już mają max poziom generation. Takie osiągnięcie i zarazem cel powinien zajmować miesiące rozgrywki, a nie tak jak w przypadku BF4 co patch do 10 poziomów w górę.

Po fali entuzjazmu serwery będą świecić pustkami - nie jest to gra na dłuższe posiedzenia jak BF czy COD.

Sam gameplay gry nie uratuję.

Jeżeli nie ma serwerów dedykowanych powinna być opcja za $$ lub bezpłatna na zakładanie własnych gier według własnych zasad - wtedy gra pożyje dłużej. Do tego dostosowana przeglądarka gier. Wybieram według jakich zasad chcę grać i szukam otwartych gier.

Gra została wydana zbyt szybko bo MS i EA musieli policzyć kasę.

14.03.2014 16:50
28
odpowiedz
Emiliano666
102
Konsul

Miałem kupić bo szybkość z UT i bieganie jak w Mirros Edge, ale jakoś tak mnie przestało ciągnąć do tego i se odpuściłem, nie ma po prostu tego "WOW!" co by mnie skłoniło w tej grze do jej zakupu...

14.03.2014 18:00
MAJOT14
👍
29
odpowiedz
MAJOT14
95
Sim racer
9.5

Świetna gra dająca naprawdę mnóstwo frajdy!

14.03.2014 18:19
A.l.e.X
30
odpowiedz
A.l.e.X
133
Alekde
6.0

Jak na chwilę obecną to w sumie największe łupanie z pieniędzy od EA od dość dawna, nie wierzę aby do premiery nowego BFa/CoD ktoś o nie jeszcze pamiętał. Niestety gra jest dobra, ale brakuje jej tego czegoś co nakłania do żmudnego nabijania poziomów aby potem walczyć z najlepszymi. W sumie jakbym sam miał ocenić to solidna 6.

14.03.2014 18:34
puci3104
31
odpowiedz
puci3104
135
Generał
9.0

Do mankamentów gry dodam jeszcze kilka rzeczy:
1. Rozgrywka tylko 6vs6.
2. Brak możliwości zmiany nazwy klasy :D
3. Brak dedyków, a przecież gdyby były normalne dedyki to byłaby duża szansa gry do wejścia do poważnych rozgrywek e-sportowych, a tak to zależy od graczy jak będą chętni grać na kogoś prywatnych grach.
4. No i wspomniany wcześniej brak killstreaków, które świetnie by się wpasowały do tej gry.

Nie zmienia to jednak faktu, że te rzeczy stają się powoli standardami obecnych gier multiplayer, więc oceny nie zaniżają. Jak dla mnie po kilkunastu godzinach rozgrywki jest to 9/10

14.03.2014 19:03
JudgeHolden
😐
32
odpowiedz
JudgeHolden
33
Centurion

"+ niespotykana do tej pory mobilność postaci" -- czyżby recenzent pamiętał tylko FPSy w stylu Call of Duty? Del w każdym materiale o Titanfallu nawiązuje do Quake'a albo Mirror's Edge, a w recenzji ani słowa o tym i jeszcze ten kuriozalny plus.

14.03.2014 19:03
Luc.Golabiowski
33
odpowiedz
Luc.Golabiowski
27
Luc

Cześć wszystkim,

To właśnie mi przypadła niewątpliwa przyjemność recenzowania Titanfall'a. Jeżeli macie jakieś pytania odnośnie samej gry albo po prostu z którąś częścią recenzji kategorycznie się nie zgadzacie - piszcie śmiało, postaram się wyczerpująco odpowiedzieć na każdą wątpliwość ;)

14.03.2014 19:13
Dzienciou
34
odpowiedz
Dzienciou
125
Generał

Recenzja jest git :). Teraz pytanie: Hakowanie widm coś daje tak naprawdę? czy tylko minionki za nami biegają?

14.03.2014 19:29
Luc.Golabiowski
35
odpowiedz
Luc.Golabiowski
27
Luc

@Dzienciou - Widma, od razu po zhakowaniu, stają się Twoją osobistą gwardią przyboczną. Co prawda wciąż są beznadziejne w zabijaniu, w większych ilościach stanowią jednak nie najgorszy "rozpraszacz" dla naszych przeciwników, czasami nieświadomie posłużą również jako tarcza. Wielkiego pożytku więc z nich nie ma, ale odpowiednio się ustawiając potrafią dać nam kilka dodatkowych sekund na wymierzenie w nacierającego przeciwnika. Ponadto - zawsze atakują cel razem z Tobą, co może czasami zadecydować o przeżyciu.

Na dobrą sprawę, przejęcie Widm to jedyny sposób, aby zmusić je do większej mobilności :) Nie odstępują Cię na krok, nawet w momencie, w którym wskakujesz do Tytana!

Ciekawostka - Widma najlepiej hakować od razu po tym jak wylądują. Jeżeli w takiej grupce przejmiemy 1 robota, pozostałe z tej samej brygady również do nas dołączą ;)

14.03.2014 19:36
JudgeHolden
36
odpowiedz
JudgeHolden
33
Centurion

@Luc.Golabiowski: Miło poznać. Żeby nie było: recenzja jest bardzo dobra. Przyczepiłem się do tego plusa i jest to jej jedyny mankament w mojej opinii. :)

14.03.2014 19:51
Luc.Golabiowski
37
odpowiedz
Luc.Golabiowski
27
Luc

@JudgeHolden - fakt, duża mobilność występowała już w wielu tytułach, pośród współczesnych FPS-ów niestety nie jest już normą. A szkoda, bo wariackie skakanie po mapach w Quake'u to prawdopodobnie najlepszy okres w moim "growym" życiu :)

Porównując Titanfalla do pozostałych gier w swojej kategorii (tj. multiplayer'owych strzelanek ostatnich 2-3 lat), nie sposób nie przyznać mu "wyjątkowości" pod tym względem. Użycie wyrażenia "niespotykana do tej pory" miało przede wszystkim na celu wyróżnienia biegania po ścianach przy jednoczesnym zaprojektowaniu map, w taki sposób, aby w ogóle nie trzeba było schodzić na ziemię.

Pełna zgoda - istnieją starsze tytuły o podobnej mechanice, jednak nigdy wcześniej w sieciowym shooterze, nie postawiono na ten element w tak wyraźny i zdecydowany sposób jak tutaj. W najmniejszym stopniu nie miałem zamiaru dyskredytować klasyków gatunku, bez których Titanfall nie miałby nawet racji bytu ;)

14.03.2014 20:29
38
odpowiedz
wcogram
120
Generał

@Luc.Golabiowski

Porównanie do FPS'ów z przestrzeni 2-3 lat. COD, BF, ARMA i Planetside 2. Nie dziwota, że średnia gra na 7.5 dostaje oceny pod. 9.

Recenzenci zapomnieli jak to fajnie było postawić gry po lanie i cieszyć się możliwością dostosowania rozgrywki pod własne potrzeby, a nie tylko join do lobby i graj z randomami, bez match matching.

Gra jest uznawana za objawienie bo ma bieganie po ścianach, tytany(roboty) i jest szybka. Nikt nie wspomina o brakach, których ta gra ma nadmiar jako tylko multi. A powinna mieć zapewnione już w fazie projektowania.

Kiedyś przez 3-4 lata czasu produkcji gra dostawała multi z opcja dostosowania oraz SP. Teraz 3-4 lata i nagle nie starczyło czasu a gra ma 50% mniej zawartości niż kiedyś (aspekt MP).

Jak to ktoś napisał do następnego COD;a nikt o niej nie będzie pamiętał serwery będą świeciły pustkami.

I to jest przykre, że gra z potencjałem nie jest dostatecznie dobrze poprowadzona bo założeniami są hamburgery, którzy od razu chcą wszystko osiągnąć. Gra nie jest przystosowana jako długo terminowa produkcja lecz jako sezonowa 3-5 miesięcy i usuwamy.

W COD 2, 4, BC2, BF2, BF3, ARMA 1, 2 ludzie do teraz grają w to nie będą. Ta gra nie ma tego czegoś.

14.03.2014 20:35
39
odpowiedz
BloodPrince
136
Senator

Vegost - Były, ale co z tego, skoro teraz nie ma ich w mainstreamie i nie posiadają odpowiedniej uwagi?
Jeśli o mnie chodzi, to w sumie cieszę się, że nie ma singla, bo jeśli to miałaby być kampania na poziomie coda albo battlefielda, to jednak wolałbym więcej map do multika. Oczywiście istniała szansa, że wyszłoby to dobrze, no ale grę robiło stare Infinity Ward, więc cudów mimo wszystko by nie było.
Darmowy nie znaczy, że lepszy, można zjeść zgniłe jabłko, które leżało na ziemi, albo kupić świeże w sklepie.
Akurat odeszli od Activision, bo im nie zapłacili i z powodu złych warunków pracy, w tym atmosfery, ale nie dziwię im się, bo też bym nie chciał pracować dla takiego motłochu.

"No i jeszcze nowe tryby czy tytany lub mapy za połowę ceny gry. Tak będzie, wierz mi."
Nie no, proszę tu bez takich tekstów, bo żenada.
Season Pass pewnie będzie, ale sytuacje jakie opisujesz zdarzają się w grach f2p- które to tak zachwalałeś.

14.03.2014 21:08
koshmar
40
odpowiedz
koshmar
43
Chorąży

Takie se.

14.03.2014 21:27
Marder
41
odpowiedz
Marder
215
Senator

Nie wiem jak jest teraz ale w becie kiedy doszło do tzw ewakuacji to nie były już zaliczane punkty za zabijanie. Moim zdaniem następny babol bo można było docierając do statku załatwić po drodze jeszcze kilku pilotów ale i tak nie miało to żadnego sensu bo twórcy sobie wymyślili że tylko udana ewakuacja daje kilka dodatkowych punktów. Tak wysoka nota na GOL-u mnie nie dziwi. Już od E3 podjarówa redaktorów GOL-a była niesamowita.

15.03.2014 04:03
42
odpowiedz
Bezel600
14
Legionista

Niestety udało mi się spotkać trochę oszustów używających speedhack-ów oraz aimbotów podczas gry w Titanfall. Ich czas reakcji i celność (+ fakt, że byłem w locie i miałem włączone maskowanie) były niemożliwe dla człowieka.

15.03.2014 08:05
Luc.Golabiowski
43
odpowiedz
Luc.Golabiowski
27
Luc

@Bezel600 - niestety, poza wszystkimi usprawnieniami i modyfikacjami Source Engine, jedno pozostało bez zmian - wciąż jest szalenie podatny na oszustwa. Dobra wiadomość jest taka, że Respawn Entertainment jest tego świadome i pierwsza fala banów miała miejsce już w kilkadziesiąt godzin po premierze. Hakowania to nie wyeliminuje wprawdzie, ale miejmy nadzieję, że chociaż ograniczy do tego stopnia, że rozgrywka wciąż będzie sprawiała przyjemność :)

15.03.2014 19:10
44
odpowiedz
PLATO
55
Centurion

jak dlamnie kolejny cod niestety juz mi sie przejadly
i jak znam cody mozna sie spodziewac zalewu hackow

16.03.2014 09:26
Franusss
45
odpowiedz
Franusss
118
Generał
9.0

Gra jest rewelacyjna, szybka rozgrywka akcja cały czas po prostu miód. Warto zagrać bo gra ma coś w sobie :). Daję 9/10 zamiast 10/10 ponieważ nie ma balansowania graczy. Ci z 1 LVL grają na tych z 45 LVL, uzbrojenie tego z 45 LVL jest takie, że tego z 1 LVL zabije kilkoma strzałami (mówię tutaj o tytanach).

16.03.2014 14:48
Love&Pain...
😉
46
odpowiedz
Love&Pain...
101
Generał

Szacowany czas pobierania plików jakieś 3 godziny...niezłe

17.03.2014 09:01
47
odpowiedz
rpbk
19
Legionista

Co do hacków i aimbotów - nie spotkałem się jeszcze z nimi. Dzięki temu, że jest killcam, to doskonale widać jak wróg nas zabił i ani razu nie zdarzyło mi się, by ktoś zrobił to nienaturalnie dobrze. Ja już byłem dwukrotnie oskarżony o aimbota, ale to raczej sprawa ludzi, którzy oskarżają o to każdego gracza, który ich zabije dwa razy pod rząd.

Wyobrażacie sobie nie zginąć ani razu podczas rozgrywki w CoD/BF? Bo ja nie, a w Titanfallu to jest cholernie przyjemne uczucie.

Nie ma killstreaków? Przecież są. Jednym wielkim killstreakiem są Tytany. Za każde wykonanie objective'a, za każde zabójstwo bota lub gracza skraca się czas odnowy Tytana, co powoduje, że im więcej i szybciej zabijasz, tym efektywniej szybciej wzywasz Tytana i szybciej regeneruje Ci się jego moc rdzenia. I to jest najlepsza gratyfikacja dla gracza.

Poza tym, to właśnie takie rzeczy jak killstreaki są poniekąd odpowiedzialne za to, że w CoDzie istnieje wyraźna różnica w mocy gracza, który ma pierwszy lvl a tego, który ma 50lvl. W Titanfallu różnica lvl jest pomijalna. Owszem, gracz, który gra dłużej i lepiej szybciej odblokuje sobie większy wybór opcji, jednak każda z broni, nawet te dostępne na samym początku, są tak zbalansowane, że nie stoisz na z góry przegranej pozycji w walce z graczem o wyższym lvl.

Podstawowy karabin jest znakomity, od początku masz dostępne maskowanie, które się bardzo dobrze sprawdza, już od 4lvl dostajesz karty (to są 3 gry, by odblokować), broń Tytanów, która jest na samym początku sprawdza się znakomicie. Ogólnie to większość broni ma taki sam dmg output, tylko jest on wytwarzany w innej formie, gdzie bronie zadające większy dmg jednostkowy (czyli dające możliwość nieco szybszego zabójstwa) wymagają znacznie wyższej precyzji i sprawdzają się w konkretnych sytuacjach.

Ogólnie - najbardziej all-round bronie dostępne są już od początku.

Nie ma kampani single i dobrze, to jest gra full multi i kampania znakomicie wpisuje się w ten schemat. Poza tym, to między innymi dzięki temu mamy 15 map (!), które są znakomicie zaprojektowane. Level design jest fe-no-me-nal-ny. Wertykalność jest przeogromna, daje to spore możliwości i można w zasadzie w ogóle nie schodzić na ziemię.

A matchmaking jest wystarczająco dobry. Respawn powiedział, że planują dodać opcje e-sportowe, jeśli gracze będą tego chcieli. Na razie woleli skupić się na dopracowaniu samej rozgrywki (balans jest niesamowity) i jeśli coś esportowego się z tego wykluje, to wtedy zaimplementują odpowiednie opcje.

17.03.2014 13:52
48
odpowiedz
Lookash
155
Legend

rpbk -- W tej grze nie ma matchmakingu. Koniec kropka.

Nie ma też głupiej mapy, bo po co.

17.03.2014 15:08
Marder
49
odpowiedz
Marder
215
Senator

Wyobrażacie sobie nie zginąć ani razu podczas rozgrywki w CoD/BF? Bo ja nie, a w Titanfallu to jest cholernie przyjemne uczucie.

Nie dziwię się. Jak na mapie masz więcej botów jak graczy to rzeczywiście można nie zginąć ani razu.

18.03.2014 15:54
JudgeHolden
50
odpowiedz
JudgeHolden
33
Centurion

@Marder: LOL, chyba nie grałeś (jeszcze) w Titanfalla. Idąc twoim tokiem myślenia, mniej botów niż graczy to więcej śmierci (najwyraźniej), a więcej graczy niż botów to także więcej śmierci. Innymi słowy, liczy się dla Ciebie ilość graczy, nie ich skill. A kolega @rpbk miał na myśli skill. Jeśli zamiast 6v6 w walce bierze udział 20v20 graczy przy proporcjonalnie większych mapach, nic to nie zmienia. Twój argument jest nietrafiony, sorry.

19.03.2014 12:23
Filip550
51
odpowiedz
Filip550
77
FragHunt3r

Czemu nie ma w minusach ze gra nie ma podstawowych funkcji takich jak prywatne lobby, kickowanie z lobby, prywatne mecze

Kampania tez jest tragiczna i nie powinno jej w ogle byc w tej grze

a tak pozatym to gra jest swietna

19.03.2014 16:46
Marder
52
odpowiedz
Marder
215
Senator

JudgeHolden --- Dla mnie się liczy jakość graczy. Żaden bot nie jest tak dobry jak żywy przeciwnik. Dlatego jest duża szansa że uda się ukończyć cały mecz bez zgonu. W BF czy CoDzie w trybie deadmatch 16v16 jak będziesz kończył rundę bez żadnego zgonu to masz mój szacun. Tutaj to żaden wyczyn.

Filip550 ---- Czegoś nie rozumie. W becie można było utworzyć poczekalnię i zaprosić znajomych (można było grać w tej samej drużynie). To co w pełnej wersji już tego nie ma ?

19.03.2014 18:17
Luc.Golabiowski
53
odpowiedz
Luc.Golabiowski
27
Luc

@Marder - opcja gry w jednym zespole ze znajomymi cały czas jest dostępna :) Nie ma jednak możliwości stworzenia poczekalni dla 12 osób i grania przeciwko sobie. Przynajmniej na razie. Respawn Entertainment zapewnia, że tryb gier niestandardowych zostanie wprowadzony w przyszłym patchu, ale ile przyjdzie nam na to czekać - nie wiadomo ...

19.03.2014 19:54
Love&Pain...
54
odpowiedz
Love&Pain...
101
Generał

Gra sie przyjemnie i chociaż tryb fabularny istnieje to nie jestem w stanie nadążyć w ferworze akcji
Sama gra będzie robiła dobre wrażenie przez tydzien,miesiąc może dwa potem pokryję ją kurz :)

20.03.2014 16:11
Marder
55
odpowiedz
Marder
215
Senator

Luc.Golabiowski ----- Rozumiem. Dzięki za wyjaśnienie.

24.03.2014 14:05
56
odpowiedz
Kacak
2
Junior
8.0

grałem w betę i pierwsza rzecz jaką poczułem to podobieństwo starć do Quake 3, bardzo dynamiczne polegające w znacznym stopniu na unikaniu trafień niż celności poprzez skakanie itp.

25.03.2014 03:44
yadin
57
odpowiedz
yadin
102
Legend

Panowie z tego studia stracili kontakt z rzeczywistością. Jeszcze więcej, jeszcze szybciej i jeszcze głupiej.

31.03.2014 15:55
58
odpowiedz
Wons
17
Legionista
9.0

Gra jest genialna akcja niesamowita, po kilku godzinach grania niektóre rzeczy robisz z automatu i nagle lepsi gracze wcale nie są tacy lepsi. Gra zasługuje na 9 co najmniej. Jedyna jej wada to mało trybów rozgrywki, ale akcja to rekompensuje.

23.05.2014 01:51
59
odpowiedz
Gathor
1
Junior

Calkiem milo, ze stworzyli gre kompatybilna rowniez ze slabszymi kompami, ale skoro na moim to sie instaluje godzine, to wole nie instalowac tej gry na kompie z 2rdzeniowym procem.
Motherboard:
CPU Type QuadCore Intel Core i5-3470, 3500 MHz (35 x 100)
Motherboard Name Asus P8H61-MX R2.0 (2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 2 DDR3 DIMM, Audio, Video, Gigabit LAN)
Motherboard Chipset Intel Cougar Point H61, Intel Ivy Bridge
System Memory [ TRIAL VERSION ]
DIMM1: A-Data 4 GB DDR3-1333 DDR3 SDRAM (9-9-9-24 @ 666 MHz) (8-8-8-22 @ 609 MHz) (7-7-7-20 @ 533 MHz) (6-6-6-17 @ 457 MHz) (5-5-5-14 @ 380 MHz)
DIMM3: Kingston ACR256X64D3U1333C9 [ TRIAL VERSION ]
BIOS Type AMI (10/26/2012)

Display:
Video Adapter AMD Radeon HD 6900 Series (2 GB)
Video Adapter AMD Radeon HD 6900 Series (2 GB)
Video Adapter AMD Radeon HD 6900 Series (2 GB)
Video Adapter AMD Radeon HD 6900 Series (2 GB)
Video Adapter AMD Radeon HD 6900 Series (2 GB)
Video Adapter AMD Radeon HD 6900 Series (2 GB)
3D Accelerator AMD Radeon HD 6990 (Antilles)
Monitor HP w2007 (Analog) [20" LCD] (CNC813L1HS)

Multimedia:
Audio Adapter ATI Radeon HDMI @ AMD Cayman/Antilles - High Definition Audio Controller
Audio Adapter ATI Radeon HDMI @ AMD Cayman/Antilles - High Definition Audio Controller
Audio Adapter VIA VT1708S @ Intel Cougar Point PCH - High Definition Audio Controller [B-3]

Recenzja Recenzja gry Titanfall - dynamicznego FPS-a twórców serii Call of Duty