Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Wielki przegrany, czyli Unreal Tournament 3

02.12.2013 10:56
1
Noxbi
6
Junior

Jeśli naprawdę Gears of War miał tak wielki wpływ na upadek Unreal Tournament to Epic sami są sobie winni.

02.12.2013 11:18
Selman
2
odpowiedz
Selman
169
Legend

a są jeszcze jakieś serwery?

02.12.2013 11:25
raziel88ck
3
odpowiedz
raziel88ck
196
Reaver is the Key!

Dla mnie UT3 było super. O wiele lepsze niż te klony COD-a.

02.12.2013 11:38
4
odpowiedz
zanonimizowany916771
7
Senator

Serwery może jakieś są ale zlagowane publiki bo community to już raczej nie ma żadnego. Potwierdza się stara zasada w świecie gier, że gre doskonałą można zrobić jeden raz, góra dwa, a do trzech razy sztuka więc czwartego razu już raczej nie będzie.

02.12.2013 15:06
5
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

2007r. Rok, w którym narodził się trend modern shooterów dzięki CoD4: MW. Wszyscy się obawiali tego, jak seria przeskoczy do współczesności. Skok się udał. Na tyle dobrze, że co roku powstają nowe części sagi.

UT3?
Utrudnione modowanie. G*wniana grafika, gdzie się wszystko świeci i błyszczy a widoczność jest słaba.

Jedynym dobrym elementem gry jest muzyka, do dzisiaj jej słucham, razem z OST z Mafia 2 (to samo - badziewna gra z fenomenalną ścieżką dźwiękową) mój TOP 5 najczęściej słuchanych ścieżek dźwiękowych z gier video.

Podsumowując - gra została uśmiercona przez utrudnione modowane, grafikę, trendy FPSów multi...

02.12.2013 15:19
Azerath
6
odpowiedz
Azerath
156
Senator

Nie pamiętam dokładnie tamtego okresu, ale jeśli dobrze kojarzę, to w tamtym czasie premiery miały gry takie jak Modern Warfare, Enemy Territory: Quake Wars, Team Fortress 2 i UT3. Spora konkurencja na polu sieciowych FPS'ów, gdzie absolutnie zdominował CoD. Jeśli o samą grę chodzi, to musiał się na niej odbić w jakimś stopniu fakt, że Bleszyński był całkowicie poświęcony Gears of War, które swoją drogą skończyło z niesamowitym trybem multiplayer, i nad grą w ogóle nie pracował. Ku mojej wiedzy Epic nie posiada nikogo ze zbliżonymi kompetencjami.

02.12.2013 16:08
7
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

Jedynym tytułem multi, który może powrócić do tej mechaniki jest Wrack.
Unreal jest martwy a patrząc na to, jak teraz wyglądają FPSy, nie chcę widzieć nowego Unreala.

02.12.2013 16:26
8
odpowiedz
zanonimizowany916771
7
Senator

Na pewno konkurencja dołożyła cegiełkę, ale jeśli ktoś pamięta, to ta gra w momencie premiery nie miała nic. Absolutne gówno, serwer browser tak niewygodny, tak problematyczny, tak nieużyteczny, gówniane menu w którym nic nie szło ustawić pod siebie jeśli nie zrobi tego community. Dopiero później po patchach gra robiła sie tym czym miała być od początku. W końcu UTComp i bright skiny, legoland i autorskie mapki 1v1 4v4. Jednak wszedzie poza prywatnymi sesjami i ustawkami na ircu nadal tylko warfare albo DM na standardowych mapkach, bo gra i tak był klaustrofobiczna, przypominająca dziką rozpierduche wielkimi giwerami. Gra nie była tak skillowa jak UT99 czy 2k4 i dominującymi broniami stały się flak rl i bio. Gra miała być zwrotem w strone pierwszego tournamenta a okazała się zupełnie czym innym. Pamiętam swój zawód w momencie pierwszego zagrania i uczucia feelingu. Ludzie niby nie narzekali bo wkręcali sobie że modderzy zrobią grywalny produkt, że to kwestia przyzwyczajenia, ale prawdy jest taka ze ta gra była słaba. Druga sprawa że moment premiery to czas schyłku gier 1v1, na scene wskoczyło koreańskie gówno i zdominowalo wszystkie imprezy. Ze starej szkoły ostał sie wtedy jeszcze Cs który jest grany do dziś i weszło Call of Diuty - nowa jakość jak na tamte czasy. Od tego momentu już chyba każdy pamięta co się działo.

02.12.2013 16:49
Chudy The Barbarian
9
odpowiedz
Chudy The Barbarian
89
Legend

O ile pierwszego UT uwielbiam i ugrałem w niego setki godzin jeszcze w podstawówce, to z każdą kolejną częścią moje zainteresowanie tą serią malało. Zmalało do tego stopnia, że w UT3 w ogóle nie zagrałem, a i premiera wydawało mi się wtedy, że przeszła bez echa. Szkoda serii, ale dobrze, że Epic dalej się trzyma, bo jak dla mnie gry dalej robią świetne.

11.01.2014 10:06
myrmekochoria
10
odpowiedz
myrmekochoria
45
Konsul

Zupełnie byłem nieświadomy, że dzieje się tu jakaś debata. Zatem postaram się odpowiedzieć

Noxbi masz racje. Nie pomyślałem o tym

Selman serwery są, ale prawie każdy teraz ma Titan Pack aktywny i nie da się go nawet przegłosować

alpha_lyr według mnie te Unreal nie był zły, w porównaniu do bardziej futurystycznych części tj 2003 i 2004 ten Unreal był powrotem do korzeni

Spec Shadow mi się grafika podobała nawet. Mapy miały świetny design, bronie to odświeżone klasyki. Być może przyczyną przedwczesnej śmierci były utrudnienia w modowaniu. Muzyka w pierwszym UT, to czysty geniusz

Azerath mnie również wydaje się, że głównym gwoździem do trumny była konkurencja być może poświęcono więcej czasu GoW. Epic posida z pewnością wielu kompetentnych ludzi

alpha_lyr będzie ciężko mi się odnieść do Twojego komentarzu odnośnie startu, ponieważ ja nie kupiłem gry podczas premiery, ale kilka miesięcy po i pewnie coś połatano do tego czasu. Ja trafiałem nieraz na tak genialne drużyny, że mecze kończył się na czas. Walka była zaciekła, każdy znał swoją role, pojazd, miejsce na mapie. Wielka harmonia i współpraca w Warfare jest piękna, a raczej była do czasu Titan Pack

Chudy The Barbarian pierwsze UT jest tak przełomowe, że ludzie jeszcze nie zdawali sobie z tego sprawy w latach 1999-2005. Być może najważniejszy shooter sieciowy ever. Wprowadził wiele nieznanych dotąd opcji, map, trybów rozgrywki itd, które od tej pory będą uważane za standard

gameplay.pl Wielki przegrany, czyli Unreal Tournament 3