Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Total War ROME II - porównanie ustawień graficznych PC

16.09.2013 14:24
1
Ghost_
132
Konsul

Dobrze, że macie 3 giga na karcie graficznej, bo inaczej oba obrazki wyglądałyby tak samo ;]

16.09.2013 14:49
😁
2
odpowiedz
Mercc
52
Konsul

Znowu AMD na slabiutkim procesorze, na intelu byscie mieli + 20 klatek.

16.09.2013 14:51
Dead Men
3
odpowiedz
Dead Men
147
Generał

gra na min to jakiś koszmar. Rozumiem gdyby wyglądała jak Medival II na wysokich ale nie jak to coś

16.09.2013 14:55
4
odpowiedz
bartek7001
19
Legionista

Oj marnie - już na pierwszym obrazku, który umieściliście w newsie widać jak na dłoni - chcesz mieć większe wojsko => ustaw max grafikę. :-D

16.09.2013 14:56
5
odpowiedz
Kąsacz
17
Pretorianin

drogie GOL przecież na tej konfiguracji ROME2 nie jest w stanie utrzymać 30 klatek w wersji Extreme ze wszystkimi opcjami włączonymi - więc może określcie dokładnie jakie opcje włączyliście w "MAX" ? :P

Procki AMD dostają mocno w kość na korzyść Intela w tej grze i w poważnych serwisach gdzie są przeprowadzane testy te procki nie potrafią sobie poradzić z opcją Ekstremalną osiągając :)

FX-8350 podkręcony do 5ghz (wy pewnie go nawet nie podkręcacie) wraz z HD 7970 Ghz edition osiąga zaledwie 24 FPS'y. Polecam odpalić bitwę o Kartaginę, a nie wbudowany benchmark (który robi przekłamania) oraz misję z prologu.

polecam artykuł na pclab.pl http://pclab.pl/art51958-6.html gdzie wyraźnie widać, że musieliście iść na kompromisy w ustawieniach :P

16.09.2013 15:15
6
odpowiedz
g40st
155
Generał

Ustawienia ekstremalne plus zwiększona do 16 anizotropia, wysoka głębia obrazu i v-sync. A że nie trzyma na max stabilnych 30 klatek to widać przecież.

16.09.2013 15:28
7
odpowiedz
Kąsacz
17
Pretorianin

no tak zapomniałem, że w artykule nie chodzi o pokazanie jak gra działa a o pokazanie różnic :P

16.09.2013 15:30
A.l.e.X
8
odpowiedz
A.l.e.X
138
Alekde

Nie zapominajcie o roślinności alfa naprawdę nieźle to wygląda. Ogólnie gra jest bardzo ładna, niemniej można było przerzucić część obciążenia z CPU na GPU na pewno dla większości systemów wyszłoby to na dobre.

16.09.2013 17:04
BOLOYOO
9
odpowiedz
BOLOYOO
86
Generał

@bartek7001
Rozmiar wojska pozostaje ten sam, tylko Ty widzisz mniejszą ilość żołnierzy - przynajmniej tak powinno być. Inaczej potyczki w multi to jakieś nieporozumienie musi być.

16.09.2013 18:39
10
odpowiedz
Demilisz
165
Generał

@BOLOYOO
Ustawienia minimalne automatycznie dają unit size na low, maksymalne na ultra.

A w multi to nawet nie pamietam jak różnicę w ustawieniach wielkości oddziałów rozwiązywano.

16.09.2013 19:16
Legion 13
11
odpowiedz
Legion 13
134
The Black Swordsman

W Shogun2 w multi rozmiar jednostek był dopasowany do gracza który miał najniższe ustawienie, więc każdy miał takie same oddziały.

17.09.2013 09:31
BOLOYOO
12
odpowiedz
BOLOYOO
86
Generał

Nie jest tak, że gra widzi np. 100 jednostek, na max widzisz te 100 a na min np. 20?

17.09.2013 12:42
13
odpowiedz
illusionisthazard
5
Junior

W multi jest to tak samo rozwiązane jak w shogunie. Gracz z ustawieniem niższej liczebności żołnierzy determinuje. Co innego w tworzonych bitwach, gdzie host decyduje.

Wiadomość Total War ROME II - porównanie ustawień graficznych PC