Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Film Dark Souls II - Cursed - trailer

15.01.2014 13:25
BOLOYOO
1
BOLOYOO
88
Generał

Wygląda jak gry na PS2 ;)

15.01.2014 13:28
X@Vier455
2
odpowiedz
X@Vier455
118
Szynszyl

Słabo :/

15.01.2014 13:54
3
odpowiedz
Econochrist
114
Nadworny szyderca

Przecież to materiał z konsoli a nie z PC :>

15.01.2014 15:01
beowulf117
4
odpowiedz
beowulf117
64
Dragonslayer

no nie wiem czy taki efektowny

15.01.2014 15:01
A.l.e.X
5
odpowiedz
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

Wygląda świetnie, dobrze że już tylko niecałe dwa miesiące do premiery.

15.01.2014 18:30
maxxi_sc
6
odpowiedz
maxxi_sc
79
Pretorianin

wygląda słabo :/ na pewno pójdzie mi na full detalach :D

15.01.2014 18:57
😉
7
odpowiedz
Zając2102
35
Centurion

Wygląda intrygująco, ale ta grafika... Wiadomo, że nie to jest najważniejsze, ale ta oprawa graficzna wygląda jak sprzed kilku lat! :/

15.01.2014 19:58
Oseth
8
odpowiedz
Oseth
85
Wild animal

Nie wiem ale ja też chyba nie czuje tu klimatu za bardzo, wrażenia artystyczne też coś "nieteges". Niby po okładce nie oceniajmy ale jak dopieszczony trailer tak wygląda to nie licze za wiele w grze. Obym się pomylił.

15.01.2014 20:36
9
odpowiedz
zanonimizowany520587
72
Senator

Zapowiada się wyśmienicie, oby przy dążeniu do stworzenia tytułu AAA z prawdziwego zdarzenia gra nie zatraciła klimatu poprzedniczek, ale po ograniu bety jestem o to raczej spokojny :)

15.01.2014 21:20
Lucand
10
odpowiedz
Lucand
110
Pretorianin

No dupy to nie urywa w 2014 roku, zwłaszcza, że przed chwilą po wylootowaniu Deathwinga w Hearthstone`ie obejrzałem trailer WoW:Cataclysm.

15.01.2014 21:54
11
odpowiedz
swoonzi
61
Pretorianin

Co wy chcecie od tej grafiki...gdzie staro wygląda. Wygląda tak jak gra powinna wyglądać...i trailer bardzo dobry, bo w końcu pokazuje więcej akcji, lokacji, wrogów

16.01.2014 01:23
Mac328
12
odpowiedz
Mac328
25
Legionista

Jeżeli tak będzie wyglądać finalna grafika w tej grze, to jestem zawiedziony.
Nie różni się faktycznie od pierwszej części gry, a "kwadratowe" detale przypominają gierki z PS2.

Cóż, byle tylko gameplay był zacny ;)

16.01.2014 01:38
13
odpowiedz
zanonimizowany793837
39
Generał

Grafika jest trochę bardziej szczegółowa i trochę podbita jakościowo w porównaniu do Dark Souls. Ale widać, że oprawa graficzna nie zmieniła się prawie wcale. W sumie nie jest to ważne naprawdę. Ważne, żeby na PC były 60 fps a nie 15 fps.

16.01.2014 18:34
👍
14
odpowiedz
pr3mier
24
Legionista

Trailer bardzo klimatyczny, trzyma poziom poprzedniczek. Dark fantasy pełną gębą. Demony jak zwykle różnorodne, a to przecież zaledwie ułamek tego, co nas tam czeka. Dużo osób narzeka na grafikę. Fakt, po twórcach można było spodziewać się więcej, chociażby ze względu na to, że Demon's Souls swego czasu był jedną z lepiej wyglądających gier na mocne wtedy PS3. Dodatkowo twórcy parę miesięcy temu obiecywali "fotorealistyczna" oprawę wizualną... Cóż obiecanki cacanki, no chyba, że wersja PC wesprze najnowsze biblioteki i wyostrzy te rozmazane, konsolowe, stare tekstury. Moim jednak zdaniem, po przegraniu setek godzin w poprzednie części, oraz betę DS 2, grafika mogłaby pozostać taka jak w poprzednich częściach. Sorry.. ale przy (nie bójmy się stwierdzić) NAJLEPSZYM gameplay'u w historii gier Action RPG (o ile w ogóle gier) grafika nie interesuje mnie wcale. A nawet jeżeli to szczerze.. beta wyglądała źle? :)) POZDRAWIAM OCZEKUJĄCYCH DS 2 PC'towców !!!!

17.01.2014 01:04
15
odpowiedz
Audioslaver
10
Legionista

Kupiłem dark souls 1 na ps 3 ale niestety musze przyznać że dla mnie spierdzielili gre ciągłymi respawnami wrogów, brakiem wyraźnej fabuły i brakiem takiego drobiazgu jak mapa - nie mówie żeby prowadziła za rączke, ale ogólny zarys i tyle. Uwielbiam rpg ale nie sado maso - gra byłaby przystępniejsza gdyby dodali chociaż mape.

17.01.2014 02:12
16
odpowiedz
Cyniczny Rewolwerowiec
109
Senator

niestety musze przyznać że dla mnie spierdzielili gre
1. ciągłymi respawnami wrogów - nie wszyscy się respawnują, a gdyby nikt się nie respwanował cały gameplay straciłby sens.
2. brakiem wyraźnej fabuły - to już nie wina twórców że musisz mieć fabułę podetkniętą pod nos na srebrnej tacy żeby ją zauważyć. W kwestii wyjaśnienia, DS posiada bardzo dobrze zarysowana fabułę tylko w przeciwieństwie do większości gier musisz czytać i słuchać tego co mówią NPC. I czytać opisy przedmiotów, etc.
3. brakiem takiego drobiazgu jak mapa - i jeszcze wielka strzałka na ekranie gdzie należy się udać, co? Mapa jest zbędna. Po kilkunastu godzinach gry znasz rozkład na pamięć.

nie mówie żeby prowadziła za rączke
W tym rzecz że mówisz.

Uwielbiam rpg ale nie sado maso - gra byłaby przystępniejsza gdyby dodali chociaż mape.
Bez przesady, Dark Souls nie jest trudne i nieprzystępne, chyba że komuś trudność sprawia myślenie. Dopóki wykazujesz minimum aktywności mózgu to skończysz DS bez najmniejszego problemu.

17.01.2014 15:52
17
odpowiedz
pr3mier
24
Legionista

Kolega wyżej ze stwierdzeniem "bez najmniejszego problemu" nieco przesadził :)

17.01.2014 15:56
😐
18
odpowiedz
minarel
38
Generał

Chyba mój mózg nie wykazuje minimum aktywności, bo przechodzę DS z problemami.

17.01.2014 17:00
19
odpowiedz
Cyniczny Rewolwerowiec
109
Senator

To zależy co kto uważa za problem. Jak wielokrotnie powtarzałem śmierć w DS nie jest problemem albo porażką, tylko nauką. To, że ktoś ginie w DS nie oznacza że ma problemy, jest to jedyny sposób by się gry nauczyć i tak jest ona skonstruowana. Problemy zaczynają się jak nie potrafi wyciągnąć wniosku z tego co zrobił źle i ciągle powtarza ten sam błąd. Wtedy DS karze bezlitośnie i wtedy dopiero miałbym obiekcje co do tej aktywności mózgu.

19.01.2014 02:41
Armorgedon12
20
odpowiedz
Armorgedon12
98
Barrels!

Cyniczny na świętą rację. Zaczynając grać w DSa miałem nie lada problemy z przejściem pierwszego bossa, nawet zwykły zombie z tarczą sprawił problemy i 2x mnie zabił, nie licząc Asylum Demona, przez którego skończyłem z grą na miesiąc. Gdy zacząłem stosować podstawowe elementy takie jak blok/atak, uczenie się ataków przeciwnika i korzystanie z okazji na atak.

Jak jest za ciężko to znaczy że masz złą taktykę. Każdy przeciwnik staje się łatwy jak masz na niego taktykę :P Np. Havel pokonany na 6 czy 9 lvlu z podstawową nieulepszoną bronią? Łatwizna. Nawet Kalameet nie sprawił wielkich problemów jak po kilku zgonach wiedziałem jak sygnalizuje każdy z ataków.

Mapa? W Dark Souls? HA HA HA! Magia tej gry polega właśnie na samodzielnej eksploatacji świata, fabuły, motywów postaci itp.
Np. Kim tak na prawdę był Pinwheel, dlaczego posiadał skradziony żar Nito i zastanawianie się czy to do niego należał sarkofag obok sarkofagu Gravelorda, czy Ornstein był dowódcą czterech rycerzy Gwyna i dlaczego bronił księżniczki z egzekutorem Smoughiem, najprawdopodobniej kanibalem, bez honorowym i brutalnym, który też miał swoje motywy by jej bronić.
Takich smaczków jest na prawdę wiele, a gdy się je pozna, fabuła staje się na prawdę głęboka.

Ogólnie chciałbym doczekać czasów, gdy zostanie nakręcony film na podstawie DS :D najlepiej wysokobudżetowy i przemyślany. Myślę że byłby to strzał w dziesiątkę i hicior.

Film Dark Souls II - Cursed - trailer